Beantwoord

slechte service. al 4dagen geen tv,geen internet,zeer slechte 4g dekking. en gewoon geen fatsoenlijke oplossing of een monteur.

  • 18 October 2021
  • 5 reacties
  • 163 Bekeken

Ik heb sinds 4dagen geen tv internet meer. Op afstand konden ze zien dat het door een monteur opgelost moet worden. Zou je verwachten dat dat met spoed geregeld word,maar niks is minder waar. Jullie beroepen je op dat jullie 5dagen de tijd hebben om het door te zetten naar guidion. 
 Wat is dat voor een service. En ik kan bellen wat ik wil,er wordt niks aan gedaan. 
 Dan krijg je als goedmakertje 4g onbeperkt,moet je wel normale 4g dekking aanbieden. Zelfs op het balkon hier heb ik amper 4g. Wat een klote netwerk hebben jullie zeg. En dan nog maar niet te praten over de service om het probleem,wat blijkbaar door de monteur is veroorzaakt,op te lossen.

 Ik vraag me ook af,waarom ik aansluitkosten moet betalen? Om niet te kunnen tv kijken en te kunnen internetten,mijn sonos niet te kunnen gebruiken met jullie deezer,mijn verwarming wat via wifi werkt te bedienen. 
 Ik hoop dat het heel gauw opgelost word en ik hoop een redelijke compensatie,aansluitkosten terug bijv.

 Als ik een storing in mijn energie toevoer heb,komen ze toch ook dezelfde dag of iig een afspraak maken. Bij jullie word je aan het lijntje

icon

Beste antwoord door Brian 20 October 2021, 15:27

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Derkfloor 

Wat is het probleem precies? Branden de juiste lampjes niet op de mediaconverter indien DSL of gaat het om DSL?

Als een storing langer dan 12 uur duurt dan heb je per dag dat de storing aanhoudt (dag 1 is van 12-24 uur, elke 24 uur daarna is een extra dag) recht op één-dertigste deel van het maandbedrag dat je betaalt.

Ik heb niks. Op afstand hebben ze gemeten en de glasvezelkabel is iets mis mee. Maar oplossingsgericht zijn ze niet bij t-mobile.

Reputatie 7

Hi @Derkfloor Vooropgesteld, het is natuurlijk balen wanneer je internetverbinding wegvalt. Ik heb meteen even mee gekeken en ik zie dat we op 15 oktober je melding binnen hebben gekregen, inmiddels staat er een monteur gepland voor komende vrijdag om er voor te zorgen dat je weer online bent. In de tussentijd heb je onbeperkt data ontvangen zodat je in de tussentijd online bent. In dit geval is het ongelukkig toeval dat de dekking op jouw adres blijkbaar minder is.

Ik ben benieuwd wat je hier in verwacht qua oplossingsgerichtheid? Er is een problem, jij neemt contact op, we gaan aan de slag met de oplossing en je krijgt een alternatief in de tussentijd. Je hebt altijd een zekere aanlooptijd tussen jouw melding en wanneer de monteur op de stoep staat, dit is bij andere providers niet anders. En uiteraar doen we altijd ons uiterste best om je zo snel mogelijk weer online te krijgen!

Hoi Brian,

qua oplossingsgerichtheid is het in mijn ogen normaal dat wanneer er een probleem is,dat niet direct opgelost hoeft of kan worden,er iig een afspraak gemaakt word dat er iemand langs komt om het probleem op te lossen. Daar hoeft niet eerst weet ik hoeveel dagen over heen te gaan voordat er melding gemaakt word bij installateur. Dat kan ook direct op het moment dat ik de eerste keer bel en jullie het probleem ontdekken. Als er,zoals jullie zeggen,teveel demping op de lijn zit,moet dat gewoon opgelost worden zsm. Dat er een aanlooptijd is,snap ik. Maar niet zo een lange aanlooptijd om iemand aan te sturen om het op te lossen of een afspraak te maken.

 En dat de dekking bij mij minder is. Het is gewoon zo slecht,dat zelfs wanneer ik mijn telefoon op het balkon leg er nog amper genoeg dekking is om tv te streamen. Ik woon in een grote stad in de randstad,dus dat zou geen probleem mogen zijn. En probeer ook niet als dat eenmaal gelukt na 5minuten richten en verplaatsen van mijn telefoon om mijn mail te checken en tv te kijken tegelijk,want dan heb ik niks meer. Kan ik eerst weer 10keer op de tv app proberen in te loggen om dan met happeringen/pauzes tv te kunnen kijken. 
 
