Beantwoord

Retournummer ontbreekt

  • 23 December 2020
  • 10 reacties
  • 418 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Top Poster
  • 6 reacties

Inzake het terugsturen van mijn apparatuur wordt gevraagd om dit te voorzien van een retournummer. Ik heb echter tot dusverre geen retournummer ontvangen. Hoe kom ik dat te weten?

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 27 December 2020, 12:42

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @GertK 

Stop er gewoon een papiertje bij met je klantgegevens, dat moet ook voldoende zijn.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/info-hoe-stuur-je-jouw-apparatuur-terug-298117

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @GertK, slim dat je dit navraagt! Jouw retournummer kan je altijd terugvinden in de initiële email waarin wij jou verzoeken om de apparatuur te retourneren. Deze krijg je in een aparte email toegestuurd, vlak na de email waarin wij jouw opzegging van (een deel van) het abonnement bevestigen. Het retournummer staat in deze email onder ons adres vermeldt.

Ik zoek jouw retournummer ook graag voor je op, alleen zo te zien heb je jouw T-Mobile Thuis abonnement nog niet gelinkt aan jouw Community profiel. Daarom verzoek ik je graag om mij via een privébericht van de volgende gegevens te voorzien zodat ik bij jouw abonnement kan komen:

  • Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van jouw IBAN.

Hiermee kan ik snel met je meekijken!

 

PS: Jouw vraag stond initieel in dit topic, maar voor de duidelijkheid heb ik jouw vraag een eigen topic gegeven.

Reputatie 1

Genoemde email heb ik niet ontvangen.

Geef me svp mijn retournummer, mijn gegevens zijn:

*Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen alsjeblieft.*

Reputatie 7
Badge +4

Hi @GertK, zoals je ziet raad ik je graag aan om persoonsgegevens en gevoelige informatie niet in een openbaar bericht te plaatsen. Ik zou het erg jammer vinden als iemand want naars probeert uit te halen met jouw gegevens.

Ik weet in ieder geval voldoende, en ik neem via een privébericht contact met je op! :relaxed:

Hi @GertK, zoals je ziet raad ik je graag aan om persoonsgegevens en gevoelige informatie niet in een openbaar bericht te plaatsen. Ik zou het erg jammer vinden als iemand want naars probeert uit te halen met jouw gegevens.

Ik weet in ieder geval voldoende, en ik neem via een privébericht contact met je op! :relaxed:

Per 07-01 wordt mijn T-Mobile thuis ook stopgezet, maar in het mailtje waarin staat dat ik het moet opsturen met het retournummer zie ik een ‘punt’. Daarnaast staat er overal 0 wat ik moet terugsturen:

Stuur je apparatuur aan ons terug
De apparatuur die je van ons hebt is in bruikleen, dus die willen we graag terug als je opzegging afgerond is. Het gaat dan om:

0 modem
0 Interactieve TV Box(en),
0 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder
0 Wifi-versterker(s)

Terugsturen
1. Pak een gebruikte doos, bijvoorbeeld een oude schoenendoos. Stop hier alle apparatuur in, inclusief kabels.
2. Stuur deze doos met apparatuur gratis terug, binnen 8 dagen nadat je T-Mobile Thuis abonnement is opgezegd. Vermeld hierbij altijd jouw retournummer: .
3. Ga hiervoor naar het dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt (www.postnl.nl). Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren!

Reputatie 7

Hi @Wesleyl89,

Dank je wel voor je bericht! Dit kan niet anders dan een fout in het systeem zijn, waarvoor mijn welgemeende excuses. Hoe je precies jouw apparaten terugstuurt, vind je in dit topic (link is klikbaar). Zowel het modem, TV Box, Media Converter en Wifi-versterkers inclusief adapters en kabels kunnen terug.Geen retournummer ontvangen? Vergeet dan zeker niet om je klantgegevens toe te voegen in de retourdoos. Dank je wel!

hier ook 2 mails. 1) de opzegging 2) retour verzoek.

 

“2. Stuur deze doos met apparatuur gratis terug, binnen 8 dagen nadat je T-Mobile Thuis abonnement is opgezegd. Vermeld hierbij altijd jouw retournummer: .”

 

En ook hier in geen van de 2 mails het retournummer te vinden. Natuurlijk geen geen probleem maar wel apart dat dit intern bij t-mobile nog niemand is opgevallen dat dit nummer nergens meer gegenereerd word. of wel gegenereerd maar niet meer mee verstuurd. ik voeg de klant gegevens bij.

 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Arjenes, Het retournummer is eigenlijk hetzelfde als jouw klantnummer. Je kan dan ook altijd jouw klantnummer en eventueel jouw naam en adres op een briefje schrijven en in de doos stoppen. Zo komt het retourpakket altijd goed terecht! Bewaar ook altijd het verzendbewijs goed, totdat je van ons bericht ontvangt dat wij alles hebben ontvangen. Zo ben je zeker dat het goed wordt afgehandeld mochten er problemen zijn. 

Goedemiddag, 

Ik moet ivm verhuizing mijn modem enz terug sturen. Echter heb ik geen retournummer ontvangen via de mail. 

Hoe kom ik hier weer aan? 

 

Mvg melanie 

Goedemiddag, 

Ik moet ivm verhuizing mijn modem enz terug sturen. Echter heb ik geen retournummer ontvangen via de mail. 

Hoe kom ik hier weer aan? 

 

Mvg melanie 

Hoi Melanie,

Je vraag wordt in dit topic al meerdere malen beantwoord, het antwoord is namelijk hier en hier te vinden. Kort samengevat;

T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol

 

Geen retournummer ontvangen? Vergeet dan zeker niet om je klantgegevens toe te voegen in de retourdoos. Alvast bedankt!

Natuurlijk hoef je voor de zending niets te betalen. Dankzij het antwoordnummer is de retourzending helemaal gratis. Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren!

Reageer