Thuis abonnement koppelen aan My T-Mobile

  • 21 November 2022
  • 33 reacties
  • 1149 Bekeken

Reputatie 2

Hallo,

Ik probeer al een tijdje mijn accounts voor mobiel en thuis samen te voegen. Ik had voor beiden een account met hetzelfde mailadres. Het stopzetten van de aparte account voor Thuis is gelukt, ik ga nu rechtstreeks naar de nieuwe overzichtspagina waar mijn mobiele abonnement al staat. Maar het vervolgens weer toevoegen aan My T-Mobile krijg ik niet voor elkaar. Ik vul de laatste 5 cijfers van mijn rekeningnummer in, en krijg dan de foutmelding ‘te veel records gevonden’. Het rekeningnummer klopt zeker! Kan iemand misschien achter de schemen meekijken?

 

 


33 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @alex.87, ik ben direct voor je gaan kijken!

Ook mij lukt het op dit moment niet om het account te koppelen. Deze foutmelding is bij ons bekend, we zijn druk bezig om dit op te lossen! Op dit moment weet ik niet hoe lang dit nog zal duren. Excuses voor het ongemak.

@Tommie van Odido ik heb dit issue ook al een aantal maanden.

Het probleem is ook meegegaan naar de Odido website helaas.

Kan je het voor mij ook fixen?

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @FlupC, fijn dat je een screenshot kon meesturen, ik denk graag met je mee! Ik ben in het systeem gaan speuren en ik zag dat je ook nog een oud Odido Internet + TV abonnement had met hetzelfde email adres. Dit heb ik zojuist voor je aangepast en ik vermoed dat je hiermee een heel stuk verder komt.

Ik hoor het graag! 😃

Hoi @FlupC, fijn dat je een screenshot kon meesturen, ik denk graag met je mee! Ik ben in het systeem gaan speuren en ik zag dat je ook nog een oud Odido Internet + TV abonnement had met hetzelfde email adres. Dit heb ik zojuist voor je aangepast en ik vermoed dat je hiermee een heel stuk verder komt.

Ik hoor het graag! 😃

Hi Cal, Ik krijg helaas nog steeds dezelfde melding. :(

Reputatie 7
Badge +9

Hi @FlupC, dit kan ik voor je oplossen! Het enige wat we nodig hebben is een tijdelijk ander geldig rekeningnummer. Deze melding komt namelijk voor doordat het rekeningnummer te vaak in ons systeem staat. Kan je mij een privébericht sturen met een ander rekeningnummer die ik kan gebruiken? Daarna zou je het abonnement moeten kunnen koppelen en kun je het rekeningnummer eenvoudig weer terug veranderen in wat het was.

Reputatie 1

@Tommie van Odido 

Ik heb dit probleem ook nog steeds. Kan ik jou een tijdelijk rekeningnummer sturen via PM zodat jij het op kan lossen?

@alex.87 We hebben vanalles geprobeerd, maar uiteindelijk is het niet gelukt. Ik heb nu een account op een ander email adres aangemaakt en Tommie heeft manueel een ander rek. nr aan mijn originele account gehangen ofzoiets. Daarna kon ik de abo’s koppelen aan het nieuwe email adres, dat werkte wel. Hoop gedoe.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @alex.87, dat mag zeker.

Wil je mij ook meteen jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Ik kan namelijk geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Natuurlijk ook een alternatief tijdelijk ander IBAN-nummer!

Reageer