Mijn grootste ergernis zit hem gewoon in het feit,dat wanneer ik bel met een probleem er niet meteen concreet een afspraak ingepland/gemaakt word om het op te lossen. Als bijvoorbeeld mijn energieleverancier een storing heeft,kan dat misschien ook niet meteen opgelost worden, maar wel een concrete afspraak maken over wanneer ze het wel op komen lossen. En al duurt het dan nog een week,jammer dan het is niet anders,maar ik weet wel wanneer ze het komen oplossen. Ik snap ook dat iemand niet meer dan zijn best kan doen.
Bij jullie t-mobile kan dat blijkbaar niet. Als ik 15oktober bel,kunnen jullie blijkbaar niet meteen een werkopdracht/mailtje geven aan guidion om een afspraak in te plannen. Dan zou ik me ook wel ergeren aan de slechte 4G dekking,maar wetende dat het maar even is. 
 Nu erger ik me aan dat netwerk,niet wetende hoe lang. 1week? 2weken? 3weken? Geen idee,want ik heb niet meteen een afspraak. 15oktober niet. En 16 oktober nog niet. En 17 oktober nog niet. En 18 oktober ook nog niet. De vierde dag kreeg ik bericht dat ik kon bellen voor een afspraak. 4dagen.

Jullie meten vanaf daar een probleem en blijkbaar kan ik het niet zelf oplossen. Dus zul je een afspraak moeten maken om het te komen oplossen. En je dan niet gaan verschuilen achter we hebben 5 dagen de tijd om het door te zetten. En ook niet van wie ze schuld is het(t-mobile,kpn,?). Dat kan mij niks schelen. Jullie zijn er als laatste aangekomen/mee bezig geweest,dus jullie moeten het oplossen. Ik heb een contract bij jullie. Niet bij kpn,niet bij tele2,niet bij ziggo,niet bij wie weet ik allemaal.

 1 druk op de knop en het is doorgezet om een afspraak te maken. Dat hoeft toch geen 4/5dagen te duren. 

 

Hoi @Brian ,

 

misschien kunnen jullie op de td mensen aannemen die wel een juiste probleemanalyse kunnen maken en meteen de juiste persoon stuurt?

Even jouw eigen woorden:
Vooropgesteld, het is natuurlijk balen wanneer je internetverbinding wegvalt. Ik heb meteen even mee gekeken en ik zie dat we op 15 oktober je melding binnen hebben gekregen, inmiddels staat er een monteur gepland voor komende vrijdag om er voor te zorgen dat je weer online bent. In de tussentijd heb je onbeperkt data ontvangen zodat je in de tussentijd online bent. In dit geval is het ongelukkig toeval dat de dekking op jouw adres blijkbaar minder is.

Ik zei tegen de monteur vandaag,die hier eindelijk na 7dagen was,wat het probleem was en dat 1lampje op dat grijze kastje niet brand. Hij zei voordat hij de drempel over was van mijn woning al dat hij het niet op kon lossen. Het probleem zit dan niet in je meterkast zei hij. 
 Voor de goede orde heeft hij toch alles vervangen,dat is blijkbaar jullie protocol. Hij kan er ook niks aan doen,hij doet ook wat van hem verlangd word.
 Maar de eindstand van dit bezoek is,dat ik na 7dagen nog steeds geen tv en internet heb. 
 Wat hebben jullie in die 4dagen die ik moest wachten voor er een afspraak gemaakt kon worden gedaan? Hoezo kan een monteur al bij voorbaat zeggen dat het probleem niet bij mijn meterkast zit en jullie niet? Jullie konden toch op afstand een probleemanalyse maken? Jullie hadden toch zoveel tijd nodig om te onderzoeken en de juiste mensen aan te sturen? Blijkbaar is dat dus niet gelukt. Daarom zou ik mensen aannemen die wel capabel genoeg zijn die dit kunnen,bijvoorbeeld die monteur die hier vandaag was. Scheelt jullie een hoop ontevreden klanten,een hoop tijd,een hoop vouchers voor unlimited,eigenlijk alleen maar een win-win situatie.

 Als ik meteen een afspraak had kunnen maken dat er een monteur langs zou komen,was dit niet weer precies voor het weekend een probleem geweest. Als jullie bijv maandag,dinsdag,woensdag ofzo langs waren geweest(wat dus niet nodig was),had het voor het weekend makelijk opgelost kunnen worden. Nu kan ik weer 4/5dagen wachten tot het opgelost word. Kan ik me weer dagen lang ergeren aan dat slechte 4g netwerk hier. Überhaupt is bellen binnen al een hele opgaaf,laat staan 4g. Bellen buiten gaat wel,maar 4g blijft echt heel slecht. Misschien kunnen jullie daar ook eens naar kijken.