Beantwoord

sms ontvangen van T-mobile klopt niet

  • 30 December 2022
  • 18 reacties
  • 266 Bekeken

Ik heb een sms ontvangen dat ik gebeld zal hebben.

Ik heb helemaal niet gebeld.

Hier staat ook een vreemde link in.

Dit lijkt mij niet te kloppen.

 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 31 December 2022, 14:41

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @peter-keetfm, top dat je hier zo alert op bent! Helemaal logisch dat je hierop aanslaat, ik zou precies dezelfde reactie hebben. Echter, omdat ik weet dat wij met Medallia samenwerken voor klant tevredenheidsonderzoeken had ik het idee dat dit toch moest kloppen.

Daarom ben ik diep in jouw dossier gedoken en na lang zoeken heb ik de onverwachte oorzaak gevonden. Namelijk: al ergens in november heb ik voor jou een onderzoek aangevraagd voor je problemen met het klantvoordeel. Als ik het goed heb zijn dat destijds al opgelost, alleen was het onderzoek blijkbaar niet op de juiste manier afgesloten. Zo te zien heeft een collega van mij dat gisteren precies om 10:26 alsnog gedaan, wat compleet samenvalt met deze SMS.

Al in al ben ik helemaal met je eens dat dit de alarmbellen bij je af liet gaan, toch bleek een zeer onwaarschijnlijk scenario het geval en is dit zeker een SMS vanuit ons.

Voor nu wil ik je alvast een hele mooie jaarwisseling toewensen, geniet ervan en heel erg bedankt voor je hulp op de Community dit jaar! 😊😃

Bedankt @Cal 

Ik klik niet zomaar op linken wat ik niet weet wat het is.

Vooral niet bij sms en whatsapp berichten.

Ik heb daarom ook besloten dit bericht direct te verwijderen.

Jij ook een mooie jaarwisseling gewenst.

 

@Cal 

Nog even een puntje.

Van het T-mobile forum email komt nog steeds in ongewenst terecht.

Helaas nog niet opgelost.

Van het kpn forum komen wel netjes in de inbox terecht.

Hun gebruiken ook INSIDED.

Reputatie 7

Hi @peter-keetfm, allereerst: de beste wensen! 😁 Dat klopt helemaal. Dit is momenteel nog steeds in onderzoek en we hopen dat de oplossing snel gereed is. Bij een andere collega leek het dit weekend weer goed te staan, dus hopelijk volgt dit snel voor iedereen. 

Hallo allemaal,

Ik kreeg vanochtend ook deze SMS, ook zonder gebeld te hebben. We moeten tegenwoordig zo op onze hoede zijn voor oplichters, dus ook bij mij rinkelden de alarmbelletjes.

Interessant detail is dat het berichtje om 09:16 binnenkwam, terwijl erin stond dat ons gesprek om 09:17 plaatsvond. Betekent dit dat T-Mobile beschikt over een tijdmachine? 😉

Hoe dan ook, dit draadje heeft me ervan overtuigd dat er geen kwade opzet in het spel is.

Gelukkig nieuwjaar!

🥂

Ik doe het even in mijn topic.

Wat betreft email van het T-mobile forum.

Alle emails van het forum kwamen in ongewenst terecht.

Nu krijg ik niks meer binnen.

Ik heb alle instellingen van het forum na gekeken en emails verzenden staan allemaal aangevinkt.

Ook niks aan veranderd trouwens.

Met het (serretje) ingeschreven krijg ik geen berichten meer.

Het betreft een hotmail.com adres.

Komt hier nog een oplossing voor.?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @peter-keetfm goed dat je dit aankaart, erg scherp! Dit euvel is bij ons bekend. Ze zijn hier druk mee bezig om dit voor vanavond nog te fixen. Ook zijn ze bezig om de e-mails in je normale inbox terecht te laten komen, en niet meer in de spam. 

De notificatie mails komen ook hier bij gmail niet meer in de spam binnen, ze komen dus ook bij gmail helemaal niet meer binnen.

De notificatie mails komen ook hier bij gmail niet meer in de spam binnen, ze komen dus ook bij gmail helemaal niet meer binnen.

Helaas nog niet opgelost.

De fix wat @Tommie zegt is niet de oplossing geweest. (Wat ze proberen te fixen) 

Ik moet wel zeggen als we actief op een fora zijn dat dit zeer hinderlijk is.

Een email push bericht is wel belangrijk.

 

 

 

 

De forum notificaties van het tele2 forum (ook onderdeel van t-mobile) komen al jaren niet meer binnen, sterker nog, een gedeelte van de eigen provider mail (zonnet/versatel adressen) heeft insided op de anti spam banlijst staan, dankzij het ‘zelflerende’ karakter van de meer dan 20 jaar oude gratis open source antispam software die voor de providermail wordt gebruikt, lol. Ik mag hopen dat het de t-mobile mail notificaties beter vergaat, anders kan dit nog wel eens een langdurig verhaal worden. Het is prachtig wat we allemaal kunnen met internet en IT, maar de toename in beschikbare functies lijkt soms toch wel omgekeerd evenredig met functionaliteit en betrouwbaarheid te zijn...

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Shilka dit issue loopt inderdaad al een tijdje. Dit is bekend bij ons en ze zijn er druk mee bezig om dit op te lossen! 

Ik hoop dat het opgelost kan worden Tommie, het lijkt me helemaal het lastigst voor jullie zelf, jullie hebben tenslotte ok wel wat beters te doen dan zelf handmatig steeds alle topics bij langs te lopen! Ik duim voor jullie, werkze nog :)

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Shilka, wij konden het gelukkig nog overzichtelijk bijhouden. Bedankt voor het duimen, het heeft geholpen!🙏🏻 Ik heb zojuist confirmatie gekregen dat het opgelost moet zijn. Bedankt voor je oplettendheid. Ik wens je nog een hele fijne dag toe!🌞 

Hey @Shilka, wij konden het gelukkig nog overzichtelijk bijhouden. Bedankt voor het duimen, het heeft geholpen!🙏🏻 Ik heb zojuist confirmatie gekregen dat het opgelost moet zijn. Bedankt voor je oplettendheid. Ik wens je nog een hele fijne dag toe!🌞 

Er is helemaal niks opgelost.

Anders zou ik hier een mail van krijgen van dit topic.

Ik krijg helemaal niks binnen ook niet in ongewenst.

Graag zou ik een oplossing zien.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @peter-keetfm, dat is erg vreemd! Ik heb je een privébericht gestuurd. Zou je kunnen kijken of je daar wel een e-mail van binnen krijgt? 

Hi @peter-keetfm, dat is erg vreemd! Ik heb je een privébericht gestuurd. Zou je kunnen kijken of je daar wel een e-mail van binnen krijgt? 

Yes het werkt.😀

Ik heb de berichten ontvangen in postvak in.

Bedankt

Reputatie 7
Badge +9

@peter-keetfm super! Thanks voor je snelle reactie.

En hier werkt het nu ook, super! Hier gaan een heleboel mensen blij mee zijn :)

Reageer