Beantwoord

T-Mobile Thuis abonnement niet zichtbaar


Als ik inlog op My T-Mobile krijg ik alleen mijn mobiele abonnement te zien; T-Mobile Thuis ontbreekt. Toevoegen lukt niet:

De aangeboden link heeft geen enkel nut.
Ik heb de facturen van T-Mobile Thuis nodig voor de BTW-aangifte.

icon

Beste antwoord door Waqqas 3 July 2022, 11:42

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

42 reacties

Reputatie 2

Hi @KLEINE DONDER, merci nog voor deze extra aanvulling! Ik had jouw gegevens al doorgezet, dus al deze informatie is doorgekomen bij onze technische dienst. Top dat je dit zo helder kon laten weten en mee wilde werken, topper. Voor nu heb ik geen extra informatie nodig en hoop ik dat onze technische dienst heel snel kan melden dat de fix voor dit issue gereed is. 

👍👍👍

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @antaflu 

Gebruik je voor thuis en mobiel toevallig hetzelfde emailadres en wachtwoord? Wil je eens voor mobiel het wachtwoord veranderen en dan inloggen met de thuis gegevens?

@Waqqas Met andere inloggegevens is het idd gelukt om in de thuis-omgeving te komen. Bedankt voor de hulp.

Ik kan geen apart password terugvinden in mijn saved passwords voor T-Mobile dus de kans is groot dat beiden onder hetzelfde password stonden. Gevolg is iig dat ik hoe dan ook automatisch wordt ingelogd op de pagina met gegevens over mijn mobiele abbo.

Als je wachtwoord onthouden gebruikte en deze opgeslagen is in de browser, dan is het e-mail adres en wachtwoord voor mobiel opgeslagen onder de site “t-mobile.nl”, voor T-Mobile voor Thuis is deze dan als het goed is opgeslagen onder adres “thuis-sso.t-mobile.nl”.

De Thuis login verliep tot de recente wijzigingen namelijk via thuis-sso.t-mobile.nl. 

Reputatie 2

Ja dat heb ik dus vanmiddag met hulp via de chat van T-Mobile geprobeerd, kreeg van hun een tijdelijk Wachtwoord wat ik moest invullen, en dan zou het weer werken, maar zo gauw ik weer mijn eigen Wachtwoord wil gaan gebruiken via de instelling Wachtwoord veranderen, dan ben ik weer terug bij af.

En zo ben ik er vandaag uren mee bezig geweest, en dat zou toch niet nodig moeten zijn dat het op deze manier gaat, en dan uiteindelijk nog geen goed resultaat. Ik heb tig X mijn wachtwoord in de app op mijn mobiel veranderd, en zodra ik op de PC dan weer inlog met het veranderde Wachtwoord is er niks veranderd.

Ik weet niet meer wat ik dan niet goed doe, of ik ben werkelijk super Blond geworden. 😁😁😁

@KLEINE DONDER

Emailadres met het oude wachtwoord moet je dus gebruiken voor thuis en e-mailadres met veranderde wachtwoord voor mobiel.

Okeee dan ga ik dit van het weekend nog eens een X proberen, maar of dat lukt is een 2e want ik heb ondertussen bij beide al een paar X mijn Wachtwoord veranderd. Ik laat het hier weten als het gelukt is. :) 

Reputatie 2

Zelfde probleem hier , na instellen van 2factor kan ik niet meer op de app inloggen en via de pc zie ik alleen mijn mobiele abo …..

 

Een 2factor wil ik niet gebruiken, ik vind al die overbeveiligede toestanden een beetje te veel van het goede worden, Ik ga er dit weekend nog wel eens een X mee aan het stoeien, en kijken of het mij dan eindelijk een X gaat lukken. :) 

Reputatie 2

Hi @KLEINE DONDER, check - helemaal helder! 💪 Super dat je dit gelijk kon doorspelen, want zojuist heb ik al deze informatie doorgezet naar mijn collega's. 

Top, nu ben ik benieuwd of ze met een wat duidelijker en simpeler oplossing gaan komen. 😁

Reputatie 2

Hi @Haco1958, merci voor deze mega snelle aanvulling! Krijg je ook een bepaalde foutmelding te zien of zie je echt enkel alleen jouw mobiele abonnement(en)? Heb je ook al geklikt op ‘inloggegevens vergeten'? Tot slot wil ik nog weten dat wanneer jij het e-mailadres gebruikt om in beide My's in te loggen of je dan kan aangeven voor welke abonnementen jij dezelfde gebruikersnaam hanteert? Alvast bedankt!

