T-Mobile actief op E-fiber Netwerk

  • 22 December 2022
  • 54 reacties
  • 2413 Bekeken

Reputatie 6
Badge

T-Mobile biedt sinds dit najaar ook glasvezelinternet via het E-fiber netwerk aan. In alle gebieden waar E-fiber een netwerk heeft of aan het aanleggen is, wordt het voor klanten mogelijk om een T-Mobile Thuis abonnement af te sluiten. Sinds 16 november 2022 is Deurne de eerste gemeente waar T-Mobile glasvezel aanbiedt via het E-fiber netwerk. Stapsgewijs zullen alle gemeenten en gebieden waar E-fiber een netwerk heeft worden klaargemaakt voor de diensten van T-Mobile Thuis. In de onderstaande lijst wordt per gemeente bijgehouden of het al mogelijk is om T-Mobile glasvezel te bestellen.

 

 


54 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@benjaminLD Top dat jij al een aansluiting in huis hebt! Echter hoeft dit niet te betekenen dat het verderop alles al gereed is zodat je bij ons aangesloten kunt worden. E-fiber kan jou hier het beste antwoord op geven hoe het zit en met onze apparatuur. Ik wil voor de zekerheid ook voor je kijken of ik aan mijn kant iets kan zien over een planning. Zou je mij een privébericht willen sturen met je postcode en huisnummer? Dan kijk ik dit meteen voor je na! 😁

@benjaminLD Top dat jij al een aansluiting in huis hebt! Echter hoeft dit niet te betekenen dat het verderop alles al gereed is zodat je bij ons aangesloten kunt worden. E-fiber kan jou hier het beste antwoord op geven hoe het zit en met onze apparatuur. Ik wil voor de zekerheid ook voor je kijken of ik aan mijn kant iets kan zien over een planning. Zou je mij een privébericht willen sturen met je postcode en huisnummer? Dan kijk ik dit meteen voor je na! 😁

Hallo Demi, is er al iets duidelijk over de gemeente landerd? wanneer die beschikbaar komt voor t-mobile?

Reputatie 7
Badge +8

@RobertS85 Hoe het precies zit met Landerd kun je het beste checken op de website van E-fiber: Landerd Heeft Glasvezel | E-Fiber, Iedereen Glasvezel. Je kunt je eventueel ook inschrijven op de nieuwsbrief daar, zodat jij als eerste op de hoogte bent van de glasvezelontwikkeleingen in Landerd. Uiteraard wil ik daarnaasr ook voor jou nakijken of de planning bij ons eventueel al bekend is. Wil je mij ook een privébericht sturen met je postcode en huisnummer? 😊

Op mijn adres in Cuijk kan ik glasvezel bij jullie bestellen, maar dat kan via de site van e-fiber niet. Als ik nu bestel, is het dan 100% direct actief?

Reputatie 4

@RobertS85 Hoe het precies zit met Landerd kun je het beste checken op de website van E-fiber: Landerd Heeft Glasvezel | E-Fiber, Iedereen Glasvezel. Je kunt je eventueel ook inschrijven op de nieuwsbrief daar, zodat jij als eerste op de hoogte bent van de glasvezelontwikkeleingen in Landerd. Uiteraard wil ik daarnaasr ook voor jou nakijken of de planning bij ons eventueel al bekend is. Wil je mij ook een privébericht sturen met je postcode en huisnummer? 😊

Hoi Demi, zou je dat voor mij ook willen nakijken?

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @davewelten en @bassietoonen, ik check graag wat jullie kunnen verwachten! Sturen jullie mij een privébericht met jullie postcode en huisnummer? Dan kom ik zo snel mogelijk bij jullie terug!

Reputatie 2

Hier in Beugen hetzelfde. Op T-Mobile wordt glasvezel aangeboden. Op E-fiber niet. Heb vandaag via T-Mobile een abbonement afgesloten. Kunnen jullie duidelijkheid verschaffen of het inderdaad mogelijk is.

Reputatie 6
Badge

Update 03-04-2023: T-Mobile Thuis is vanaf nu ook bestelbaar op het E-fiber glasvezelnetwerk in Zundert.

 

**Het Tempo lijkt er een beetje uit. Na weken van stilte is sinds deze week T-Mobile Thuis ook bestelbaar in Zundert. De focus lijkt nu vooral te liggen op het werkend krijgen van de T-Mobile apertuur in de wijkcentrales van de bestaande gebieden. 

 

Hieronder zijn alle gemeenten en gebieden weergegeven waar E-fiber op dit moment een netwerk aanlegt of al heeft opgeleverd. Daarnaast staat er aangegeven of en zo ja, sinds wanneer T-Mobile Thuis via het E-fiber glasvezelnetwerk bestelbaar is. Gebieden en gemeenten worden stapsgewijs gereedgemaakt, dit omdat T-Mobile eigen apparatuur in de E-fiber wijkcentrales moet plaatsen. Zodra nieuwe gebieden gereed zijn gemaakt voor de diensten van T-Mobile Thuis worden deze in een nieuwe post in dit topic bijgewerkt en uitgelicht. 

