Thuis abonnement koppelen aan My T-Mobile

  • 21 November 2022
  • 7 reacties
  • 101 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hallo,

Ik probeer al een tijdje mijn accounts voor mobiel en thuis samen te voegen. Ik had voor beiden een account met hetzelfde mailadres. Het stopzetten van de aparte account voor Thuis is gelukt, ik ga nu rechtstreeks naar de nieuwe overzichtspagina waar mijn mobiele abonnement al staat. Maar het vervolgens weer toevoegen aan My T-Mobile krijg ik niet voor elkaar. Ik vul de laatste 5 cijfers van mijn rekeningnummer in, en krijg dan de foutmelding ‘te veel records gevonden’. Het rekeningnummer klopt zeker! Kan iemand misschien achter de schemen meekijken?

 

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @LeenVM,

Ik deel je vermoeden en denk dat dat er administratieve aanpassingen moeten worden verricht in de systemen van T-Mobile. We zullen dus moeten opwachten tot een community moderator dit oppakt, maar ik ga ervan uit dat ze je kunnen helpen met het opnieuw koppelen van je abonnement(en).

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @LeenVM, begrijp ik het goed als ik zeg dat je jouw Thuis abonnement niet wilt toevoegen maar juist je mobiele abonnement? Zo ja: dan plaats ik jouw topic graag in het juiste subforum. Zo nee: wat bedoel je precies met het “stopzetten van de aparte account voor Thuis”? Is het gelukt om beide accounts samen te voegen, maar kun je het Thuis-gedeelte niet inzien?

Hallo @Jason ,

‘Vroeger’ kreeg ik na het inloggen met mijn mailadres de keuze om naar de pagina voor mobiel of voor Thuis te gaan. Nu was laatst My T-mobile vernieuwd, en moest ik mijn Thuis abonnement dus toevoegen aan My T-mobile. Dat probeerde ik, en het keuzescherm verdween inderdaad maar het Thuis abonnement verscheen niet in My T-Mobile. Als ik het nu probeer toe te voegen krijg ik de foutmelding in het screenshot.

Hopelijk is het zo iets duidelijker. Er is dus inderdaad wat mij betreft niets gelukt, want ik kan nu nergens mijn Thuis abonnement wijzigen of inzien.

 

EDIT: Voor de duidelijkheid, het mobiele abonnement is wel gewoon zichtbaar in My T-mobile en doet het prima. Daar zit dus volgens mij geen probleem in.

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @LeenVM, bedankt voor de uitgebreide informatie die je hebt gepost! Ik ben meteen in jouw dossier gedoken en zo te zien is jouw inlogomgeving nog niet omgezet naar één inlogomgeving waardoor je deze foutmelding krijgt. Ik heb daarom een los My T-Mobile Thuis account voor je gecreëerd welke je via een ander wachtwoord kan bereiken. Zodra we ook jouw accounts kunnen omsmelten naar één inlogomgeving ontvang je per email en SMS meer informatie van ons.

Je ziet mij spoedig verschijnen in je privéberichten met de inloggegevens, ondertussen werken wij nog door om je omgevingen tot één te verweven! 😃

Hallo @Cal,

Bedankt voor je reactie en voor het aanmaken van de losse account! Wat gek dat je wel mails krijgt dat je je accounts moet samenvoegen terwijl het systeem nog niet zo ver is…

Anyway, ik probeer de inlogpagina op thuismy.t-mobile.nl te bereiken, maar die redirect me onmiddelijk naar de inlogpagina voor mobiel op www.t-mobile.nl/login. Daar werkt alleen het mobiele account met hetzelfde mailadres. Is daar nog een trucje voor? 🤔

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @LeenVM, handig dat je dit laat weten! Ik heb toch het idee dat er iets niet helemaal lekker zit met de registratie van jouw account bij ons. Ik ga jouw account daarom voor de zekerheid laten nakijken door specialisten en wellicht dat ik 'm dan zelfs meteen voor je kan laten samensmelten. Ik hoop hier binnenkort bij je op terug te kunnen komen!

Hallo @Cal of een andere mod,

Is hier al nieuws over toevallig? Ik heb twee keer bericht gehad dat er een melding is aangemaakt, maar nog geen antwoord en het toevoegen lukt ook nog steeds niet.

Reageer