Beantwoord

T-Mobile Thuis omgeving niet bereikbaar

  • 7 May 2023
  • 9 reacties
  • 142 Bekeken

Reputatie 2

Hallo,

Ik probeer op Jouw overzichtspagina met al jouw abonnementen | T-Mobile naar T-Mobile Thuis te gaan om mijn abonnement aan te passen. Kan ik er (weer) niet in.

Ik krijg deze foutmelding:
 

 

Kunnen jullie aangeven wat er aan de hand is?

Een tijdje gelden heb ik veel gedoe gehad om eindelijk in de omgeving voor T-Mobile Thuis te komen en nu weer dit.

Ik hoor graag hoe jullie dit kunnen oplossen.

icon

Beste antwoord door fam.oberman 8 May 2023, 19:13

Bekijk origineel

9 reacties

@fam.oberman 

Waarschijnlijk is er onderhoud.

Zowel de app als de online versie werken bij mij ook niet.

Morgen weer proberen en zal je waarschijnlijk probleemloos kunnen inloggen.

 

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen, @fam.oberman en @peter-keetfm  

Dit probleem is zojuist doorgegeven.

groetjes

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen all, we gaan hiermee aan de slag en hebben het in onderzoek. Er is vannacht al een eerste melding van gemaakt en het wordt opgepakt as we speak. Bedankt voor de melding en het screenshot. We komen hier snel op terug!

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @fam.oberman 

Ik weet niet of ik het probleem eerst had maar bij werkt het naar behoren in de app en via de website, bij jou ook nu?

Reputatie 7
Badge +16

Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community → We hebben er melding van gemaakt in het algemene storingstopic en verwijzen naar dit topic voor updates. 

@Waqqas Top dat het bij jou alweer werkt! Thanks voor je herstelmelding!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen all, we gaan hiermee aan de slag en hebben het in onderzoek. Er is vannacht al een eerste melding van gemaakt en het wordt opgepakt as we speak. Bedankt voor de melding en het screenshot. We komen hier snel op terug!

 

UPDATE: bij het gros van de gedupeerden is het onderzocht, getest en alweer opgelost. Het restant wordt nu opgepakt!

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: het probleem is nu volledig opgelost. Bedankt voor jullie geduld! 

Mocht het toch nog spelen: ik houd dit topic open tot later in de middag zodat eventuele problemen nog getackeld kunnen worden. Dit geldt uiteraard niet voor losstaande incidenten; andere My-issues worden niet in dit topic behandeld.

@Jason 

Bij mij werkt het inloggen op mijn T-mobile nu prima.👍

Is er al wat bekend dat ik mijn eigen ONT SFP module weer kan aansluiten.?

Zie dit topic. (Ik gebruik de Huawei ONT nu)

 

Reputatie 2

UPDATE: het probleem is nu volledig opgelost. Bedankt voor jullie geduld! 

Mocht het toch nog spelen: ik houd dit topic open tot later in de middag zodat eventuele problemen nog getackeld kunnen worden. Dit geldt uiteraard niet voor losstaande incidenten; andere My-issues worden niet in dit topic behandeld.

 

 

Ik zie dat het bij mij ook is opgelost. 

Dank voor de snelle oplossing. 

Reageer