Beantwoord

Terug verzonden decorder geen reactie


Goedemorgen,

 

Ik heb enige tijd geleden de decoder e..d retour gestuurd naar schiphol, echter tot op heden 

geen reactie terug ontvangen, aan het post.nl is te zien dat dit is afgeleverd 25/3.

 

er is een ticket bekend hiervan 

Ticket#2022032511001706

 

graag asap jullie reactie

dank

icon

Beste antwoord door Boris 10 May 2022, 09:25

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

16 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @tvrman Welkom!

Heb je wel een mail gehad dat de TV box niet is ontvangen? 25/3 is alweer een paar weken geleden en als ze hem niet hebben ontvangen zou je inmiddels wel een mail moeten hebben met de opmerking dat de box terug moet etc.

Ook in je spambox gekeken? Heb je wel een mail gekregen met het aangepaste abonnement?

 

Reputatie 6
Badge +3

Hi @tvrman, ,

Heb je de tv box ook opgezegd of alleen maar teruggestuurd. Als je hem niet “Officeel” hebt opgezegd krijg je ook geen mail dat die terug is. 

Je kan hem opzeggen in My T-Mobile Thuis

 

 

De box is opgezegd en naar aanleiding van telefonisch contact een retour email gekregen, door verlate terug sturen is er 90 euro geincasseerd deze zou ik graag terug willen ontvangen nu de spullen terug zijn.

Reputatie 7
Badge +14

Beste @tvrman Heb je het terugstuur bewijs nog? Post het dan even hier dan kunnen de moderators straks gelijk opzoek gaan.

Zet ook even in je account je klantnummer.  (Dat is alleen leesbaar voor de moderators)

Zet het nummer niet hier openbaar

 

 

 

Klant nummer : [verwijderd door Moderator, privacy] 

 

Dank

Reputatie 7

Hoi @tvrman,

Thanks voor je bericht en welkom bij de Community! Ik denk graag met je mee. Ik begrijp dat je de TV Box hebt teruggestuurd, maar dat deze niet is afgemeld in ons systeem. Heb je naast het terugsturen ervoor gekozen om via My T-Mobile Thuis de opzegging van de TV Box in orde te maken? In ons systeem blijk je nog één TV Box te hebben. Ik maak het graag voor je in orde, maar heb daarvoor nog wel een terugkoppeling van je nodig. Let me know! 

Goedemorgen ,

Dank voor u bericht,.

 

De opzegging is geweest voor ons oude adres en deze materialen zijn allemaal terug gestuurd,

ik heb opnieuw een nw abbo genomen op het nieuwe adres en daarvoor heb ik ik inderdaad weer een box.

de retour gestuurde materialen zaten in orginele doos van de nieuwe abbo (router , decorder afstandsbediening e.d.)

er is 90 euro ingehouden ivm het niet retour sturen.

graag asap in orde maken.

dank

[Foto verwijdert door Moderator vanwege zichtbare privégegevens, privacy] 

Let op dit gaat dus om het oude adres (Lorentzstraat)

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @tvrman,

Fijn dat je het opheldert, dit heb ik voor je geregeld! 

Omdat wij hiervoor een creditfactuur moeten opstellen zal de vergoeding verwerkt worden met onze eerstvolgende facturatieronde die begin juni plaatsvindt. Hierdoor zal je het bedrag in de tweede week van juni op jouw rekening ontvangen.

Geef het gerust aan als je nog vragen hebt, ik helder het graag voor je op. Bedankt nog voor het retourneren! 😄

Hoi @tvrman,

Fijn dat je het opheldert, dit heb ik voor je geregeld! 

Omdat wij hiervoor een creditfactuur moeten opstellen zal de vergoeding verwerkt worden met onze eerstvolgende facturatieronde die begin juni plaatsvindt. Hierdoor zal je het bedrag in de tweede week van juni op jouw rekening ontvangen.

Geef het gerust aan als je nog vragen hebt, ik helder het graag voor je op. Bedankt nog voor het retourneren! 😄

Helemaal goed , dank je wel !

Goedemorgen,

 

Tot op heden niks terug mogen ontvangen, graag opheldering

 

dank

Reputatie 7

Hi @tvrman, heel goed dat je dit checkt! Ik wilde dit graag voor je uitpluizen, maar ik kom enkel op jouw huidige abonnement uit. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met daarin je postcode en huisnummer van het oude adres, de geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan ga ik aan de slag! 💪

Hoi Lisa,

zojuist je een PB gestuurd

Reputatie 7

Hi @tvrman, hartstikke bedankt voor het doorzetten van de juiste gegevens! Ik ben gelijk een kijkje gaan nemen achter de schermen en ik heb goed nieuws. Gisteren is dit bedrag netjes overgemaakt, maar het kan dan altijd nog heel even duren voordat je dit op je rekening ziet verschijnen. Het is dus helemaal goed gegaan! Weet jij zo voldoende? 😁

Super, ik wacht het af. 

dank

gr

tidde

Reputatie 7

Helemaal top en heel graag gedaan @tvrman! Als je nog andere vragen hebt, weet dan dat je hier altijd aan kunt kloppen. Fijne dag vandaag!