Hi @KLEINE DONDER, ik wil ook heel graag al jouw gegevens doorzetten naar onze technische dienst! Weet dat we er alles aan doen om dit zo snel mogelijk te fixen, want ik ben het helemaal met je eens dat dit zonder problemen hoort te werken. Excuses hiervoor en heel erg bedankt voor de moeite van alle tips die jij tot nu toe hebt uitgevoerd. Als je enkel nog op de onderstaande vragen terug kan komen, dan speel ik dit door naar de techneuten en komt de eindfix zo hopelijk sneller aan het licht:

  • Via welke webbrowser probeer jij in te loggen op jouw PC?
  • Gebruik je daarnaast ook een password manager (worden de gebruikersnaam en het wachtwoord automatisch ingevuld)?
  • Krijg je ook een bepaalde foutmelding te zien of zie je echt enkel alleen jouw mobiele abonnement(en) in de App en het Thuis abonnement op de PC zonder foutmeldingen?

Hallo Lisa,

Ik kreeg nooit foutmeldingen. Ik had mijn ww handmatig al wel gewijzigd (zonder effect), maar nog niet via “inloggegevens vergeten”. Dat heb ik nu inmiddels wel gedaan.
Het gekke daarbij is dat ik eerst alleen mijn mobiele abo's zag, en nu alleen mijn thuis abo.
Ook vreemd is dat als ik nu, ingelogd’ naar jullie homepage ga (t-mobile.nl) ik dan weliswaar op mijn accountnaam rechts boven kan klikken, maar ik niet meer het uitrolmenu te zien krijg dat ik eerst wel zag (en waar je keuzes kunt maken). Ik zie als ik ‘mouse-over’ alleen een soort wybertje zichtbaar worden, maar klikken daarop doet niets.

Halo Lisa; 

Ik gebruik op mijn PC de browser Google Chrome.

En ja mijn Wachtwoorden worden automatisch op geslagen onder Chrome.

En ja mijn Wachtwoorden worden dus automatisch ingevuld. 

En bij de App heb ik mijn cijfer code waar ik de App mee open, en daar hoef ik dus verder niks in te vullen.

En nee ik krijg geen foutmeldingen te zien, maar op mijn mobiel in de App zie ik alleen maar mijn mobiele abbo.  

En op mijn PC zie ik alleen maar mijn Thuis abbo.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Hiskeoa, zou je eens willen inloggen via de algemene link voor Thuis: thuismy.t-mobile.nl en dan je wachtwoord voor Thuis invoeren in combinatie met de gebruikersnaam die je destijds gekozen hebt (je e-mailadres), alsjeblieft? Krijg je nu wel twee buttons te zien met Mobiel én Thuis naast elkaar?

Reputatie 1

Hi @Haco1958, heel erg bedankt dat je gelijk aan de slag bent gegaan met deze tip! 😊 Ik had alleen gehoopt dat dit het probleem zou aanpakken, dus zojuist heb ik al deze aanvullende informatie doorgezet naar onze technische dienst. Fingers crossed dat jullie snel merken dat dit issue is verholpen. 

Nog maar een aanvulling: ik kan nu niet meer inloggen in de app op mijn telefoon. Ik krijg de superblije marketingmelding “Binnenkort kun jij ook gebruikmaken van deze app. Houd je e-mailbox in de gaten!” Klinkt feestelijk, alsof ik een prijs heb gewonnen, maar ik heb er niets aan.

En ik gebruikte de app al, natuurlijk…..al best lang zelfs….

En nee, dit komt niet door een fout wachtwoord. Als ik (bewust) een fout wachtwoord gebruik, krijg ik de standaard droge melding dat de gebruikersnaam en/of het ww onjuist is.

Reputatie 2

Hi @Haco1958, heel erg bedankt dat je gelijk aan de slag bent gegaan met deze tip! 😊 Ik had alleen gehoopt dat dit het probleem zou aanpakken, dus zojuist heb ik al deze aanvullende informatie doorgezet naar onze technische dienst. Fingers crossed dat jullie snel merken dat dit issue is verholpen. 

Nog maar een aanvulling: ik kan nu niet meer inloggen in de app op mijn telefoon. Ik krijg de superblije marketingmelding “Binnenkort kun jij ook gebruikmaken van deze app. Houd je e-mailbox in de gaten!” Klinkt feestelijk, alsof ik een prijs heb gewonnen, maar ik heb er niets aan.

