Beantwoord

T-Mobile Thuis abonnement niet zichtbaar


Als ik inlog op My T-Mobile krijg ik alleen mijn mobiele abonnement te zien; T-Mobile Thuis ontbreekt. Toevoegen lukt niet:

De aangeboden link heeft geen enkel nut.
Ik heb de facturen van T-Mobile Thuis nodig voor de BTW-aangifte.

icon

Beste antwoord door Waqqas 3 July 2022, 11:42

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

42 reacties

Reputatie 2

Hi @KLEINE DONDER, check - helemaal helder! 💪 Super dat je dit gelijk kon doorspelen, want zojuist heb ik al deze informatie doorgezet naar mijn collega's. 

Top, nu ben ik benieuwd of ze met een wat duidelijker en simpeler oplossing gaan komen. 😁

Reputatie 1

Hi @Haco1958, merci voor deze mega snelle aanvulling! Krijg je ook een bepaalde foutmelding te zien of zie je echt enkel alleen jouw mobiele abonnement(en)? Heb je ook al geklikt op ‘inloggegevens vergeten'? Tot slot wil ik nog weten dat wanneer jij het e-mailadres gebruikt om in beide My's in te loggen of je dan kan aangeven voor welke abonnementen jij dezelfde gebruikersnaam hanteert? Alvast bedankt!

Hi @KLEINE DONDER, ik wil ook heel graag al jouw gegevens doorzetten naar onze technische dienst! Weet dat we er alles aan doen om dit zo snel mogelijk te fixen, want ik ben het helemaal met je eens dat dit zonder problemen hoort te werken. Excuses hiervoor en heel erg bedankt voor de moeite van alle tips die jij tot nu toe hebt uitgevoerd. Als je enkel nog op de onderstaande vragen terug kan komen, dan speel ik dit door naar de techneuten en komt de eindfix zo hopelijk sneller aan het licht:

  • Via welke webbrowser probeer jij in te loggen op jouw PC?
  • Gebruik je daarnaast ook een password manager (worden de gebruikersnaam en het wachtwoord automatisch ingevuld)?
  • Krijg je ook een bepaalde foutmelding te zien of zie je echt enkel alleen jouw mobiele abonnement(en) in de App en het Thuis abonnement op de PC zonder foutmeldingen?

Hallo Lisa,

Ik kreeg nooit foutmeldingen. Ik had mijn ww handmatig al wel gewijzigd (zonder effect), maar nog niet via “inloggegevens vergeten”. Dat heb ik nu inmiddels wel gedaan.
Het gekke daarbij is dat ik eerst alleen mijn mobiele abo's zag, en nu alleen mijn thuis abo.
Ook vreemd is dat als ik nu, ingelogd’ naar jullie homepage ga (t-mobile.nl) ik dan weliswaar op mijn accountnaam rechts boven kan klikken, maar ik niet meer het uitrolmenu te zien krijg dat ik eerst wel zag (en waar je keuzes kunt maken). Ik zie als ik ‘mouse-over’ alleen een soort wybertje zichtbaar worden, maar klikken daarop doet niets.

Reputatie 1

Hi @Haco1958, merci voor deze mega snelle aanvulling! Krijg je ook een bepaalde foutmelding te zien of zie je echt enkel alleen jouw mobiele abonnement(en)? Heb je ook al geklikt op ‘inloggegevens vergeten'? Tot slot wil ik nog weten dat wanneer jij het e-mailadres gebruikt om in beide My's in te loggen of je dan kan aangeven voor welke abonnementen jij dezelfde gebruikersnaam hanteert? Alvast bedankt!

Hi @KLEINE DONDER, ik wil ook heel graag al jouw gegevens doorzetten naar onze technische dienst! Weet dat we er alles aan doen om dit zo snel mogelijk te fixen, want ik ben het helemaal met je eens dat dit zonder problemen hoort te werken. Excuses hiervoor en heel erg bedankt voor de moeite van alle tips die jij tot nu toe hebt uitgevoerd. Als je enkel nog op de onderstaande vragen terug kan komen, dan speel ik dit door naar de techneuten en komt de eindfix zo hopelijk sneller aan het licht:

  • Via welke webbrowser probeer jij in te loggen op jouw PC?
  • Gebruik je daarnaast ook een password manager (worden de gebruikersnaam en het wachtwoord automatisch ingevuld)?
  • Krijg je ook een bepaalde foutmelding te zien of zie je echt enkel alleen jouw mobiele abonnement(en) in de App en het Thuis abonnement op de PC zonder foutmeldingen?

