Samenvoegen mobiel abonnement met thuis abonnement lukt niet

  • 23 November 2022
  • 3 reacties
  • 96 Bekeken

Beste T-mobile,

Onlangs ben ik verhuisd en heb ik een T-mobile Thuis abonnement (wifi) afgesloten. Vervolgens heb ik in Mijn T-mobile de adreswijziging ook doorgevoerd bij mijn mobiele nummer. Wanneer ik inlog en het thuisabonnement wil toevoegen aan het mobiele nummer, krijg ik de melding dat het niet lukt om het abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker. Ik weet van niets. Zie screenshot voor meer informatie. 

Hoe kan dit nu het beste worden opgelost? 

Moderator edit - foto verwijderd: plaats geen persoonlijke info in een publiek bericht.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Catmeister, van harte welkom en welkom op de Community! 😃 Ik wilde direct op onderzoek uit maar ik zie dat er via de klantenservice inmiddels een onderzoek is gestart. Mijn collega's zijn hier druk mee bezig. We houden je op de hoogte zodra we meer weten, dank voor je geduld!

Hi Cheyenne, 
Inmiddels zijn we 5 maanden verder. Is de uitkomst van het onderzoek al bekend? Ik heb vanuit T-mobile nog geen terugkoppeling gehad. 

Ook nu lukt het nog niet mijn T-mobile Thuis abonnement te koppelen met mijn mobiele abonnement. Ik krijg wederom het bericht: “Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker.” 

Graag zsm een oplossing! 

Met vriendelijke groet,

Boris

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Catmeister, ik heb het mteen nagekeken! De technische dienst gaf aan dat we iets moesten aanpassen in het systeem voor je e-mailadres. Dit heb ik zojuist gedaan! Kun je het opnieuw proberen te koppelen? Groetjes, Ishana

Reageer