Beantwoord

traag tot geen internet in de avonduren

• 13 December 2022
  • 29 reacties
  • 592 Bekeken

Toon eerste reactie

29 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @AnT12, sorry dat dit nog niet is opgelost, dit is ook zeker niet wat ik voor ogen heb! Inmiddels heeft KPN NetwerkNL gisterochtend rond 9:00 je gecontacteerd op je nummer dat eindigt op 613. Graag raad ik je aan om via de afspraaklink die ze je hebben toegestuurd een afspraak te maken. Mocht het niet lukken dan zullen zij sowieso vrijdag proberen om je telefonisch te bereiken.

Ook ik sta voor je klaar als je er niet uitkomt, dit komt helemaal goed!

Reputatie 1

Deze topic is aangemerkt als beantwoord, echter is mijn probleem nog niet opgelost. Sterker nog, het probleem is erger geworden. Sinds dat de “melding” van T-Mobile naar KPN is doorgestuurd, is er geen internet meer in huis. Er is mij verteld dat KPN contact met mij zal opnemen, echter is dat tot op heden nog niet gebeurd.

Ondanks de feestdagen, had ik wel verwacht dat er tussendoor iemand contact met mij op zou nemen om dit probleem te bespreken.

Van wat ik heb gelezen op dit forum, vind ik het wel opvallend dat er veel meer mensen zijn met hetzelfde probleem. Is het dan niet inmiddels bekend wat de oorzaak van dit probleem kan zijn? Een capaciteit probleem bij het netwerk van KPN bijvoorbeeld?

Onderstaande forum posts van gebruikers die hetzelfde probleem hebben gemeld.

Het lijkt me daarom wel erg onwaarschijnlijk dat het onbekend is waar het probleem ligt. Vooral het probleem gemeld in deze topic lijkt het probleem tot in de details te beschrijven, zoals ik deze ook ervaar:

Ik zie het ook niet zitten om dezelfde metingen en ervaringen te moeten doorlopen om tot een goed resultaat uit te komen. Ik hoop dat T-Mobile leert van deze ervaringen van andere gebruikers om de problemen in de avond uren tot een goed resultaat te brengen.

Graag zie ik deze week een oplossing voor onze internet problemen. Sinds dat wij zijn verhuisd naar deze woning, hebben we nog geen enkele volledige dag gehad waarbij we fatsoenlijk gebruik van ons internet hebben kunnen maken.

Reputatie 1

Hi Cal,

Ik heb je een prive bericht gestuurd met mijn gegevens.

Hopelijk kan dit probleem zsm opgelost worden.

Bij voorbaat dank!

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @AnT12, fijn dat je dit patroon hebt kunnen ontdekken, dat helpt om dit voor je op te lossen! Ik vermoed dat het niet helemaal goed gaat met je glasvezellijn en daarom wil ik ‘m graag voor je onderzoeken. Omdat je jouw Community account nog niet gekoppeld hebt aan jouw T-Mobile voor thuis abonnement raad ik je graag aan om de volgende gegevens via een privébericht te sturen:

• Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van jouw IBAN.

Hiermee kan ik snel meer voor je betekenen!

Reageer