Hallo Lisa,

Ik kreeg nooit foutmeldingen. Ik had mijn ww handmatig al wel gewijzigd (zonder effect), maar nog niet via “inloggegevens vergeten”. Dat heb ik nu inmiddels wel gedaan.
Het gekke daarbij is dat ik eerst alleen mijn mobiele abo's zag, en nu alleen mijn thuis abo.
Ook vreemd is dat als ik nu, ingelogd’ naar jullie homepage ga (t-mobile.nl) ik dan weliswaar op mijn accountnaam rechts boven kan klikken, maar ik niet meer het uitrolmenu te zien krijg dat ik eerst wel zag (en waar je keuzes kunt maken). Ik zie als ik ‘mouse-over’ alleen een soort wybertje zichtbaar worden, maar klikken daarop doet niets.

Even een aanvulling nog: ik zie nu dat ik nadat ik “inloggegevens vergeten” klikte, twee mailtjes heb gehad. Een van “T-Mobile Service <service@t-mobile.nl>”, en een van “Klantenservice T-Mobile Thuis <no-reply@t-mobilethuis.nl>”. Met die laatste ben ik verder gegaan.

Reputatie 7

Hi @Haco1958, heel erg bedankt dat je gelijk aan de slag bent gegaan met deze tip! 😊 Ik had alleen gehoopt dat dit het probleem zou aanpakken, dus zojuist heb ik al deze aanvullende informatie doorgezet naar onze technische dienst. Fingers crossed dat jullie snel merken dat dit issue is verholpen. 

Reputatie 2

Hi @Haco1958, merci voor deze mega snelle aanvulling! Krijg je ook een bepaalde foutmelding te zien of zie je echt enkel alleen jouw mobiele abonnement(en)? Heb je ook al geklikt op ‘inloggegevens vergeten'? Tot slot wil ik nog weten dat wanneer jij het e-mailadres gebruikt om in beide My's in te loggen of je dan kan aangeven voor welke abonnementen jij dezelfde gebruikersnaam hanteert? Alvast bedankt!

Hi @KLEINE DONDER, ik wil ook heel graag al jouw gegevens doorzetten naar onze technische dienst! Weet dat we er alles aan doen om dit zo snel mogelijk te fixen, want ik ben het helemaal met je eens dat dit zonder problemen hoort te werken. Excuses hiervoor en heel erg bedankt voor de moeite van alle tips die jij tot nu toe hebt uitgevoerd. Als je enkel nog op de onderstaande vragen terug kan komen, dan speel ik dit door naar de techneuten en komt de eindfix zo hopelijk sneller aan het licht:

  • Via welke webbrowser probeer jij in te loggen op jouw PC?
  • Gebruik je daarnaast ook een password manager (worden de gebruikersnaam en het wachtwoord automatisch ingevuld)?
  • Krijg je ook een bepaalde foutmelding te zien of zie je echt enkel alleen jouw mobiele abonnement(en) in de App en het Thuis abonnement op de PC zonder foutmeldingen?

Hallo Lisa,

Ik kreeg nooit foutmeldingen. Ik had mijn ww handmatig al wel gewijzigd (zonder effect), maar nog niet via “inloggegevens vergeten”. Dat heb ik nu inmiddels wel gedaan.
Het gekke daarbij is dat ik eerst alleen mijn mobiele abo's zag, en nu alleen mijn thuis abo.
Ook vreemd is dat als ik nu, ingelogd’ naar jullie homepage ga (t-mobile.nl) ik dan weliswaar op mijn accountnaam rechts boven kan klikken, maar ik niet meer het uitrolmenu te zien krijg dat ik eerst wel zag (en waar je keuzes kunt maken). Ik zie als ik ‘mouse-over’ alleen een soort wybertje zichtbaar worden, maar klikken daarop doet niets.

Halo Lisa; 

Ik gebruik op mijn PC de browser Google Chrome.

En ja mijn Wachtwoorden worden automatisch op geslagen onder Chrome.

En ja mijn Wachtwoorden worden dus automatisch ingevuld. 

