Mijn klantnummer: MRK 36987.
Vorig jaar op 30.08.2022 heb ik mijn thuis abonnement opgezegd zowel telefonisch als per mail via klantenservice@t-mobilethuis.nl vanwege emigratie.
Dezelfde week heb ik alle materialen teruggestuurd naar antwoordnummerv15021, 1117 ZZ Schiphol.
Daarna zeer veel telefonisch contact en mailverkeer gehad over allerlei facturen die maar werden afgeschreven ( tot en met december 2022). Ook door T-mobile enkele keren teruggebeld dat zowel de rekening van November als December zouden worden teruggestort. Laatste kontakt was met Julian op 09.01.2023 die nogmaals aangaf dat de afgesproken 2 maanden per vervaldatum ( 24e van de maand) 100% zeker zouden worden teruggestort.
U raadt het al….het is nu 25.01.2023, bijna 5 maanden na het opzeggen en retourneren maar de terugbetaling heeft nog steeds niet plaatsgevonden.
Ik ben al jaren t-mobile klant maar dit is volledig onacceptabel en ik ben benieuwd wat voor reactie ik nu weer krijg of wordt het nu eindelijk eens opgelost.
Beste antwoord door frits365
Bekijk origineel