Beantwoord

T-Mobile Thuis abonnement niet zichtbaar


Als ik inlog op My T-Mobile krijg ik alleen mijn mobiele abonnement te zien; T-Mobile Thuis ontbreekt. Toevoegen lukt niet:

De aangeboden link heeft geen enkel nut.
Ik heb de facturen van T-Mobile Thuis nodig voor de BTW-aangifte.

icon

Beste antwoord door Waqqas 3 July 2022, 11:42

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

42 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @antaflu 

Gebruik je voor thuis en mobiel toevallig hetzelfde emailadres en wachtwoord? Wil je eens voor mobiel het wachtwoord veranderen en dan inloggen met de thuis gegevens?

Verwarrend dit, ik dacht dat het juist de bedoeling was om 1 account te hebben voor thuis en mobiel:

Ik zal gaan speuren hoe ik het wachtwoord voor alleen mobiel kan veranderen en of ik de ‘thuis gegevens’ nog kan vinden...

Reputatie 7
Badge +15

@antaflu

Dat klopt, als ik inlog dan krijg ik de optie om naar de thuis of mobiel omgeving te gaan maar bij sommige gebruikers werkt het nog niet helemaal en dan kan je bovenstaande proberen. Bij anderen hielp bovenstaande tip.

Jij hebt niet hetzelfde email en wachtwoord voor thuis en mobiel zo te lezen?

Log eens in met de thuis gegevens.

@Waqqas Met andere inloggegevens is het idd gelukt om in de thuis-omgeving te komen. Bedankt voor de hulp.

Dit werkt helaas niet. Ik heb de facturen nodig voor de aangifte omzetbelasting. Is er inmiddels een oplossing voorhanden? 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Jacques1980,

Goed dat je om hulp roept, dit valt zeker op te lossen! Ik wilde meteen aan jouw My T-Mobile Thuis account sleutelen, alleen merkte ik dat je jouw thuis voor T-Mobile abonnement nog niet hebt gekoppeld aan jouw Community account. Zou je mij daarom in een privébericht de volgende gegevens toe kunnen sturen:

  • Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van jouw IBAN.

Zodra ik meer weet kan ik snel orde voor je op zaken stellen!

Goedenavond, ik zit met precies hetzelfde probleem. Ik vind alleen mijn mobiele abbo terug in het overzicht. Ik heb al een keer het ww aangepast maar dat haalt niks uit. Op zich een mooi idee om alle diensten en gegevens op een platform te zetten maar het gaat niet 😊 ..,

Hoe is dit op te lossen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Hiskeoa, zou je eens willen inloggen via de algemene link voor Thuis: thuismy.t-mobile.nl en dan je wachtwoord voor Thuis invoeren in combinatie met de gebruikersnaam die je destijds gekozen hebt (je e-mailadres), alsjeblieft? Krijg je nu wel twee buttons te zien met Mobiel én Thuis naast elkaar?

Hoi Jason,

Ik kan geen apart password terugvinden in mijn saved passwords voor T-Mobile dus de kans is groot dat beiden onder hetzelfde password stonden. Gevolg is iig dat ik hoe dan ook automatisch wordt ingelogd op de pagina met gegevens over mijn mobiele abbo.

Ter verduidelijking: ik heb voor zover ik me kan herinneren dus voor de login van beide abbo’s ooit hetzelfde password gebruikt (wel een veilige hoor;)

Ik kan geen apart password terugvinden in mijn saved passwords voor T-Mobile dus de kans is groot dat beiden onder hetzelfde password stonden. Gevolg is iig dat ik hoe dan ook automatisch wordt ingelogd op de pagina met gegevens over mijn mobiele abbo.

Als je wachtwoord onthouden gebruikte en deze opgeslagen is in de browser, dan is het e-mail adres en wachtwoord voor mobiel opgeslagen onder de site “t-mobile.nl”, voor T-Mobile voor Thuis is deze dan als het goed is opgeslagen onder adres “thuis-sso.t-mobile.nl”.

