Beantwoord

Sluipkosten

  • 11 November 2021
  • 5 reacties
  • 91 Bekeken

Ik ben recentelijjk verhuisd, Net voor mijn verhuizing nam ik contact op met de klantenservice en vroeg of ik mijn abonnement kon meenemen en dat kon, maar er werd niets gezegd over extra kosten. Ik kreeg nog een bevestigings email maar deze heb ik vluchtig doorgelezen aangezien het een bevestiging was wat ik voorheen had besproken. Na wat gedoe ongeveer 2 weken erna had ik mijn internet en tot mijn verbazing kreeg ik gisteren een rekening met daarin extra kosten voor installatie.

Zoals het in mijn contract staat is dit een nieuwe aansluiting met een looptijd van een jaar en niet de voortzetting van mijn oude contract, nieuwe aansluitingen hoeven het niet te betalen waarom moet ik het dan wel betalen ? Word ik nou gestraft omdat ik koos om klant te blijven ?

Niet om het geld maar ik loop al 2 dagen rond alsof ik opgelicht ben en het is geen fijn gevoel.

icon

Beste antwoord door Waqqas 11 November 2021, 21:21

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @MobileKlant777 

Bij een verhuizing ga je standaard een nieuwe jaarcontract aan, een thuis abonnement is postcode gebonden daarom kan hij niet mee worden genomen naar je nieuwe adres.

https://community.t-mobile.nl/algemeen-538/ik-ga-verhuizen-wat-nu-276340

Bij glasvezel betaal je wel nog de installatiekosten.

Een nieuwe contract waar ik nog langer aan vast zit daar is mij ook niets over gezegd, T-Mobile helpdeskmedewerkers zouden mensen toch beter kunnen informeren over wat ze te wachten staat.

Dus bij verhuizing is het handig om je abonnement gewoon altijd op te zeggen en een nieuwe aangaan.

Reputatie 7
Badge +15

Een verhuizing doorgeven is veel simpeler maar laat je altijd even goed informeren 😉

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @MobileKlant777,

Leuk dat je hebt besloten om ons mee te nemen naar jouw nieuwe Thuis! :blush: Zoals @Waqqas aangeeft klopt het inderdaad dat zowel nieuwe als trouwe klanten € 37,50 betalen voor de glasvezelinstallatie die door een monteur wordt gedaan.

Daarentegen willen wij onze trouwe klanten altijd een cadeautje voor het nieuwe Thuis meegeven en hierom betaal je als trouwe klant géén activatiekosten ter waarde van € 30,- wat, al zeg ik het zelf, nog een leuk bedrag is. Daarbovenop krijg je ook het voordeel van lopende acties en campagnes zodat jij als trouwe klant nooit minder krijgt dan een nieuwe klant. Met deze twee voornemens proberen wij je jou als trouwe klant altijd in zonnetje te zetten!

Momenteel lopen er de GOGOGO Deals waardoor nieuwe klanten géén installatiekosten betalen. Hierom zou jij ook de installatiekosten vergoed moeten krijgen, alleen merk ik dat het ergens vastloopt in ons systeem. Ik ga ervoor zorgen dat je het bedrag van € 37,50 gecrediteerd krijgt op de eerstvolgende factuur zodat ook jij van deze mooie actie kan genieten. Hiermee wil ik graag alles rechtzetten en ik hoop dat je jezelf snel Thuis voelt op jouw nieuwe adres! :smile:

Bedankt voor je hulp en de goede wensen Cal.