En bij de App heb ik mijn cijfer code waar ik de App mee open, en daar hoef ik dus verder niks in te vullen.

En nee ik krijg geen foutmeldingen te zien, maar op mijn mobiel in de App zie ik alleen maar mijn mobiele abbo.  

En op mijn PC zie ik alleen maar mijn Thuis abbo.

Reputatie 7

Hi @KLEINE DONDER, merci nog voor deze extra aanvulling! Ik had jouw gegevens al doorgezet, dus al deze informatie is doorgekomen bij onze technische dienst. Top dat je dit zo helder kon laten weten en mee wilde werken, topper. Voor nu heb ik geen extra informatie nodig en hoop ik dat onze technische dienst heel snel kan melden dat de fix voor dit issue gereed is. 

Reputatie 2

Hi @KLEINE DONDER, merci nog voor deze extra aanvulling! Ik had jouw gegevens al doorgezet, dus al deze informatie is doorgekomen bij onze technische dienst. Top dat je dit zo helder kon laten weten en mee wilde werken, topper. Voor nu heb ik geen extra informatie nodig en hoop ik dat onze technische dienst heel snel kan melden dat de fix voor dit issue gereed is. 

👍👍👍

Reputatie 1

Hi @Haco1958, heel erg bedankt dat je gelijk aan de slag bent gegaan met deze tip! 😊 Ik had alleen gehoopt dat dit het probleem zou aanpakken, dus zojuist heb ik al deze aanvullende informatie doorgezet naar onze technische dienst. Fingers crossed dat jullie snel merken dat dit issue is verholpen. 

Nog maar een aanvulling: ik kan nu niet meer inloggen in de app op mijn telefoon. Ik krijg de superblije marketingmelding “Binnenkort kun jij ook gebruikmaken van deze app. Houd je e-mailbox in de gaten!” Klinkt feestelijk, alsof ik een prijs heb gewonnen, maar ik heb er niets aan.

En ik gebruikte de app al, natuurlijk…..al best lang zelfs….

En nee, dit komt niet door een fout wachtwoord. Als ik (bewust) een fout wachtwoord gebruik, krijg ik de standaard droge melding dat de gebruikersnaam en/of het ww onjuist is.

Reputatie 2

Hi @Haco1958, heel erg bedankt dat je gelijk aan de slag bent gegaan met deze tip! 😊 Ik had alleen gehoopt dat dit het probleem zou aanpakken, dus zojuist heb ik al deze aanvullende informatie doorgezet naar onze technische dienst. Fingers crossed dat jullie snel merken dat dit issue is verholpen. 

Nog maar een aanvulling: ik kan nu niet meer inloggen in de app op mijn telefoon. Ik krijg de superblije marketingmelding “Binnenkort kun jij ook gebruikmaken van deze app. Houd je e-mailbox in de gaten!” Klinkt feestelijk, alsof ik een prijs heb gewonnen, maar ik heb er niets aan.

En ik gebruikte de app al, natuurlijk…..al best lang zelfs….

En nee, dit komt niet door een fout wachtwoord. Als ik (bewust) een fout wachtwoord gebruik, krijg ik de standaard droge melding dat de gebruikersnaam en/of het ww onjuist is.

Nou @Haco1958 , Ik ben er zelf ook onderhand wel klaar mee, tis en blijft een knudde gedoe bij T-Mobile,

Ik ga eerdaags verhuizen en stap dan met mijn Thuis internet abbo over naar mijn oude vorige Provider,

want ook mijn internet thuis op de PC is het steeds verbinding aan en verbinding uit. 

En dan vooral  mijn Wifi verbinding op mijn mobiel is in mijn huis bar en bar slecht, als ik bij iemand anders in huis zit op hun Wifi is veel en, vele malen beter.

 

Dus ga ik eerdaags terug naar mijn oude provider, ik weet nu dat het gras op dit gebied echt niet groener is aan de overkant, dan betaal ik liever iets meer bij mijn oude provider, maar wel met betere verbinding en internet thuis. 😀

Goedemiddag,

Ik heb hetzelfde probleem als de eerste post (zelfde scherm ook). Het glasvezel internet abbonement is niet zichtbaar in T-mobile thuis omgeving en het kan ook niet toegevoegd worden. @Waqqas of @Lisa kunt u dit abbonement voor mij toevoegen? Ik wil graag de facturen kunnen inzien.

