Beantwoord

Terugbetaling

  • 29 November 2022
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

Beste lezer,

 

Op 2 november jl. heb ik de factuur met factuurnummer TMT1027117312 ontvangen. Op basis van deze factuur krijg ik € 85,05 van jullie terug. Op de factuur valt te lezen dat dit bedrag op 21 november 2022 op mijn rekening zal worden overgemaakt. Helaas heb ik de betaling nog niet mogen ontvangen.

 

Wanneer kan ik de terugbetaling verwachten?

 

Groet,

Sanne Depmann

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 30 November 2022, 09:19

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @sannedepmann, goed dat je zo alert bent, dat roept een logische vraag op! 

In principe had ik ook al verwacht dat het bedrag al aan je uitbetaalt zou zijn, alleen is het in theorie nog mogelijk dat je het bedrag de komende dagen op je rekening ziet verschijnen. Ik houd heel graag een oogje voor je in het zeil. Daarom zal ik de uitbetaling voor je in de gaten houden. Mocht ik zien dat het zondag nog niet is overgemaakt, dan ga ik absoluut de crediteringen afdeling voor je aanschrijven.

Hoe dan ook zie je snel je geld verschijnen, dit komt goed! 😃

Reputatie 7
Badge +4

Hi @sannedepmann, zoals beloofd kom ik hier graag bij je op terug! 

Ik ben blij om te zien dat het helemaal gaat komen. Wij hebben namelijk de 30e een betaalopdracht verstuurd naar de bank en dit betekent dat je het bedrag binnen enkele werkdagen op jouw rekening hebt staan. Hierdoor heb ik het volste vertrouwen erin dat je inmiddels al het bedrag hebt of het zeer spoedig alsnog zal ontvangen.

Daarom wens ik je voor nu vooral nog een mooi weekend toe! 😁

Reageer