Beantwoord

T Mobile Thuis account activeren

  • 23 September 2022
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

Ik probeer een T-Mobile thuis account te activeren. 

 

Ik heb dit heb dit een uur geleden gedaan, echter was het thuis account niet gekoppeld. 

Een servicedesk medewerker zei me dit proces te herhalen, dus probeer ik weer om een ww aan te vragen op: thuismy.t-mobile.nl/wachtwoord.

Ik probeer dit nu al een uur, alleen krijg ik geen mail binnen. 

Wat doe ik verkeerd en waarom zijn die omgevingen niet standaard gekoppeld, heb dit nog nooit meegemaakt?

 

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 24 September 2022, 11:55

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8

@j.evertsenster Ik heb voor je gekeken, maar ik zie ook dat er nog geen account is geactiveerd voor thuis. Geen zorgen, ik ga dit gelijk voor je doen. Ik stuur je de gegevens om in te loggen via een privébericht.

Reageer