 

Ik heb geen T-mobile mobiel abbonement, wel van Tele-2. 

 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @nick2104 

Het is nog niet mogelijk een een T-Mobile thuis abonnement aan de mobiel omgeving toe te voegen, als het goed is heb je een mail ontvangen om een account aan te maken voor thuis. Als het niet lukt wacht dan even op de reactie van een moderator die kunnen je helpen. Ik ben ook een klant met als jij 😉

Reputatie 7

Hi @nick2104, ik geef je graag meer duidelijkheid! Mijn collega's zijn onwijs druk bezig om dit issue te fixen. Op het moment worden er aanpassingen verricht in de My-omgeving die deze inlogissues verhelpen. Ik hoop dan ook dat je heel snel weer jouw abonnement in kan zien. Houd je ons op de hoogte wanneer dit weer is gelukt? Excuses voor het ongemak! 

Reputatie 1

Hi @Haco1958, heel erg bedankt dat je gelijk aan de slag bent gegaan met deze tip! 😊 Ik had alleen gehoopt dat dit het probleem zou aanpakken, dus zojuist heb ik al deze aanvullende informatie doorgezet naar onze technische dienst. Fingers crossed dat jullie snel merken dat dit issue is verholpen. 

Nog maar een aanvulling: ik kan nu niet meer inloggen in de app op mijn telefoon. Ik krijg de superblije marketingmelding “Binnenkort kun jij ook gebruikmaken van deze app. Houd je e-mailbox in de gaten!” Klinkt feestelijk, alsof ik een prijs heb gewonnen, maar ik heb er niets aan.

En ik gebruikte de app al, natuurlijk…..al best lang zelfs….

En nee, dit komt niet door een fout wachtwoord. Als ik (bewust) een fout wachtwoord gebruik, krijg ik de standaard droge melding dat de gebruikersnaam en/of het ww onjuist is.

Geen verandering

Goedemiddag,

Als ik probeer te inloggen bij Thuis Mobile, gaat het direct naar T Mobile; dus geen toegang meer naar Thuis abbo (?).

Waar kan ik dan mijn facturen downloaden voor Thuis?
Alvast bedankt

Reputatie 7

Hoi @T-Pool,

We zijn bezig om één inlogpagina te maken voor zowel jouw mobiele omgeving als jouw thuis omgeving. Dit kan ervoor zorgen dat het inloggen bij thuis niet helemaal soepel verloopt.

Maak je gebruik van een wachtwoord manager die automatisch jouw inloggegevens invult, dan wil ik je vragen of je je gebruikersnaam en wachtwoord behorende bij jouw T-Mobile Thuis omgeving handmatig wil invoeren. De kans is groot dat je hierna zonder problemen kunt inloggen in jouw T-Mobile Thuis omgeving. Proberen in te loggen via een incognitovenster kan ook helpen.

 

Hoi @T-Pool,

We zijn bezig om één inlogpagina te maken voor zowel jouw mobiele omgeving als jouw thuis omgeving. Dit kan ervoor zorgen dat het inloggen bij thuis niet helemaal soepel verloopt.

Maak je gebruik van een wachtwoord manager die automatisch jouw inloggegevens invult, dan wil ik je vragen of je je gebruikersnaam en wachtwoord behorende bij jouw T-Mobile Thuis omgeving handmatig wil invoeren. De kans is groot dat je hierna zonder problemen kunt inloggen in jouw T-Mobile Thuis omgeving. Proberen in te loggen via een incognitovenster kan ook helpen.

 

Dag Boris,

Bedankt voor uw hulp maar Thuis/mobile bestaat niet meer als website - dus heb gewoon als optie om in te loggen bij T-mobile en het is hetzelfde email adres voor beide Tmobile/Thuis mobile
Dus werkt niet voor mij

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @T-Pool, ik heb het wachtwoord voor My T-Mobile Thuis gewijzigd zodat je ook op die omgeving los kunt inloggen. Gebruik daarvoor deze inlogpagina: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Het gewijzigde wachtwoord en jouw gebruikersnaam stuur ik nu per privébericht zodat je het direct zelf kunt aanpassen in Mijn Gegevens.

Mocht ook dit niet helpen, dan kun je het beste afwachten totdat de migraties naar de nieuwe inlogomgeving afgerond zijn - daar komen we spoedig op terug!