Beantwoord

Thuis Internet storing Alphe aan den rijn


Reputatie 1

Sinds kwart voor 4 ongeveer geen internet meer in Alphen aan den Rijn. Zowel mijn directe buren als iemand die aan de andere kant van Alphen woont.

 

Ik zie echter nog geen bekende algemene storing in Alphen. 

 

Is dit al bij jullie bekend?

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 28 March 2023, 09:25

Bekijk origineel

16 reacties

Chopinsingel in Alphen aan den Rijn hetzelfde probleem, kan ook nergens een storing vinden.

Waterkade ook

Hier bij mij thuis omg lijsterlaan in Alphen aan den Rijn sinds kwart voor 4 geen tv en internet meer... En ook geen storing bekent 

Reputatie 1

Heeft iemand al gebeld met t-mobile? Ik gebruik mijn eigen router en daardoor willen ze mij niet helpen totdat ik het Zyxel modem aansluit.. weinig trek in als ik weet dat er een algemene storing gaande is.

Hang in de wacht en wachttijd is langer dan 5min.

Reputatie 1

Zyxel modem, paddenstoelen buurt. Ook geen Internet.

Reputatie 1

Hang in de wacht en wachttijd is langer dan 5min.

Ben het ook aan het proberen, maar hoor al 20 minuten dat de wachttijd langer is dan 5min. Wat technisch gezien niet onjuist is maar zou fijn zijn als ze de inschatting iets nauwkeurig kunnen maken.

Ook de tekst 'Helaas is de wachttijd langer dan je van ons gewend bent’ zegt mij niet veel aangezien ik gemiddeld 45 minuten in de wacht sta. 

Kerk en zanen ook geen internet helaas..

 Heel de boel opnieuw aan maar blijft geen inkomend signaal krijgen.

Reputatie 1

storing staat nu op de algemene storingspagina

Die melding vind ik wel erg sumier, Liander spreekt namelijk alleen over postcode 2405 en ik zit in 2402 en als ik de straatnamen hierboven zie...zijn het meerdere postcodes

Hier in de Weidebloemenbuurt (2403) ook geen internet en TV.

Reputatie 1

Dit is overigens helemaal geen storing. Liander heeft gepland onderhoud dus t-mobile had hier prima vanaf kunnen weten.

Er was afgelopen jaar ook een 'storing’ wat ook gerelateerd was aan gepland onderhoud van liander.

Zou toch wel erg fijn zijn als T-mobile dit soort werkzaamheden aan ons doorgeeft zodat we er rekening mee kunnen houden.

 

 

Reputatie 1

Die melding vind ik wel erg sumier, Liander spreekt namelijk alleen over postcode 2405 en ik zit in 2402 en als ik de straatnamen hierboven zie...zijn het meerdere postcodes

In het 2405 gebied staat een netwerkcentrale van t-mobile. Als die centrale eruit ligt heeft heel/groot deel van alphen geen internet/tv/telefoon.

Daarom vind ik het zo bijzonder dat gepland onderhoud van liander niet aan ons word doorgegeven.

 

Overigens zie ik net dat de internet verbinding weer is hersteld.

En terwijl ik met T-Mobile aan de lijn ben is bij mij ook alles weer hersteld!

Reputatie 7
Badge +5

Hi all, dank voor dit topic en sorry voor het ervaren ongemak! We hebben het storingstopic zou goed mogelijk up to date gehouden. Er was inderdaad een stroomstoring bij Liander. Deze is gisteren opgelost. Weet dat op deze pagina een link naar het geplande onderhoud van Liander staat, dit kun je altijd eens checken!

Reputatie 1

Hi all, dank voor dit topic en sorry voor het ervaren ongemak! We hebben het storingstopic zou goed mogelijk up to date gehouden. Er was inderdaad een stroomstoring bij Liander. Deze is gisteren opgelost. Weet dat op deze pagina een link naar het geplande onderhoud van Liander staat, dit kun je altijd eens checken!

Hoi Cheyenne, Bedankt voor je reactie. 

Een storing is een onverwachtse onderbreking maar dit was gepland onderhoud van Liander. Waarom informeren jullie klanten niet vooraf over dit soort werkzaamheden?

Reageer