Beantwoord

Sms voor activeren van oplvering T-Mobile thuis

  • 31 August 2022
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

Goedendag,

Ik krijg sinds gisteren sms'jes van t-mobile voor het ontvangen van een t-mobile thuis aansluiting. Ik heb echter helemaal niks afgesloten en wil hier graag vanaf.

Ik heb hier gisteren met de servicedesk over gebeld en dit zou opgelost worden. Maar nu heb ik vandaag weer een sms ontvangen voor het maken van een afspraak voor het activeren van mij t-mobile thuis.

Dit zijn geen fake berichtjes om er daadwerkelijk iets afgesloten met mij 06 nummer want dit is bevestigd door de servicedesk gisteren.

Kan iemand mij 06 nummer, deze deel ik graag via een privé bericht uit het systeem halen?

P.S, ik heb net hiervoor telefonish 20 min in de wacht gezeten en 1 keer iemand gesproken. Die zette me door naar een andere afdeling. Daarna niemand meer gehoord.

icon

Beste antwoord door Boris 1 September 2022, 11:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @Kees1735,

Thanks voor je bericht en welkom bij de Community! Ik denk graag met je mee en verifieer het 06-nummer met de huidige aanvraag die bij ons bekend is. Wil je me deze sturen in een privébericht? Mocht het een T-Mobile of Tele2 abonnement betreffen, ontvang ik ook graag je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Ik hoor het graag van je.

Helaas krijg ik nog steeds berichten over een overgesloten dienst die ik niet heb afgesloten. Ook na het versturen van mij 06 nummer privé @Boris is het probleem niet opgelost. Daarnaast heb ik helemaal geen terug koppeling gehad.

Graag oplossen met een terugkoppeling welke stappen er ondernomen zijn op het bovenstaande probleem op te lossen.

Reputatie 7

Hi @Kees1735,

Excuus voor de verlate reactie. Ik heb per direct een reactie gegeven in de privéberichten. Spreek ik je daar verder?

Reageer