 

Gemeente

Status

T-Mobile Thuis beschikbaar sinds

Bergen (L)

Netwerk actief

26-12-2022

Bergen (NH)

Afrondende fase. 

Verwachte oplevering: mei 2023

16-01-2023

Bernheze

Netwerk actief

-

Boekel

Netwerk actief

-

Castricum

Netwerk in aanbouw.

Verwachting oplevering: januari 2024

19-12-2022

Deurne

Netwerk actief

26-11-2022

Gennep

Netwerk actief

26-12-2022

Gorinchem

Netwerk in aanbouw.

Verwachting oplevering: januari 2024

19-12-2022

Hoeksche Waard

Netwerk in aanbouw.

Verwachting oplevering: december 2023

23-01-2023

Koggenland

Netwerk actief

-

Landerd

Netwerk actief

-

Land van Cuijk

Netwerk actief

-

Moerdijk

Netwerk in aanbouw.

Verwachting oplevering: juni 2023

23-01-2023

Montfoort & Linschoten

Netwerk actief

-

Mook en Middelaar

Netwerk actief

26-12-2023

Nuland, Vinkel, Geffen & Kruisstraat

Netwerk actief

-

Oss

Netwerk actief

23-01-2023

Roerdalen

Netwerk actief

-

Sittard-Geleen

Netwerk in aanbouw.

Verwachting oplevering: maart 2024

16-01-2023

Uitgeest

Netwerk in aanbouw.

Verwachting oplevering: juli 2023

19-12-2022

Zeevang

Afrondende fase

-

Zundert

Netwerk actief

03-04-2023

 

Voor meer informatie over de diensten van T-Mobile Thuis via het E-fiber glasvezelnetwerk lees je de FAQ en informatiepagina op de website van E-fiber.

Reputatie 2

Dus in Beugen (land van Cuijk) toch actief ondanks dat bij e-fiber T-Mobile er niet tussen staat?

Reputatie 6
Badge

Update 11-04-2023: T-Mobile Thuis is vanaf nu ook bestelbaar op het E-fiber glasvezelnetwerk in Land van Cuijk & Montfoort & Linschoten. 

 

Hieronder zijn alle gemeenten en gebieden weergegeven waar E-fiber op dit moment een netwerk aanlegt of al heeft opgeleverd. Daarnaast staat er aangegeven of en zo ja, sinds wanneer T-Mobile Thuis via het E-fiber glasvezelnetwerk bestelbaar is. Gebieden en gemeenten worden stapsgewijs gereedgemaakt, dit omdat T-Mobile eigen apparatuur in de E-fiber wijkcentrales moet plaatsen. Zodra nieuwe gebieden gereed zijn gemaakt voor de diensten van T-Mobile Thuis worden deze in een nieuwe post in dit topic bijgewerkt en uitgelicht. 

 

Gemeente

Status

T-Mobile Thuis beschikbaar sinds

Bergen (L)

Netwerk actief

26-12-2022

Bergen (NH)

Afrondende fase. 

Verwachte oplevering: mei 2023

16-01-2023

Bernheze

Netwerk actief

-

Boekel

Netwerk actief

-

Castricum

Netwerk in aanbouw.

Verwachting oplevering: januari 2024

19-12-2022

Deurne

Netwerk actief

26-11-2022

Gennep

Netwerk actief

26-12-2022

Gorinchem

Netwerk in aanbouw.

Verwachting oplevering: januari 2024

19-12-2022

Hoeksche Waard

Netwerk in aanbouw.

Verwachting oplevering: december 2023

23-01-2023

Koggenland

Netwerk actief

-

Landerd

Netwerk actief

-

Land van Cuijk

Netwerk actief

11-04-2023

Moerdijk

Netwerk in aanbouw.

Verwachting oplevering: juni 2023

23-01-2023

Montfoort & Linschoten

Netwerk actief

11-04-2023

Mook en Middelaar

Netwerk actief

26-12-2023

Nuland, Vinkel, Geffen & Kruisstraat

Netwerk actief

-

Oss

Netwerk actief

23-01-2023

Roerdalen

Netwerk actief

-

Sittard-Geleen

Netwerk in aanbouw.

Verwachting oplevering: maart 2024

16-01-2023

Uitgeest

Netwerk in aanbouw.

Verwachting oplevering: juli 2023

19-12-2022

Zeevang

Afrondende fase

-

Zundert

Netwerk actief

03-04-2023

 

Voor meer informatie over de diensten van T-Mobile Thuis via het E-fiber glasvezelnetwerk lees je de FAQ en informatiepagina op de website van E-fiber.

