Storing mbt incasso

  • 2 February 2023
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Ik heb zojuist ingelogd op de website van T-Mobile en krijg de melding:

Betaling is mislukt

Helaas is de eerste incasso van xx januari 2023 mislukt. Bij je rekeningen vind je het totaal openstaande bedrag en extra informatie over wat je nu kunt doen.

 

Nu zie ik dat er gewoon op xx januari 2023 het bedrag afgeschreven is door T-Mobile. Voor de zekerheid gebeld naar T-Mobile en dan krijg ik te horen dat deze storing al 2 dagen gaande is! En dat het bedrag inderdaad al correct is afgeschreven op xx januari.

Waarom staat deze storing dan niet bijvoorbeeld op

 

Dan had ik jullie niet hoeven te bellen… 

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @Slaay, goed dat je dit aankaart! Gelukkig is het probleem verholpen. Op ons storing topic houden we je op de hoogte over eventuele problemen met Internet, TV en Vast Bellen van T-Mobile. Je kan altijd terecht op onze sociale media kanalen voor eventuele andere actuele issues. Zij reageren altijd erg vlot op privéberichten. Het probleem is verholpen, ik sluit hierbij dit topic. Voor nu een fijne dag!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Slaay, goed dat je dit aankaart! Gelukkig is het probleem verholpen. Op ons storing topic houden we je op de hoogte over eventuele problemen met Internet, TV en Vast Bellen van T-Mobile. Je kan altijd terecht op onze sociale media kanalen voor eventuele andere actuele issues. Zij reageren altijd erg vlot op privéberichten. Het probleem is verholpen, ik sluit hierbij dit topic. Voor nu een fijne dag!