Storingen, ellende van kwaad tot erger!

  • 19 April 2022
  • 2 reacties
  • 102 Bekeken

Reputatie 1

Zo, de titel is wel duidelijk denk ik.

Ik zal eea even kort toelichten:

Problemen met tv app met niet synchroon lopend geluid (zie mijn topic in tv deel)

Problemen met de internet verbinding na een modemwissel. (Zie zelfde topic)

Daarnaast al weken problemen met mobiel ontvangst thuis, geen normaal gesprek te voeren. 8 april j.l. zou dit opgelost zijn, maar gisteren en vandaag was weer ellende.

Ik heb een vast internet & tv abonnement, een mobiel abonnement en mijn vriendin heeft een mobiel abonnement bij T-Mobile. Allemaal heel leuk en aardig, maar op dit moment werkt er dus GEEN ENKEL abonnement zoals zou moeten.

Het heeft al een tijd geduurd voordat de mobiele storing was opgelost. De storing thuis loopt al 3 maanden en wordt alleen maar erger.

Ik ben het nu echt spuugzat! Los dit op! Anders zijn jullie echt 3 abonnementen kwijt. Dan maar meer betalen bij Vodafone/Ziggo, maar deze ellende wil ik echt niet meer. Al meer dan 10 jaar klant, tot op heden nooit problemen gehad, maar nu ik klantenservice nodig heb is die er niet.

Naast een passende en snelle oplossing verwacht ik op alle abonnementen ook een tegemoetkoming voor alle problemen.

 

Ik hoop op een snelle reactie

 

 

Yannick


This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7

Hi @yannickenemma,

Thanks voor je bericht! Ik begrijp je sentiment en zie dat we hard bezig zijn om een oplossing te vinden het andere topic wat je hebt aangemaakt: 

Om de communicatie zo goed mogelijk te laten verlopen en je van de beste service te voorzien, wil ik je vragen om het daar centraal te houden. We staan voor je klaar. Wat betreft de issues die je ervaart met je mobiele verbinding, vraag ik mijn mobiele collega's om je te helpen. We komen vast tot een oplossing! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @yannickenemma 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen wat betreft je issue met mobiele verbinding. Zou je mij een privébericht kunnen sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!