T mobile thuis abonnement koppelen lukt niet

  • 16 December 2022
  • 9 reacties
  • 320 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik kan sinds de overgang naar een andere inlog in my T mobile mijn abonnement niet koppelen. Met mijn adresgegevens en geboortedatum krijg ik de melding: 

“De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens”.

 

Demi van Odido 1 jaar geleden

@JH Vos Goed dat je dit aangeeft! Ik help je hier graag verder mee. Op jouw e-mailadres kan ik geen thuis abonnement vinden. Om je al goed op weg te helpen, heb je deze stappen in dit topic ook geprobeerd” Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet! | T-Mobile Community? Zou je daarnaast willen controleren of jouw mobiel abonnement en thuis abonnement ook op hetzelfde adres geregistreerd staan en daarnaast ook de persoonlijke gegevens en contactgegevens overeenkomen? Dan zou het helemaal moet lukken! Laat je het me weten als het is gelukt? 😀

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@JH Vos Goed dat je dit aangeeft! Ik help je hier graag verder mee. Op jouw e-mailadres kan ik geen thuis abonnement vinden. Om je al goed op weg te helpen, heb je deze stappen in dit topic ook geprobeerd” Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet! | T-Mobile Community? Zou je daarnaast willen controleren of jouw mobiel abonnement en thuis abonnement ook op hetzelfde adres geregistreerd staan en daarnaast ook de persoonlijke gegevens en contactgegevens overeenkomen? Dan zou het helemaal moet lukken! Laat je het me weten als het is gelukt? 😀

Ik heb een andere mail adres voor het Thuis abonnement dan in dit topic, verschil is facturen@… ipv jh@….. Het thuis abonnement is ook een ander adres dan mijn mobiel abonnement. 

 

 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @JH Vos, de gebruikersnaam en wachtwoord voor My T-Mobile brengt je nog steeds naar My T-Mobile. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor T-Mobile voor thuis je naar My T-Mobile Thuis brengt. Check vooral de punten van Demi en loop de stappen door in het topic. Dan moet het helemaal goed komen!

Dank voor de toevoeging, inloggen lukt ook. Het toevoegen van mijn abonnement lukt niet. Ik krijg de foutmelding, zoals opgenomen in de screenshot. Die kom ik niet tegen bij de stappen die Demi noemt. 

Het gaat waarschijnlijk mis met de toevoeging van het huisnummer, daar kan ik geen punt aan toevoegen. 

 

Reputatie 7
Badge +5

Dank @JH Vos! Ik heb het gelijk samen met mijn mobiele collega gecheckt. We zijn achter het euvel, want op dit adres staat geen mobiel abonnement. Het mobiele abonnement wat bij ons bekend is, staat op een ander adres en daarbij is dit een zakelijk abonnement. Zakelijke abonnementen kun je niet koppelen aan een particulier abonnement. De koppeling kan dus niet plaatsvinden, je kunt voor beide abonnementen los inloggen!

P.S Je deelt met deze screenshot je gegevens openbaar. Ik wil je voor je eigen veiligheid adviseren de screenshot te verwijderen.

Hallo, dat klopt maar dat heeft niets met mijn probleem te maken. Ik heb een login voor T mobile thuis, waar ik mijn abonnement voor T mobile thuis aan wil koppelen, dat niet lukt. Er is geen verband met een T mobile mobiel abonnement.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @JH Vos, ik denk dat er sprake is van verwarring, ik leg het graag nog eens uit: je wilt momenteel een Thuis-abonnement koppelen aan het reeds bestaande My T-Mobile account. Dit werkt niet omdat je een zakelijk mobiel abonnement hebt; die twee gaan niet samen. Je kunt echter wel een volledig nieuw My T-Mobile Thuis account aanmaken - gebruik hiervoor een ander, nog niet geregistreerd e-mailadres. 

Goedemiddag, dank voor de toevoeging. Ik ben begonnen met het aanmaken van een apart My T Mobile account met een apart e-mail adres voor at mobile thuis. Die staat helemaal los van de My T Mobile mobiel inlog. 
Vervolgens krijg ik na inloggen met de gegevens van het My T mobile thuis abonnement bij het toevoegen van mijn abonnement de melding dat de gegeven niet overeeenkomen met de gegevens bij T mobile. 
 

ik heb het hele proces nog een keer geprobeerd met een nieuw My T mobile account (en nadere e-mail adres) en probeer daar mijn T mobile Thuis abonnement aan te koppelen. Maar ik krijg dezelfde foutmelding. 

Reputatie 7
Badge +8

@JH Vos Ik heb zojuist ook aan mijn kant getest of het lukt om in te loggen, zonder dat je koppelt in My T-Mobile. Echter krijg ik onderstaande foutmelding, terwijl ik jouw e-mailadres heb ingevuld. Ik vraag mij dan ook af of het e-mailadres dat bij ons thuis abonnement bekend is, of dit klopt of dat er wellicht een spelfout in staat. Je geeft wel aan dat je een heel nieuw e-mailadres ook hebt gebruikt, maar ik zie echter nog het ‘oude’ e-mailadres met facturen@. Vermoedelijk gaat hier iets niet goed. Zou je mij anders een privébericht willen sturen naar welk e-mailadres het aangepast zou moeten worden? Dan kan ik dit aanpassen en het verder voor je uitzoeken! 

 

Reageer