Beantwoord

T-mobile thuis opgezegd maar nog steeds geen geld retour!

• 25 January 2023
  • 3 reacties
  • 61 Bekeken

Mijn klantnummer: MRK 36987.

Vorig jaar op 30.08.2022 heb ik mijn thuis abonnement opgezegd zowel telefonisch als per mail via klantenservice@t-mobilethuis.nl vanwege emigratie.

Dezelfde week heb ik alle materialen teruggestuurd naar antwoordnummerv15021, 1117 ZZ Schiphol.

Daarna zeer veel telefonisch contact en mailverkeer gehad over allerlei facturen die maar werden afgeschreven ( tot en met december 2022). Ook door T-mobile enkele keren teruggebeld dat zowel de rekening van November als December zouden worden teruggestort. Laatste kontakt was met Julian op 09.01.2023 die nogmaals aangaf dat de afgesproken 2 maanden  per vervaldatum ( 24e van de maand) 100% zeker zouden worden teruggestort.

U raadt het al….het is nu 25.01.2023, bijna 5 maanden na het opzeggen en retourneren maar de terugbetaling heeft nog steeds niet plaatsgevonden.

Ik ben al jaren t-mobile klant maar dit is volledig onacceptabel en ik ben benieuwd wat voor reactie ik nu weer krijg of wordt het nu eindelijk eens opgelost. 

icon

Beste antwoord door frits365 25 January 2023, 17:30

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @frits365, dat was ook absoluut onze bedoeling, sorry dat dit niet is gelukt! Door een bug in het factureringssyteem zijn enkele credits niet uitbetaald. Inmiddels hebben wij hier een oplossing voor gevonden en zal het geld binnenkort op je rekening staan. Dit komt goed en wij gaan dit volledig voor je rechtzetten!

Hi @frits365, ik ben gelijk even achter de schermen voor je gaan kijken. De terugbetaling staat voor je klaar. Normaal wordt het verrekend op een volgende factuur. Omdat je geen klant meer bij ons bent valt er niks te verrekenen. Wel komt er een eindfactuur jouw kant op, daarin staat ook de vergoeding. Ik verwacht dat eind februari dat het op je rekening moet staan.

Tommie, in eerdere mailberichten en telefoon gesprekken werd beloofd….per eind december...daarna per eind januari...nu dus (verwachting) eind februari . Dit is toch T.mobile onwaardig?  Maar ik heb geen andere keus dan weer wachten.

Opgelost: credit wordt spoedig uitbetaald. Sorry voor het ongemak!

Reputatie 6
Badge +2

Hi @frits365, ik ben gelijk even achter de schermen voor je gaan kijken. De terugbetaling staat voor je klaar. Normaal wordt het verrekend op een volgende factuur. Omdat je geen klant meer bij ons bent valt er niks te verrekenen. Wel komt er een eindfactuur jouw kant op, daarin staat ook de vergoeding. Ik verwacht dat eind februari dat het op je rekening moet staan.

Reageer