De Thuis login verliep tot de recente wijzigingen namelijk via thuis-sso.t-mobile.nl. 

Reputatie 2

Ik ben al de hele middag tot nu aan toe bezig, met jullie het zij via de chat en met een real persoon in de chat.  

Op de app in mijn mobiel zie ik alleen maar mijn mobiele abbo.

En op mijn PC zie ik alleen maar mijn thuis internet abbo, wat is dat toch dat je het niet allemaal in

1 App of op de PC al je abbo,s gelijk kan zien. 

Om mijn Mobiele abbo te kunnen zien moet ik het op mijn mobiel bekijken

En om mijn thuis abbo te kunnen zien moet ik het weer op de PC doen.

Dus ja met recht een Omslachtige manier.

ik heb in de App op mijn mobiel en op de PC de zelfde inlog gegevens, en ja dat wil ik graag zo houden. 

En al die omslachtige oplossingen waar jullie mee komen schiet ik ook niks mee op. 

Wat dat betreft is mijn keus om eerdaags als ik ga verhuizen, mijn Thuis abbo bij jullie op te zeggen, en weer terug naar mijn oude Provider te gaan snel gemaakt, waar ze ook hun eigen service monteurs hebben. 

want al dat omslachtige gedoe bij jullie das echt vaak om depressief van te worden. :( 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @KLEINE DONDER 

Ik heb gelezen dat je dit niet wilt maar voor mensen met het zelfde probleem hielp het om het wachtwoord voor mobiel te wijzigen en dan kan je weer op de site bij mobiel of thuis inloggen met de bijbehorende gegevens.

Ik heb ook net als jou dezelfde gegevens voor thuis en mobiel maar als ik inlog op de site dan krijg ik een scherm waar ik kan kiezen tussen mobiel of thuis 🤷

Reputatie 2

Ja dat heb ik dus vanmiddag met hulp via de chat van T-Mobile geprobeerd, kreeg van hun een tijdelijk Wachtwoord wat ik moest invullen, en dan zou het weer werken, maar zo gauw ik weer mijn eigen Wachtwoord wil gaan gebruiken via de instelling Wachtwoord veranderen, dan ben ik weer terug bij af.

En zo ben ik er vandaag uren mee bezig geweest, en dat zou toch niet nodig moeten zijn dat het op deze manier gaat, en dan uiteindelijk nog geen goed resultaat. Ik heb tig X mijn wachtwoord in de app op mijn mobiel veranderd, en zodra ik op de PC dan weer inlog met het veranderde Wachtwoord is er niks veranderd.

Ik weet niet meer wat ik dan niet goed doe, of ik ben werkelijk super Blond geworden. 😁😁😁

Reputatie 1

Zelfde probleem hier , na instellen van 2factor kan ik niet meer op de app inloggen en via de pc zie ik alleen mijn mobiele abo …..

 

Reputatie 7
Badge +15

Ja dat heb ik dus vanmiddag met hulp via de chat van T-Mobile geprobeerd, kreeg van hun een tijdelijk Wachtwoord wat ik moest invullen, en dan zou het weer werken, maar zo gauw ik weer mijn eigen Wachtwoord wil gaan gebruiken via de instelling Wachtwoord veranderen, dan ben ik weer terug bij af.

En zo ben ik er vandaag uren mee bezig geweest, en dat zou toch niet nodig moeten zijn dat het op deze manier gaat, en dan uiteindelijk nog geen goed resultaat. Ik heb tig X mijn wachtwoord in de app op mijn mobiel veranderd, en zodra ik op de PC dan weer inlog met het veranderde Wachtwoord is er niks veranderd.

Ik weet niet meer wat ik dan niet goed doe, of ik ben werkelijk super Blond geworden. 😁😁😁

@KLEINE DONDER 

Emailadres met het oude wachtwoord moet je dus gebruiken voor thuis en e-mailadres met veranderde wachtwoord voor mobiel.