Reputatie 4

Update 11-04-2023: T-Mobile Thuis is vanaf nu ook bestelbaar op het E-fiber glasvezelnetwerk in Land van Cuijk & Montfoort & Linschoten. 

 

Hieronder zijn alle gemeenten en gebieden weergegeven waar E-fiber op dit moment een netwerk aanlegt of al heeft opgeleverd. Daarnaast staat er aangegeven of en zo ja, sinds wanneer T-Mobile Thuis via het E-fiber glasvezelnetwerk bestelbaar is. Gebieden en gemeenten worden stapsgewijs gereedgemaakt, dit omdat T-Mobile eigen apparatuur in de E-fiber wijkcentrales moet plaatsen. Zodra nieuwe gebieden gereed zijn gemaakt voor de diensten van T-Mobile Thuis worden deze in een nieuwe post in dit topic bijgewerkt en uitgelicht. 

 

Gemeente

Status

T-Mobile Thuis beschikbaar sinds

Bergen (L)

Netwerk actief

26-12-2022

Bergen (NH)

Afrondende fase. 

Verwachte oplevering: mei 2023

16-01-2023

Bernheze

Netwerk actief

-

Boekel

Netwerk actief

-

Castricum

Netwerk in aanbouw.

Verwachting oplevering: januari 2024

19-12-2022

Deurne

Netwerk actief

26-11-2022

Gennep

Netwerk actief

26-12-2022

Gorinchem

Netwerk in aanbouw.

Verwachting oplevering: januari 2024

19-12-2022

Hoeksche Waard

Netwerk in aanbouw.

Verwachting oplevering: december 2023

23-01-2023

Koggenland

Netwerk actief

-

Landerd

Netwerk actief

-

Land van Cuijk

Netwerk actief

11-04-2023

Moerdijk

Netwerk in aanbouw.

Verwachting oplevering: juni 2023

23-01-2023

Montfoort & Linschoten

Netwerk actief

11-04-2023

Mook en Middelaar

Netwerk actief

26-12-2023

Nuland, Vinkel, Geffen & Kruisstraat

Netwerk actief

-

Oss

Netwerk actief

23-01-2023

Roerdalen

Netwerk actief

-

Sittard-Geleen

Netwerk in aanbouw.

Verwachting oplevering: maart 2024

16-01-2023

Uitgeest

Netwerk in aanbouw.

Verwachting oplevering: juli 2023

19-12-2022

Zeevang

Afrondende fase

-

Zundert

Netwerk actief

03-04-2023

 

Voor meer informatie over de diensten van T-Mobile Thuis via het E-fiber glasvezelnetwerk lees je de FAQ en informatiepagina op de website van E-fiber.

Moet het nog eventjes door het systeem lopen voor de verkoop? Ik kan het namelijk nog niet bestellen (land van Cuijk).

Reputatie 2

Je bent mij voor. Wilde net een berichtje sturen. Nog geen T-Mobile te vinden bij E-fiber voor land van Cuijk

Reputatie 6
Badge

@DeTinus & @davewelten,

Nee, het klopt dat de gebieden waarschijnlijk nog niet bestelbaar zijn via de Website van T-Mobile Thuis. Wel kun je alvast een Abonnement afsluiten van T-Mobile via de Website van E-fiber. Waarschijnlijk heeft T-Mobile nog niet alle apparatuur gereed in de wijkcentrales. Dat kan ook nog wel even duren. 

Reputatie 2

Bij T-Mobile juist wel ook bij open Dutch Fiber. Maar juist niet bij E-fiber 

Reputatie 6
Badge

Bij T-Mobile juist wel ook bij open Dutch Fiber. Maar juist niet bij E-fiber 

Als ik een postcode uit het Land van Cuijk door de postcodecheck van T-Mobile haal zie ik geen beschikbare glasvezelsnelheden, alleen nog DSL. Op de E-fiber website staat T-Mobile wel als beschikbare providers in het Land van Cuijk. Het zou dus mogelijk moeten zijn om alvast een T-Mobile abonnement te bestellen via E-fiber. Het kan misschien even duren voor T-Mobile echt beschikbaar is om te bestellen via de E-fiber website. https://www.e-fiber.nl/project/land-van-cuijk/

 

Reputatie 2

Heel apart, heb via T-Mobile juist een glasvezel abbonement afgesloten. Probeer maar eens een postcode uit Boxmeer of Beugen. Bij t- mobile beschikbaar bij E- fiber niet 

Reputatie 6
Badge

Ik zie inderdaad in beugen wel een aantal adressen waarop glasvezel beschikbaar is via de webstite van T-Mobile. Dit heeft er waarschijnlijk mee te maken dat nog niet in alle wijkcentrales T-Mobile apparatuur aanwezig is. Pas als dat zo is wordt een adres ook bestelbaar via T-Mobile. 
 