En ik gebruikte de app al, natuurlijk…..al best lang zelfs….

En nee, dit komt niet door een fout wachtwoord. Als ik (bewust) een fout wachtwoord gebruik, krijg ik de standaard droge melding dat de gebruikersnaam en/of het ww onjuist is.

Nou @Haco1958 , Ik ben er zelf ook onderhand wel klaar mee, tis en blijft een knudde gedoe bij T-Mobile,

Ik ga eerdaags verhuizen en stap dan met mijn Thuis internet abbo over naar mijn oude vorige Provider,

want ook mijn internet thuis op de PC is het steeds verbinding aan en verbinding uit. 

En dan vooral  mijn Wifi verbinding op mijn mobiel is in mijn huis bar en bar slecht, als ik bij iemand anders in huis zit op hun Wifi is veel en, vele malen beter.

 

Dus ga ik eerdaags terug naar mijn oude provider, ik weet nu dat het gras op dit gebied echt niet groener is aan de overkant, dan betaal ik liever iets meer bij mijn oude provider, maar wel met betere verbinding en internet thuis. 😀

Reputatie 7

Hi @KLEINE DONDER, merci nog voor deze extra aanvulling! Ik had jouw gegevens al doorgezet, dus al deze informatie is doorgekomen bij onze technische dienst. Top dat je dit zo helder kon laten weten en mee wilde werken, topper. Voor nu heb ik geen extra informatie nodig en hoop ik dat onze technische dienst heel snel kan melden dat de fix voor dit issue gereed is. 

Verwarrend dit, ik dacht dat het juist de bedoeling was om 1 account te hebben voor thuis en mobiel:

Ik zal gaan speuren hoe ik het wachtwoord voor alleen mobiel kan veranderen en of ik de ‘thuis gegevens’ nog kan vinden...

Reputatie 7
Badge +15

@antaflu

Dat klopt, als ik inlog dan krijg ik de optie om naar de thuis of mobiel omgeving te gaan maar bij sommige gebruikers werkt het nog niet helemaal en dan kan je bovenstaande proberen. Bij anderen hielp bovenstaande tip.

Jij hebt niet hetzelfde email en wachtwoord voor thuis en mobiel zo te lezen?

Log eens in met de thuis gegevens.

Hoi Jason,

Ik kan geen apart password terugvinden in mijn saved passwords voor T-Mobile dus de kans is groot dat beiden onder hetzelfde password stonden. Gevolg is iig dat ik hoe dan ook automatisch wordt ingelogd op de pagina met gegevens over mijn mobiele abbo.

Ter verduidelijking: ik heb voor zover ik me kan herinneren dus voor de login van beide abbo’s ooit hetzelfde password gebruikt (wel een veilige hoor;)

Goedemiddag,

Ik heb hetzelfde probleem als de eerste post (zelfde scherm ook). Het glasvezel internet abbonement is niet zichtbaar in T-mobile thuis omgeving en het kan ook niet toegevoegd worden. @Waqqas of @Lisa kunt u dit abbonement voor mij toevoegen? Ik wil graag de facturen kunnen inzien.

 

Ik heb geen T-mobile mobiel abbonement, wel van Tele-2. 

 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @nick2104 

Het is nog niet mogelijk een een T-Mobile thuis abonnement aan de mobiel omgeving toe te voegen, als het goed is heb je een mail ontvangen om een account aan te maken voor thuis. Als het niet lukt wacht dan even op de reactie van een moderator die kunnen je helpen. Ik ben ook een klant met als jij 😉

Reputatie 2

Ik ben al de hele middag tot nu aan toe bezig, met jullie het zij via de chat en met een real persoon in de chat.  

Op de app in mijn mobiel zie ik alleen maar mijn mobiele abbo.

En op mijn PC zie ik alleen maar mijn thuis internet abbo, wat is dat toch dat je het niet allemaal in

1 App of op de PC al je abbo,s gelijk kan zien. 

Om mijn Mobiele abbo te kunnen zien moet ik het op mijn mobiel bekijken

En om mijn thuis abbo te kunnen zien moet ik het weer op de PC doen.

Dus ja met recht een Omslachtige manier.

ik heb in de App op mijn mobiel en op de PC de zelfde inlog gegevens, en ja dat wil ik graag zo houden. 

En al die omslachtige oplossingen waar jullie mee komen schiet ik ook niks mee op. 

