Beantwoord

Skyshowtime

  • 1 November 2022
  • 6 reacties
  • 554 Bekeken

Wanneer geeft t-mobile de skyshowtime app vrij ?

icon

Beste antwoord door TMTV 1 November 2022, 20:26

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Nortico,

Wat bedoel je precies? T-Mobile hoeft niets vrij te geven. Je kunt de app downloaden op je smartphone, tablet, smart-tv en vele andere apparaten. Dat is onafhankelijk van je provider.

Als je vraagt of SkyShowtime als app op de tv-box beschikbaar wordt, dan is het eerlijke antwoord dat ik dat niet op korte termijn verwacht. Er zijn nog helemaal geen apps voor, ook niet van Netflix en andere, bekendere diensten, dus het ligt niet voor de hand dat SkyShowtime binnenkort naar de tv-box komt.

Het zal wel aan mijn niet deskundigheid liggen betreffende apps, maar als ik een smart tv heb van samsung en een provider die t-mobile heet , moet ik toch de app van  skyshowtime kunnen oproepen? 

Dit wil niet via  samsung en ook niet via t-mobile  vandaar de vraag wanneer deze aap beschikbaar komt.

Op de  ipad is hij te openen en ook op de tweede tv via een google TV  chrome cast.

Reputatie 7
Badge +6

Volgens deze site is er (nog) geen app voor Samsung tv’s. Dat ligt echt bij SkyShowtime en niet bij Samsung of T-Mobile. Waarom de app er nog niet is en wanneer deze er gaat komen is nog niet bekend. Een relatief goedkope oplossing is een Chromecast aanschaffen voor de Samsung tv.

Dank voor je reactie, ben er erg mee geholpen.  

Reputatie 7
Badge +1

Puur voor de aardigheid eens op mijn LG Oled gekeken of de SkyShowtime app er toevallig op staat, stond er inderdaad op verder zal ik er niets mee doen aangezien geen enkele streamingdienst me kan bekoren en me het geld niet waard zijn.

 

Dat ook een rede dat t mobile tv heb op gezegd dat geen 1 extra dienst op box of in de app komt als zender dat bij me kennis is videoland netflix Amazon Prime en ook viaplay denk wel nog even duurt of helemaal niet t mobile tv komt daarom toen chromecast met tv aangeschaft met nlziet abbonement aangesloten die buitenlandse zenders moet ik daar mee ook daar live tv kijken en dan al Amazon Prime f1pro op gezet en sinds 5 weken ook skyshowtime internet tevreden over de tv diensten t mobile slechte zaak ook in zenderpakket zit dat meeste Nederlanderse tv provides wel omdat zelf niet bepalen op wil hebben dan betaal ook nog minstens 12.50voor pakket dat heb bij elkaar alles compleet enige nog aan bieden was Ziggo tv voor ook eens 15extra op lichten rij omdat Ziggo wil hebben  ben nu maandelijks goed kopen uit als tv provides bij elkaar met de tv 

Reageer