Beantwoord

T-mobile thuis

  • 24 September 2022
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedenavond,

 

Al een geruime tijd heb ik internet thuis van T-Mobile. Vandaag heb ik besloten om ook tv te nemen van T-Mobile, maar om dit te activeren heb ik mijn klantnummer en pincode nodig. Dit is onmogelijk om te achterhalen, omdat ik niet kan inloggen op de omgeving van T-Mobile thuis. Het is wel mogelijk om in te loggen op T-Mobile mobiel. 

Ik had al geprobeerd om een nieuw wachtwoord aan te vragen, alleen ik ontvang dan een mail over de T-Mobile mobiel omgeving en NIET die van t-mobile thuis.

Wie kan mij helpen? 

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 24 September 2022, 22:43

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Middger  Heb je iets aan deze uitleg  Topic ?

Kijk eens op de laatste pagina hopelijk lukt het dan wel!  Zo niet laat het dan weten dan kunnen de moderators je verder helpen. 

Succes.
MVg

Goedenavond,

 

Al een geruime tijd heb ik internet thuis van T-Mobile. Vandaag heb ik besloten om ook tv te nemen van T-Mobile, maar om dit te activeren heb ik mijn klantnummer en pincode nodig. Dit is onmogelijk om te achterhalen, omdat ik niet kan inloggen op de omgeving van T-Mobile thuis. Het is wel mogelijk om in te loggen op T-Mobile mobiel. 

Ik had al geprobeerd om een nieuw wachtwoord aan te vragen, alleen ik ontvang dan een mail over de T-Mobile mobiel omgeving en NIET die van t-mobile thuis.

Wie kan mij helpen? 


Alle stappen gevolgd van deze topic. Alleen ik krijg geen email om mijn wachtwoord te resetten van T-mobile thuis, dus kan het niet worden opgelost via deze weg.

Reputatie 7

Hi @Middger, super dat je gelijk de stappen uit het topic dat @CrisTien heeft gedeeld hebt gevolgd! Ik had gehoopt dat het daarmee zou lukken. Ik wil je dan ook graag laten weten dat jouw issues verholpen zullen zijn zodra je bent gemigreerd naar de vernieuwde My T‑Mobile omgeving. In het onderstaande topic kun je nog eens rustig alle ins en outs hierover teruglezen:

Zojuist heb ik in een privébericht de inloggegevens van tv naar jou gestuurd. Mocht je ook nog iets anders in willen zien in je My T-Mobile Thuis omgeving, laat het mij dan weten. Dan check ik dat ook met liefde voor je! 

Reageer