Reputatie 2

Ja dat heb ik dus vanmiddag met hulp via de chat van T-Mobile geprobeerd, kreeg van hun een tijdelijk Wachtwoord wat ik moest invullen, en dan zou het weer werken, maar zo gauw ik weer mijn eigen Wachtwoord wil gaan gebruiken via de instelling Wachtwoord veranderen, dan ben ik weer terug bij af.

En zo ben ik er vandaag uren mee bezig geweest, en dat zou toch niet nodig moeten zijn dat het op deze manier gaat, en dan uiteindelijk nog geen goed resultaat. Ik heb tig X mijn wachtwoord in de app op mijn mobiel veranderd, en zodra ik op de PC dan weer inlog met het veranderde Wachtwoord is er niks veranderd.

Ik weet niet meer wat ik dan niet goed doe, of ik ben werkelijk super Blond geworden. 😁😁😁

@KLEINE DONDER

Emailadres met het oude wachtwoord moet je dus gebruiken voor thuis en e-mailadres met veranderde wachtwoord voor mobiel.

Okeee dan ga ik dit van het weekend nog eens een X proberen, maar of dat lukt is een 2e want ik heb ondertussen bij beide al een paar X mijn Wachtwoord veranderd. Ik laat het hier weten als het gelukt is. :) 

Reputatie 2

Zelfde probleem hier , na instellen van 2factor kan ik niet meer op de app inloggen en via de pc zie ik alleen mijn mobiele abo …..

 

Een 2factor wil ik niet gebruiken, ik vind al die overbeveiligede toestanden een beetje te veel van het goede worden, Ik ga er dit weekend nog wel eens een X mee aan het stoeien, en kijken of het mij dan eindelijk een X gaat lukken. :) 

Reputatie 1

Ik heb hetzelfde probleem.

De workaround met veranderen wachtwoord geprobeerd, maar werkt niet.

Nog steeds geen t-mobile-thuis informatie zichtbaar. Ook geen knop om te kiezen

Reputatie 7

Hi @Haco1958, heel goed dat je dit aangeeft! Ik ga ervoor zorgen dat jouw gegevens worden doorgezet naar de technische dienst. Zou je hiervoor kunnen aangeven hoe je probeert in te loggen? Is dat via de App of via de browser van de laptop of telefoon/tablet? Mocht jij het via de webbrowser proberen, kan je dan laten weten welke browser dit is? Gebruik je daarnaast ook een password manager (worden de gebruikersnaam en het wachtwoord automatisch ingevuld)? Ik hoor het graag, zodat ik dit voor je kan doorzetten! 

Reputatie 1

Hi @Haco1958, heel goed dat je dit aangeeft! Ik ga ervoor zorgen dat jouw gegevens worden doorgezet naar de technische dienst. Zou je hiervoor kunnen aangeven hoe je probeert in te loggen? Is dat via de App of via de browser van de laptop of telefoon/tablet? Mocht jij het via de webbrowser proberen, kan je dan laten weten welke browser dit is? Gebruik je daarnaast ook een password manager (worden de gebruikersnaam en het wachtwoord automatisch ingevuld)? Ik hoor het graag, zodat ik dit voor je kan doorzetten! 

Hallo Lisa,

Ik log dan in met de browser op de laptop (Google Chrome). Ik gebruik normaal wel een pw manager, maar heb ook geprobeerd handmatig naam en pw in te vullen. Het effect is daarbij hetzelfde.

Reputatie 2

Nou ik heb nu al zoveel geprobeerd, dat ik nu door de bomen het bos niet mee kan zien, oude 

wachtwoord, nieuwe wachtwoord, tig wachtwoorden.

Maar ik krijg het niet voor elkaar.

op de PC zie ik alleen de gegevens van mijn internet thuis,

en op mijn mobiel in de App zie ik alleen de gegevens van mijn mobiel abbo.

