Beantwoord

Samenvoegen mobiel abonnement met thuis abonnement lukt niet

  • 23 November 2022
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

Beste T-mobile,

Onlangs ben ik verhuisd en heb ik een T-mobile Thuis abonnement (wifi) afgesloten. Vervolgens heb ik in Mijn T-mobile de adreswijziging ook doorgevoerd bij mijn mobiele nummer. Wanneer ik inlog en het thuisabonnement wil toevoegen aan het mobiele nummer, krijg ik de melding dat het niet lukt om het abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker. Ik weet van niets. Zie screenshot voor meer informatie. 

Hoe kan dit nu het beste worden opgelost? 

Moderator edit - foto verwijderd: plaats geen persoonlijke info in een publiek bericht.

icon

Beste antwoord door Cheyenne 24 November 2022, 11:04

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @Catmeister, van harte welkom en welkom op de Community! 😃 Ik wilde direct op onderzoek uit maar ik zie dat er via de klantenservice inmiddels een onderzoek is gestart. Mijn collega's zijn hier druk mee bezig. We houden je op de hoogte zodra we meer weten, dank voor je geduld!

Reageer