T-mobile thuis abbonnement koppelen

  • 28 May 2023
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

Reputatie 1

Goedemorgen, 

Ik probeer al 2 weken mijn T-mobile thuis abbonnement te koppelen met mijn mobiele abbo. Want ik kan nergens meer in mijn T-mobile thuis account komen. Maar ik krijg elke keer de medling dat het mobiele nummer niet gekoppeld kan worden. Zowel via de app en de site lukt het niet. Ook via de laptop werkt het niet. Er zou een probleem zijn met codes die via de mail gestuurd werden en probleem zou opgelost worden. Helaas nog steeds niet gebeurt.

Iemand een idee wat het probleem is?

Cal van Odido 10 maanden geleden

Hoi @Arno149, heel goed dat je aan de bel trekt, dit is vast en zeker op te lossen! Conform onze huisregels wil ik je verzoeken om per vraag één topic te opnemen zodat de informatie helder en overzichtelijk blijft. Daarom zal ik dit topic sluiten en kan je later een reactie verwachten in je andere topic, namelijk:

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Arno149, heel goed dat je aan de bel trekt, dit is vast en zeker op te lossen! Conform onze huisregels wil ik je verzoeken om per vraag één topic te opnemen zodat de informatie helder en overzichtelijk blijft. Daarom zal ik dit topic sluiten en kan je later een reactie verwachten in je andere topic, namelijk: