Beantwoord

Thuis abonnement koppelen aan mobiel abonnement lukt niet

  • 17 April 2023
  • 6 reacties
  • 177 Bekeken

Ik kreeg een berichtje dat ik binnen 2 weken mijn abonnementen moet samenvoegen, titel email: “log nu in bij my T-Mobile en behoud je account”

Dit lukt echter niet, terwijl het mijn eigen accounts zijn: 

Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker.

Ook via de app krijg netjes de verificatiecode op t-mobilethuis mail, maar dan zegt systeem dat die niet geldig is, als ik deze invoer.

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 25 April 2023, 14:48

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey Martijn, allereerst van harte welkom op de Community! Mijn excuses voor de vertraagde reactie. Jouw topic is me even ontglipt. Ik ben er direct voor je ingedoken, maar ik zie dat je inmiddels naar een van onze T-Mobile Shops bent geweest en dat mijn collega de gegevens heeft aangepast (omdat de adressen niet overeenkwamen). Ik heb direct in je My T-Mobile account gekeken en deze werkt nu goed bij mij. Bij jou ook? Ik hoor het graag van je! 😊

Werkt nog steeds en neen niks met adressen! Er staat een fout in de account naam M.martijn van Krevelen dit zag ik in de winkel. Dit hoort te zijn M. van Krevelen. Op dit moment krijg ikvia de website nog steeds de melding : het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker. Dit na het invullen van de toegstuurde verificatiecode. Ik heb trouwens nog niks van Beau van de Amsterdam winkel op het rokin vernomen dat het gefixed is, zou namelijk gebeld en of gesmst worden

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @MartijnvKr, ik ben ook meteen voor je gaan kijken.

Ik zie inderdaad dat er twee verschillende e-mailadressen gebruikt worden. Wat ik kan doen is je T-Mobile Thuis Abonnement ontkoppelen van je @t-mobilethuis.nl e-mail. Dan kan je vervolgens via de My T-Mobile, als het goed is, je abonnementen koppelen. Zal ik dit voor je doen? 

Ja doe dat dan maar als het inderdaad door de mailadressen komt, want dan kan het aan mijn gmail/mobiele nummer gekoppeld worden

Reputatie 7
Badge +9

@MartijnvKr ik heb zojuist je abonnement ontkoppelt.

Zou je met je gmail je T-Mobile Thuis Abonnement kunnen proberen te koppelen? Klik op “Ik heb nog een abonnement” → voer je gegevens in, als het goed is moet dit nu werken. Zo niet, geef dan een gil! 

Ja nu is het wel gelukt 

Reageer