T-Mobile thuis account verwijderen

  • 8 February 2022
  • 5 reacties
  • 249 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

 

Ik ben op 13-09-2021 klant geworden bij T-Mobile. 2 dagen later heb ik geannuleerd omdat ik na herhaaldelijk telefoneren niet duidelijk kreeg wie wat nu wat zou gaan doen in mijn huis.

We zijn nu 5 maanden en tig telefoontjes verder. Ik wil dat mijn account van T-Mobile thuis wordt verwijderd. waarom moet ik nog een account met allerlei prive en bank gegevens hebben terwijl ik nooit echt klant ben geweest.

Het is in en in triest dat ik nu een forum account moet aanmaken om mijn thuis account verwijderd te krijgen. De telefonische helpdesk medewerkers weten niet hoe een account te verwijderen of een call door te zetten.


This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Rene_1234, ik doe de voorzichtige aanname dat je refereert aan jouw My T-Mobile Thuis account, klopt dat? Zo ja: jouw My T-Mobile Thuis account is gedeactiveerd in de zin dat er niets meer mee gedaan kan worden. Er is enkel nog inzage in de basisgegevens en dat is enkel toegankelijk voor T-Mobile. Wil je ook deze informatie verwijderd hebben? Dan zal ik alle persoonsgegevens in jouw verlopen abonnement aanpassen en een verzoek indienen bij onze collega's.

Hoi @Jason ,

Ik wil inderdaad alle informatie verwijderd hebben uit het T-mobile thuis account. Het hele account moet straks niet meer bestaan.

Deze informatie is ook nog steeds voor mij toegankelijk trouwens.

 

Graag zou ik ook een terugkoppeling krijgen wanneer het daadwerkelijk is gebeurd.

 

Reputatie 7
Badge +16

@Rene_1234 Geen enkel probleem, ik heb het eventjes nagevraagd voor je: we kunnen dit bij My T-Mobile Thuis jammer genoeg niet zelf doen. Geen zorgen! Je kunt via de website het formulier invullen (zie screenshot hieronder) zodat alle gegevens, inclusief je abonnementsgegevens volledig verwijderd worden:

Linkje naar de desbetreffende pagina: Aanvraagformulier verwijdering persoonsgegevens.

Hoi @Jason 

 

Ik kom niet op een formulier uit met die link, maar op een privacy statement.

Kun je een goede/werkende link plaatsen?

Ik hoop niet dat het een papieren formulier wordt. Iets wat je digitaal aanvraagt hoort digitaal verwijderd te kunnen worden. Het is 2022, bijna niemand heeft nog een printer :wink:

Edit: Ik zie dat het inderdaad om een pdf gaat.

 

Zou je dit (Rene_1234) forum account willen verwijderen. Ik zal hier niet meer terugkomen.

 

Bedankt voor je moeite.

Reputatie 7
Badge +16

@Rene_1234 Excuses, dat had ik ietwat duidelijker mogen formuleren, sorry! 

Je kunt het formulier per PDF invullen en opsturen inderdaad. Het zal dan elektronisch opgepakt worden. Alle persoonsgegevens worden daarmee verwijderd.

Hopelijk zien we je ooit nog terug op de Community, je bent altijd weer van harte welkom natuurlijk! 😊👍

Jouw Communityaccount zal nu verwijderd worden en het topic gaat op slot.