Beantwoord

My T-Mobile Thuis login werkt niet

• 6 November 2022
  • 8 reacties
  • 324 Bekeken

Hai. Wanneer ik inlog met mijn email adres krijg ik het volgende te zien. Vervolgens kan ik niets doen. Ik wil gewoon mijn abonnement upgraden. Er staat dat dit email adres al is gekoppeld aan een account maar ik ben daar zojuist mee ingelogd. Dus waarom krijg ik deze pagina te zien nadat ik ben ingelogd en klik op "thuis”.

icon

Beste antwoord door Waqqas 6 November 2022, 01:07

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @EenPersoon 

Heb je al een bestaande account met dit emailadres voor mobiel bijvoorbeeld? Kies in dat account eens voor abonnement ontkoppelen en dan zou je thuis en mobiel bijvoorbeeld opnieuw kunnen toevoegen in een vernieuwde omgeving.

Dit is een openbare community dus iedereen ziet je emailadres, kan je deze verwijderen?

Oh ja, stom van me. Ik zie alleen nergens een verwijder of aanpas knopje op mijn bericht. Ik heb de hele pagina afgespeurd. Ik zie wel een 'bewerk’ knop bij deze reactie staan. Dus het zal niet aan mij liggen.

Ik moest inderdaad op mobiel klikken, ondanks dat ik geen mobiel abonnement heb bij t mobile.

Reputatie 7

Hi @EenPersoon, dankjewel voor de aanvulling! Is het via die weg nu gelukt? 😁 Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend was, excuses daarvoor. Laat het dan ook zeker weten als je nog andere vragen hebt, want dan helpt de Community je graag verder. 

Hi @EenPersoon, dankjewel voor de aanvulling! Is het via die weg nu gelukt? 😁 Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend was, excuses daarvoor. Laat het dan ook zeker weten als je nog andere vragen hebt, want dan helpt de Community je graag verder. 

Zou je mijn bericht kunnen verwijderen? Mijn email adres staat er namelijk openbaar. Ik kan wel mijn reacties aanpassen maar niet het hoofdbericht

Reputatie 7

Hi @EenPersoon, ik heb meteen de afbeelding aangepast! Zo is je e-mail niet zichtbaar. 

Hi @Waqqas,
I have the same issue as described here. I was wondering what was the resolution or what I could do to resolve it.

More info: I had an account linked in My T-mobile app to my work phone (registered on my company), which I think could have caused it. However, I unlinked that in the App and that didn't help. Still the same issue logging in.

As I had no subscription linked in the app anymore and I still had an issue, I thought I would log out of the app and see if that helps (probably not a good idea). I am now unable to log in either to the app or on the portal because I get the screen as shown in the description of this issue. Any advice would be appreciated.

Reputatie 7

Hi @Pavol, are you able to login for your mobile order? If so, you can add the Thuis order in the My app. After that you have a single login for both accounts. 

If that doesn't work, can you try to click ‘wachtwoord vergeten’? Then you'll be able to renew your login. After login you can combine the accounts again. 

I f you receive two reset e-mails, you'va probably used the same e-mailaddress for both accounts. Then you can reset both with the same password. That way, they'll be combined as well. 

Hope this helps! Can you give us an update on which solution worked for you?

Hello @Sander,

Thank you for your suggestions! Resetting the password did help and I am now able to log in.

Reageer