Beantwoord

Thuiswerk Account werkt niet meer sinds het gebruik van t mobile wiffi

  • 19 April 2023
  • 3 reacties
  • 40 Bekeken

Gister van Ziggo overgegaan naar het t mobile wifi netwerk 

Sindsdien werkt mijn thuis werk account niet meer .  Ik heb geprobeerd dit opnieuw te instaleren maar  met de benodigde websites hiervoor kan geen verbinding genaakt worden . Dit ligt waarschijnlijk aan een instelling op de laptop . Op mijn mobiel en op een andere laptop lukt het wel met de wifi van T mobile de sites te bereiken .

Aan welke instelling zou dit kunnen liggen . Bij Ziggo heeft de laptop hier geen probleem mee en werkte alles na behoren 

icon

Beste antwoord door Esme overmeer 19 April 2023, 15:38

Bekijk origineel

3 reacties

is opgelost

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Esme overmeer

Bedankt voor de terugkoppeling! Mag ik vragen hoe het is opgelost? Mogelijk kunnen andere klanten ook van jouw oplossing profiteren. Ik wens je een fijne dag toe. 😎

Hi  dank je

Er moest een instelling door T- mobile worden aangepast . Deze instelling is anders dan bij Ziggo .

Hier is helaas niet elke t mobile medewerker van op de hoogte 

Na  de 5e x bellen sprak ik pas een medewerker die de juiste oplossing wist voor het probleem 

Reageer