Beantwoord

TV anywehere ios15 & iPhone 13 Pro

  • 15 October 2021
  • 7 reacties
  • 67 Bekeken

Sinds de update van mijn iPhone 13 pro naar iOS 15.0.1 is het voor mij onmogelijk om via TV anywhere tv te kijken. Geen enkele oplossing helpt, uit in loggen en opnieuw installeren enz. 
melding al gedaan bij klantenservice en wordt onderzocht, zijn er meer mensen met ditzelfde probleem?

 

icon

Beste antwoord door Boris 18 October 2021, 14:45

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7

Hi @Vzout ,

We hebben al even contact gehad via de social media kanalen, maar goed dat je het hier navraagt! Ik heb de status van het onderzoek voor je gecheckt en zie dat de problemen zijn verholpen nadat dit getest is door onze technische dienst. Kan je dit bevestigen? Ik hoop het van je te horen! 

 

 

 

Reputatie 7

Hi @Geene136, kan ik je ergens mee helpen? Ik zie wel een berichtje van je, maar zonder inhoud. Ik hoor het heel graag van je als ik voor je aan de slag kan! 😊

Hi @Lisa 

 

Dankjewel voor je oplettendheid, dat kan zeker! Het is voor mij niet mogelijk om met mijn iPhone een programma uit de gids op te starten. Het maakt niet uit welke zender of programma ik kies. 
 

Ik heb de app al verwijderd, opnieuw in- en uitgelogd en toch blijf ik deze foutmelding krijgen. 

 

Reputatie 7

Hi @Geene136, helemaal super dat je gelijk een screenshot toevoegt! Ik ga je hierbij helpen, want dit hoort uiteraard vlekkeloos te werken. Top dat jij zelf al enkele stappen hebt uitgevoerd. Zou je het volgende aan mij door kunnen geven?

  • Welke iPhone heb je?
  • Welke iOS versie heeft dit toestel?

Als jij dit aan mij door kan geven, dan ga ik een verzoek voor je indienen bij de technische dienst om hier zo snel mogelijk een oplossing voor te vinden. Merci alvast! 😁

Hi @Geene136, helemaal super dat je gelijk een screenshot toevoegt! Ik ga je hierbij helpen, want dit hoort uiteraard vlekkeloos te werken. Top dat jij zelf al enkele stappen hebt uitgevoerd. Zou je het volgende aan mij door kunnen geven?

  • Welke iPhone heb je?
  • Welke iOS versie heeft dit toestel?

Als jij dit aan mij door kan geven, dan ga ik een verzoek voor je indienen bij de technische dienst om hier zo snel mogelijk een oplossing voor te vinden. Merci alvast! 😁

Hi @Lisa!

 

Thanks voor het antwoorden, inmiddels had ik al wat uitgeprobeerd aangezien andere binnen het gezien het probleem niet hebben en op dezelfde software zitten als ik. 
 

Het heeft te maken met de nieuwe iCloud functie welke in aan heb staan, ik zal een screenshot toevoegen zodat jullie hier wellicht nog mee aan de slag kunnen of anderen helpen. 
 

Wanneer ik dit uit heb staan, werkt alles perfect namelijk. 
 

Nogmaals bedankt!

 

 

Reputatie 7

Hi @Geene136, wat super om te lezen dat jij samen met je gezin dit mysterie hebt ontrafeld! Heel fijn dat je dit hier plaatst, zodat we hier van kunnen leren. Top dat jij nu weer zonder problemen kunt genieten en we ook gelijk weten wat de boosdoener was. Mocht je nog eens vragen hebben, weet dan dat je hier altijd terechtkan. Graag gedaan en maak er een hele mooie dag van! 🎈