We leven verdorie in 2022, is het dan nog niet mogelijk dat er door jullie 1 App en of 1 inlog kan 

worden gemaakt waar je gewoon zonder al die poes pas gedoe gelijk al je gegevens kan bekijken

van je thuis abbo en van je mobiele abbo, en zeg niet dat dat al bestaat, want ja dat zal wel, maar 

dan moet je eerst langs allerlei slingerpaadjes en omwegen om dat voor elkaar te kunnen krijgen. 

En de uitleg die je word gegeven via de chat is ook erg summier, en voor mij behoorlijk onduidelijk. 

 

 

Reputatie 7

Hi @Haco1958, merci voor deze mega snelle aanvulling! Krijg je ook een bepaalde foutmelding te zien of zie je echt enkel alleen jouw mobiele abonnement(en)? Heb je ook al geklikt op ‘inloggegevens vergeten'? Tot slot wil ik nog weten dat wanneer jij het e-mailadres gebruikt om in beide My's in te loggen of je dan kan aangeven voor welke abonnementen jij dezelfde gebruikersnaam hanteert? Alvast bedankt!

Hi @KLEINE DONDER, ik wil ook heel graag al jouw gegevens doorzetten naar onze technische dienst! Weet dat we er alles aan doen om dit zo snel mogelijk te fixen, want ik ben het helemaal met je eens dat dit zonder problemen hoort te werken. Excuses hiervoor en heel erg bedankt voor de moeite van alle tips die jij tot nu toe hebt uitgevoerd. Als je enkel nog op de onderstaande vragen terug kan komen, dan speel ik dit door naar de techneuten en komt de eindfix zo hopelijk sneller aan het licht:

  • Via welke webbrowser probeer jij in te loggen op jouw PC?
  • Gebruik je daarnaast ook een password manager (worden de gebruikersnaam en het wachtwoord automatisch ingevuld)?
  • Krijg je ook een bepaalde foutmelding te zien of zie je echt enkel alleen jouw mobiele abonnement(en) in de App en het Thuis abonnement op de PC zonder foutmeldingen?
Reputatie 2

Hi @Haco1958, merci voor deze mega snelle aanvulling! Krijg je ook een bepaalde foutmelding te zien of zie je echt enkel alleen jouw mobiele abonnement(en)? Heb je ook al geklikt op ‘inloggegevens vergeten'? Tot slot wil ik nog weten dat wanneer jij het e-mailadres gebruikt om in beide My's in te loggen of je dan kan aangeven voor welke abonnementen jij dezelfde gebruikersnaam hanteert? Alvast bedankt!

Hi @KLEINE DONDER, ik wil ook heel graag al jouw gegevens doorzetten naar onze technische dienst! Weet dat we er alles aan doen om dit zo snel mogelijk te fixen, want ik ben het helemaal met je eens dat dit zonder problemen hoort te werken. Excuses hiervoor en heel erg bedankt voor de moeite van alle tips die jij tot nu toe hebt uitgevoerd. Als je enkel nog op de onderstaande vragen terug kan komen, dan speel ik dit door naar de techneuten en komt de eindfix zo hopelijk sneller aan het licht:

  • Via welke webbrowser probeer jij in te loggen op jouw PC?
  • Gebruik je daarnaast ook een password manager (worden de gebruikersnaam en het wachtwoord automatisch ingevuld)?
  • Krijg je ook een bepaalde foutmelding te zien of zie je echt enkel alleen jouw mobiele abonnement(en) in de App en het Thuis abonnement op de PC zonder foutmeldingen?

Hallo Lisa, 

Ik gebruik de webbrowser Google Chrome, en ja mijn wachtwoorden worden onder Chrome opgeslagen.

En nee ik krijg geen foutmelding te zien, en Ja ik zie alleen mijn mobiele abb in de App,  en op de PC zie ik alleen maar mijn Thuis abbo, en ook zonder foutmeldingen. 

 

Reputatie 7

Hi @KLEINE DONDER, check - helemaal helder! 💪 Super dat je dit gelijk kon doorspelen, want zojuist heb ik al deze informatie doorgezet naar mijn collega's.