Sinds vandaag, 8 dec. 2022, rare meldingen op TV scherm

  • 8 December 2022
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Sinds vanochtend vroeg (07.00 uur) krijg ik rare meldingen op mijn tv scherm. Er staat dan “netwerkverbinding mislukt”, dit verschijnt spontaan op het scherm. Zie onderstaande afbeelding.

Op de achtergrond zie nog het programma wat aanstaat en rustig doorloopt. Dan druk ik maar op "RECONNECT NOW” en dan verschijnt er weer iets anders. Zie onderstaande afbeelding.

Dan druk je maar "YES” in en dan verdwijnt alles voor een poosje en komt de eerste tv-zender van de favorietenlijst in beeld, bij mij Nederland 1. Dan zap je weer naar de zender waar je naar zat te kijken en na ongeveer 30 minuten begint het weer van voren af aan.

Het Amino boxje heb ik 2 keer stroomloos gezet en ook het modem en het glasvezelkastje. Maar het probleem blijft helaas en erg irritant. Wie kan mij vertellen in Jip en Janneke taal wat dit is en waar het door komt. Mijn normale internet werkt normaal.

Jason van Odido 1 jaar geleden

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Het kan zijn dat je alleen problemen ervaart met de TV. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Onderhoud in week 47, 48, 49, 50 en 51 | T-Mobile Community.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Het kan zijn dat je alleen problemen ervaart met de TV. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Onderhoud in week 47, 48, 49, 50 en 51 | T-Mobile Community.