Mijn klantnummer: MRK 36987.
Vorig jaar op 30.08.2022 heb ik mijn thuis abonnement opgezegd zowel telefonisch als per mail via klantenservice@t-mobilethuis.nl vanwege emigratie.
Dezelfde week heb ik alle materialen teruggestuurd naar antwoordnummerv15021, 1117 ZZ Schiphol.
Daarna zeer veel telefonisch contact en mailverkeer gehad over allerlei facturen die maar werden afgeschreven ( tot en met december 2022). Ook door T-mobile enkele keren teruggebeld dat zowel de rekening van November als December zouden worden teruggestort. Laatste kontakt was met Julian op 09.01.2023 die nogmaals aangaf dat de afgesproken 2 maanden per vervaldatum ( 24e van de maand) 100% zeker zouden worden teruggestort.
U raadt het al….het is nu 25.01.2023, bijna 5 maanden na het opzeggen en retourneren maar de terugbetaling heeft nog steeds niet plaatsgevonden.
Ik ben al jaren t-mobile klant maar dit is volledig onacceptabel en ik ben benieuwd wat voor reactie ik nu weer krijg of wordt het nu eindelijk eens opgelost.