Wat dat betreft is mijn keus om eerdaags als ik ga verhuizen, mijn Thuis abbo bij jullie op te zeggen, en weer terug naar mijn oude Provider te gaan snel gemaakt, waar ze ook hun eigen service monteurs hebben. 

want al dat omslachtige gedoe bij jullie das echt vaak om depressief van te worden. :( 

Reputatie 7

Hi @nick2104, ik geef je graag meer duidelijkheid! Mijn collega's zijn onwijs druk bezig om dit issue te fixen. Op het moment worden er aanpassingen verricht in de My-omgeving die deze inlogissues verhelpen. Ik hoop dan ook dat je heel snel weer jouw abonnement in kan zien. Houd je ons op de hoogte wanneer dit weer is gelukt? Excuses voor het ongemak! 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @KLEINE DONDER 

Ik heb gelezen dat je dit niet wilt maar voor mensen met het zelfde probleem hielp het om het wachtwoord voor mobiel te wijzigen en dan kan je weer op de site bij mobiel of thuis inloggen met de bijbehorende gegevens.

Ik heb ook net als jou dezelfde gegevens voor thuis en mobiel maar als ik inlog op de site dan krijg ik een scherm waar ik kan kiezen tussen mobiel of thuis 🤷

Reputatie 2

Ja dat heb ik dus vanmiddag met hulp via de chat van T-Mobile geprobeerd, kreeg van hun een tijdelijk Wachtwoord wat ik moest invullen, en dan zou het weer werken, maar zo gauw ik weer mijn eigen Wachtwoord wil gaan gebruiken via de instelling Wachtwoord veranderen, dan ben ik weer terug bij af.

En zo ben ik er vandaag uren mee bezig geweest, en dat zou toch niet nodig moeten zijn dat het op deze manier gaat, en dan uiteindelijk nog geen goed resultaat. Ik heb tig X mijn wachtwoord in de app op mijn mobiel veranderd, en zodra ik op de PC dan weer inlog met het veranderde Wachtwoord is er niks veranderd.

Ik weet niet meer wat ik dan niet goed doe, of ik ben werkelijk super Blond geworden. 😁😁😁

Reputatie 1

Zelfde probleem hier , na instellen van 2factor kan ik niet meer op de app inloggen en via de pc zie ik alleen mijn mobiele abo …..

 

Reputatie 1

Hi @Haco1958, heel erg bedankt dat je gelijk aan de slag bent gegaan met deze tip! 😊 Ik had alleen gehoopt dat dit het probleem zou aanpakken, dus zojuist heb ik al deze aanvullende informatie doorgezet naar onze technische dienst. Fingers crossed dat jullie snel merken dat dit issue is verholpen. 

Nog maar een aanvulling: ik kan nu niet meer inloggen in de app op mijn telefoon. Ik krijg de superblije marketingmelding “Binnenkort kun jij ook gebruikmaken van deze app. Houd je e-mailbox in de gaten!” Klinkt feestelijk, alsof ik een prijs heb gewonnen, maar ik heb er niets aan.

En ik gebruikte de app al, natuurlijk…..al best lang zelfs….

En nee, dit komt niet door een fout wachtwoord. Als ik (bewust) een fout wachtwoord gebruik, krijg ik de standaard droge melding dat de gebruikersnaam en/of het ww onjuist is.

Geen verandering

Reputatie 7
Badge +15

Ja dat heb ik dus vanmiddag met hulp via de chat van T-Mobile geprobeerd, kreeg van hun een tijdelijk Wachtwoord wat ik moest invullen, en dan zou het weer werken, maar zo gauw ik weer mijn eigen Wachtwoord wil gaan gebruiken via de instelling Wachtwoord veranderen, dan ben ik weer terug bij af.

En zo ben ik er vandaag uren mee bezig geweest, en dat zou toch niet nodig moeten zijn dat het op deze manier gaat, en dan uiteindelijk nog geen goed resultaat. Ik heb tig X mijn wachtwoord in de app op mijn mobiel veranderd, en zodra ik op de PC dan weer inlog met het veranderde Wachtwoord is er niks veranderd.

Ik weet niet meer wat ik dan niet goed doe, of ik ben werkelijk super Blond geworden. 😁😁😁

@KLEINE DONDER 

Emailadres met het oude wachtwoord moet je dus gebruiken voor thuis en e-mailadres met veranderde wachtwoord voor mobiel.