Beantwoord

tmobile thuis account is leeg

  • 8 June 2022
  • 7 reacties
  • 197 Bekeken

Hallo,

Als ik inlog met mijn tmobile thuis account dan staat er geen abonnement onderr. Toevoegen van een abonnement lukt ook niet.

Hoe kan ik dit oplossen?

 

 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 8 June 2022, 16:35

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @berry1986 

Je zit nu in de My T-Mobile omgeving voor mobiel, voor thuis moet je kiezen voor inloggen bij T-Mobile thuis.

Dat zou je denken he? Ik ga naar inloggen tmobile thuos, ik log in, dan verschijnt dit schetm wat ik mee heb gepost

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @berry1986  Ze zijn er nog mee bezig. Je kan wel inloggen maar op de een of andere manier is de thuisomgeving verdwenen. T-Mobiel weet het inmiddels hopelijk is het snel weer opgelost.

MVG.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @berry1986,

Fijn dat je ook foto's hebt gepost! Een aantal andere klanten ervaren ook een lege inlogomgeving. Inmiddels heb ik een email verstuurd naar de verantwoordelijke en ik hoop je snel meer duidelijkheid te kunnen geven.

Is er in de tussentijd iets wat ik voor je kan regelen waar je het My T-Mobile account voor nodig hebt? Hopelijk kan ik het zo tijdelijk voor je oplossen. 🙂

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @berry1986,

Een kleine update: als het goed is kan je inloggen via hetzelfde inlogscherm voor twee aparte accounts als je óf twee aparte email adressen gebruikt, óf twee verschillende wachtwoorden gebruikt indien je één email adres wil koppelen aan My T-Mobile. Een nieuw wachtwoord kan je aanvragen via: Inloggegevens Opvragen.

Mocht je toch ergens tegenaan lopen, geef gerust een seintje, ik zit hier graag voor je bovenop!

 

Voor meer uitleg en tips rondom het inloggen in My T-Mobile Thuis kijk dan in dit topic: 

 

Hallo,

 

ik kan tot op heden nog steeds niet bij mijn online omgeving van tmobile thuis. Ik heb een thuis abonnement van tmobile, en sinds een aantal jaar geen mobiel meer . Ik heb wel een tele2 mobiel abonnement en wil deze koppelen voor klantvoordeel.

Hoe kan ik wel in mijn tmobile thuis komen? Ik kan inloggen maar zie dan geen abonnement staan. Toevoegen kan ook niet.

Reputatie 7

Hi @berry1986, heel goed dat je dit aangeeft! Kan je eens helemaal uitloggen en vervolgens weer inloggen? Zorg ervoor dat je de cookies verwijdert en cache leegt in je browser. Mijn advies is daarnaast om ook een andere browser te proberen. Lukt het nu wel? Ik hoor het heel graag van je.