Beantwoord

telefonische bereikbaarheid T-Mobile

  • 3 November 2021
  • 17 reacties
  • 216 Bekeken

Ik zit inmiddels bijna een half uur aan de telefoon met T-Mobile. Ik vraag me af of jullie te bereiken zijn.

icon

Beste antwoord door soepkip67 4 November 2021, 16:38

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

17 reacties

Reputatie 7

Yay, wat een ontzettend fijn nieuws @Flogre! Helemaal super en heel graag gedaan. Merci voor jouw geduld. Als ik je nog ergens anders mee kan helpen, weet dan dat je hier altijd terechtkan. Maak er nog een mooie avond van! 🎈

Hij doet het! 
hartelijk bedankt voor je interventie en hulp.

 

groet

 

Florus

Dag Lisa, nog steeds: combinatie e mail en wachtwoord komen niet overeen…

ik gebruik nog steeds mijn vingerafdruk, maar ook met het getypte paswoord lukt het niet.

Dank voor je hulp, ik ga er vanuit dat dit binnenkort is opgelost!

Groet 

Florus

Reputatie 7

Hi @Flogre, heel fijn dat je meteen aan de slag bent gegaan! Wat gek dat het nog steeds niet lukt. Is het onderhand toch gelukt om in te loggen in je My T-Mobile Thuis omgeving na gisteren, nadat je het opnieuw ging proberen? Ik help je met liefde! Mocht het nog steeds niet zijn gelukt, dan hoor ik het graag. Dan ga ik namelijk één van mijn collega's hiervoor aan de mouw trekken, zodat je zo snel mogelijk weer kunt inloggen! 😁

Dag Lisa! Ik snap er echt niks van, ik kan op de community inloggen maar in mijn privédomein kennen jullie me blijkbaar niet 😀

Mijn password wordt niet herkend, en ik moet nu een kwartier wachten om het opnieuw te proberen. Ik open via de mail die ik vandaag heb gekregen, en loop dan vast, maar via de communtymail lukt het wel.

Weet, dat ik je hulp zeer op prijs stel!

Reputatie 7

Hi @Flogre, heel erg bedankt voor de moeite en super dat je dit gelijk weer laat weten! We gaan je net zo lang helpen, totdat het lukt. Dus geen zorgen! Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met daarin je nieuwe inloggegevens. Ik heb je wachtwoord aangepast naar een nieuwe, om te zien of het hier wel mee lukt. Koppel je weer aan ons terug in dit topic of het heeft geholpen? Ik ga duimen dat dit werkt! 😊

 

Ik heb ingelogd met mijn password en ik kom er niet in 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Flogre ,

Kun je proberen in te loggen op:T-Mobile Thuis account .

Probeer dit te doen met je emailadres en je wachtwoord handmatig in te vullen. Lukt dit nog steeds niet. Geef het hier dan weer aan, dan kan @Lisa je misschien verder op weg helpen.

Goedemiddag Lisa, dankjewel voor je reactie.

lk kom er nog steeds niet in… inloggen doe ik met mijn vingerafdruk, zit daar het probleem?

ik heb werkelijk geen idee hoe ik verder moet, ben ook een halve digibeet 😇

ik verneem graag 

Goede groet 

Florus

Reputatie 7

Hi @Flogre, super om te zien hoe jij al te hulp wordt geschoten in dit topic! Ik help je ook graag om dit probleem voor je op te lossen, dus ik ben gelijk in je profiel gaan kijken. Ik heb de boosdoener gevonden. Ik zie namelijk dat jij hetzelfde e-mailadres gebruikte bij jouw vorige abonnement dat is opgezegd, waardoor je met deze inloggegevens nog op jouw vorige My T-Mobile Thuis omgeving terechtkom. Ik heb zojuist een kleine aanpassing verricht aan de achterkant, waardoor het nu goed zou moeten staan. Zou je nog eens willen proberen om in te loggen in je My T-Mobile Thuis omgeving? Ik hoor heel graag of het nu is gelukt en of jij de juiste informatie van het nieuwe abonnement kunt inzien! 😁

Mijn klant nummer, heb ik al, volgens mij, in mijn profiel ingevuld. Ik loop nog steeds vast bij de mededeling dat mijn abonnement vervallen is. Ik zou het op prijs als ik op mijn mail te zien kan krijgen wat er moet gebeuren.

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Flogre ,

Ik denk dat je twee dingen door elkaar haalt. Je vragen die je hier stelt zijn via de Community: Stel je vraag en discusieer

Je abonnement gegevens bekijk je via: T-Mobile Thuis Account  Als dit niet goed gaat, wil je dit hier dan aangeven zodat een moderator je op weg kan helpen. Het is voor de moderator makkelijk als je klantnummer in je profiel vermeld.(Alleen moderatoren en jij kunnen dit zien) Profiel bewerken kan door op je naamplaatje te klikken en daarna kies je: mijn profiel.en daarna bewerk profiel.

Het gaat over een all-in abonnement, tv, internet en vaste telefonie.

Als ik wil reageren op je bericht, moet ik eerst inloggen en dat lukt dus ook. Vandaag kreeg ik een mail dat mijn nieuwe rekening klaar staat. Die kan ik zien maar kom niet verder dan die ene rekening. Ik heb een paar dagen geleden via jullie mail een nieuw password aangemaakt. Vandaar mijn verwarring…

Ik ben benieuwd wat er aan gedaan kan worden.

groet, Florus 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Flogre 

Gaat het om een mobiele abonnement?

Omdat je opnieuw klant bent geworden bij T-Mobile probeer je misschien in te loggen op je bestaande My T-Mobile account en daar zie je het nieuwe abonnement nog niet in staan?

Dag Waqqas, dank voor je reactie. Mijn reactie komt wat laat, maar ik heb nu pas de kans te reageren. Sinds ruim een week ben ik (weer) klant. Ik probeer in te loggen, en dat lukt zowaar, maar dan lees ik dat mijn abonnement is opgezegd en dat ik moet bellen voor een nieuw abonnement. Dat heb ik gedaan en kreeg niemand te pakken. Wel draaiden er twee bandjes door elkaar heen. Ik vind dat teleurstellend. Mijn vraag is hoe ik toegang krijg tot mijn gegevens, ook als ik bijvoorbeeld iets wil aanpassen of mijn gegevens wil inzien. Ik hoor graag, hartelijke groet. 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Flogre 

Wat is je vraag? Misschien kunnen we je hier helpen en de moderators reageren ook indien nodig.

Ik heb inmiddels de verbinding maar verbroken, ben benieuwd hoe ik mijn vraag wel kan stellen. Imiddels heb ik een afspraak, dus ik zie de eventuele reacties pas later.