Als het je gelukt is om via de T-Mobile website een glasvezel abonnement te bestellen dan zal je binnenkort wel gebruik kunnen maken van glasvezel. 

Heel apart, heb via T-Mobile juist een glasvezel abbonement afgesloten. Probeer maar eens een postcode uit Boxmeer of Beugen. Bij t- mobile beschikbaar bij E- fiber niet 

 

Reputatie 4

Ik zie inderdaad in beugen wel een aantal adressen waarop glasvezel beschikbaar is via de webstite van T-Mobile. Dit heeft er waarschijnlijk mee te maken dat nog niet in alle wijkcentrales T-Mobile apparatuur aanwezig is. Pas als dat zo is wordt een adres ook bestelbaar via T-Mobile. 
 

Als het je gelukt is om via de T-Mobile website een glasvezel abonnement te bestellen dan zal je binnenkort wel gebruik kunnen maken van glasvezel. 

Heel apart, heb via T-Mobile juist een glasvezel abbonement afgesloten. Probeer maar eens een postcode uit Boxmeer of Beugen. Bij t- mobile beschikbaar bij E- fiber niet 

 

Ik heb zojuist contact gehad met T-mobile, e-fiber en ODF. De eerste 2 konden mij geen informatie geven over wanneer het beschikbaar zou zijn (denk dat de medewerker bij t-mobile daar geen zin in had en was ook vrij kortaf) ODF heeft aangegeven dat de wijkcentrales per 28-4 gereed zijn en dat ik vanaf die datum ook T-mobile thuis kan bestellen.

Reputatie 2

Heb ook het idee dat ze niet weten wanneer glasvezel beschikbaar komt. Met alle 3 de partijen gesproken elke keer een ander antwoord. Twee weken geleden abbonement bij T- mobile afgesloten. Zou 1 mei van het abbonement gebruik kunnen maken. Ben er bang voor dat ze.dat niet gaan halen. Heb ook nog niks gehoord van Guidion ( monteur om de modem etc op te hangen). 

 

Reputatie 6
Badge

Dat lijkt inderdaad te kloppen. Het is lastig om als klant te achterhalen wie de regie voert. E-Fiber lijkt alleen nog als merknaam te bestaan en is operationeel volledig afhankelijk van ODF. Echter kan ODF je ook niet altijd van antwoord voorzien. Daarnaast lijken de aannemers ook niet goed te communiceren met ODF. Hier zijn ze bijvoorbeeld al aan het graven terwijl dat volgens de planning op de E-Fiber website pas over twee maanden zou moeten gebeuren. Wanneer ik wordt aangesloten en wanneer T-Mobile actief zal zijn blijf gissen. 

Reputatie 2

Toeval of niet gisteren een mail gehad dat 1 mei de monteur alles komt aansluiten. Ben benieuwd 

Reputatie 4

Toeval of niet gisteren een mail gehad dat 1 mei de monteur alles komt aansluiten. Ben benieuwd 

mag ik vragen waar u woont? dan weet ik of ik er een beetje van uit kan gaan of dat dat bij ons ook misschien zo gaat zijn.

Mijn ouders wonen in Boxmeer (gemeente Land van Cuijk) en willen graag overstappen naar T-Mobile Glasvezel. Maar het valt me op dat het nog steeds niet mogelijk is het aan te vragen. Niet via de site van T-Mobile en niet via de site van E-Fiber.

Reputatie 4

Mijn ouders wonen in Boxmeer (gemeente Land van Cuijk) en willen graag overstappen naar T-Mobile Glasvezel. Maar het valt me op dat het nog steeds niet mogelijk is het aan te vragen. Niet via de site van T-Mobile en niet via de site van E-Fiber.

Nee klopt, ik woon zelf in Maashees en wil ook graag overstappen naar T-Mobile… Ik heb begrepen van ODF dat dit vanaf 28 april mogelijk is. Of dit ook zo daadwerkelijk is weet ik niet. Eventjes afwachten...

Reputatie 6
Badge

Update: 02-05-2023

Vanaf gisteren is T-Mobile Thuis in alle e-fiber gebieden bestelbaar. In sommige gevallen kan een abonnement alleen nog afgesloten worden via de Website van e-fiber. In andere gevallen kan een abonnement direct via T-Mobile worden afgesloten. Dit heeft ermee te maken dat in sommige gebieden het glasvezelnetwerk nog niet helemaal af is, of dat de wijkcentrale (PoP) nog niet geschikt is voor T-Mobile Thuis diensten. 

Voor meer informatie bekijk de speciale pagina over T-Mobile Thuis Glasvezel op het e-fiber netwerk.

 

 

 

Reageer