Beantwoord

tmobile thuis toevoegen aan tmobile account

  • 26 September 2022
  • 12 reacties
  • 183 Bekeken

Vandaag ontving ik een mail dat de t mobile mobiel en thuis abonnementen kunnen worden gekoppeld. Na het inloggen en koppelen, zie ik inderdaad ook mijn t mobile thuis staan. Echter, als ik hier op klik, kom ik in een infinite SSO loop terecht. hij blijft proberen de gegevens op te halen, maar herlaadt continu de pagina.

Is dit een bekende bug? 

 

icon

Beste antwoord door Jaap 26 September 2022, 20:23

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 5

Hoi @Bartjewait 

Dit is volgens mij geen bekende bug, maar ik heb zelf een vergelijkbaar iets gehad. Gebruik je toevallig hetzelfde e-mailadres en wachtwoord voor beide accounts? Dat kan problemen geven bij het herkennen van de juiste account door de loginserver, waardoor je in een loop terecht komt.

dag @Jaap , dankjewel voor je reactie! Nu, enkele uren later, heeft het probleem zichzelf opgelost. Groet! 

Reputatie 5

dat zijn de beste problemen, die zichzelf oplossen 😁

Ik ondervind op het moment precies dezelfde bug en kan niet op de overzicht pagina van Tmobile Thuis komen door de infinite SSO loop, maar wel op die van mijn mobiele nummer. Ik gebruik hetzelfde emailadres maar een ander wachtwoord. 

Reputatie 7

Hi @rvandernoort, ik ben meteen met je mee gaan kijken! Ik deel graag de oplossing voor dit probleem. Ik wil vragen of je een wachtwoord reset kunt aanvragen. Je krijgt dan twee mailtjes om voor beide accounts een nieuw wachtwoord aan te maken. Als je voor beide accounts hetzelfde wachtwoord neemt, werkt het inloggen weer. Kun je aangeven of dit inderdaad heeft geholpen? 🤞

Hi @rvandernoort, ik ben meteen met je mee gaan kijken! Ik deel graag de oplossing voor dit probleem. Ik wil vragen of je een wachtwoord reset kunt aanvragen. Je krijgt dan twee mailtjes om voor beide accounts een nieuw wachtwoord aan te maken. Als je voor beide accounts hetzelfde wachtwoord neemt, werkt het inloggen weer. Kun je aangeven of dit inderdaad heeft geholpen? 🤞

Ik wilde dit net proberen maar nu werkt het weer zonder wachtwoord reset. Iig bedankt voor de reactie!

Reputatie 7

Helemaal super, fijn om te lezen @rvandernoort! 💪

Goedemiddag, 

Als verlenging hierop probeer ik het thuis abonnement toe te voegen in de app en krijg je een email met 4 cijferige code alleen zijn de codes niet geldig die T-mobile stuurt naar het email adres wat gekoppeld zit aan het abonnement. Heb het 3x geprobeerd zonder succes.

 

Is dit probleem bekend bij jullie?

Reputatie 7

Hoi @AB_customer, dit signaal komt zeker niet bekend voor! Merk je dat je deze problemen ook krijgt als je bijvoorbeeld te cache heb verwijderd of de cookies op de plek waar je inlogt? Ook ben ik benieuwd of beide mailadressen overeenkomen. Wat heb je zelf al gedaan om het probleem op te lossen? Let me know.

Hi Boris,

Hoe kan ik in de app de cache verwijderen? Ik heb in het begin al flink problemen gehad doordat ik een klantnummer heb die bij jullie intern voor storing zorgde bij het koppelen van de diverse accounts. In de app lukt het allemaal weg en geeft de app ook zelf aan dat er een thuis abonnement bekend is bij jullie, alleen de verificatie code uit de mail is onbekend om het thuis abonnement te koppelen.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @AB_customer, je kan de codes dus wel bekijken maar ze werken niet? Dit zou niet mogen. Heb je het al eens vanuit een ander apparaat of de browserversie geprobeerd? Met het adres wat bij ons bekend staat moet het lukken, je bent succesvol gemigreerd. Laat het mij weten of het via een ander apparaat wel werkt, bijvoorbeeld een laptop. Dankjewel!

Hi @Cheyenne, ik ben net via een "vreemde" computer ingelogd en alles is gekoppeld. Zondag kreeg ik netjes een mail met een code om het te koppelen en die codes waren niet geldig volgens het systeem.

Reageer