tv anywhere app

  • 15 February 2023
  • 26 reacties
  • 373 Bekeken

Tv anywhere app doet het niet in Duitsland op het wifi kanaal 

Tommie van Odido 11 maanden geleden

Hi @Coertje, nee. De app is te gebruiken in alle landen van de EU. Met VPN zou de app juist niet moeten werken. 

Ik heb van de techneuten te horen gekregen dat dit aan het netwerk in Duitsland ligt. Dit is buiten ons domein. Mijn advies is om met de desbetreffende service provider contact op te nemen. 

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Coertje 

De TVA app is bedoeld voor de kleine schermen om onderweg te kijken op je telefoon of tablet bijvoorbeeld. Je kunt ook casten naar de tv. Op wat wil je de TVA app kijken en zie je daar een foutmelding bij?

De TVA app hoort te werken in heel de EU.

Ik wil kijken op de tablet of mobiele telefoon. 

Ik kan wel kijken via mijn mobiele data, maar daar heb ik niet genoeg van.

En op de tablet zit geen data en daar kijken we het meeste op in het buitenland.

Ik krijg inderdaad een foutmelding

Reputatie 7
Badge +15

@Coertje 

Wat is de foutmelding die je ziet en er staat geen VPN aan bijvoorbeeld?

Afspelen is mislukt. Probeer het opnieuw of neem contact op met de klantenservice. 

Dat heb ik al meerdere keren geprobeerd,  maar tot nu toe geen reactie

En wat is VPN?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Coertje, goed dat je dit aankaart! Zou je mij kunnen voorzien van wat meer informatie?

  • Welke toestellen gebruik je met de app?
  • Wat zijn de versies van de besturingsystemen? 
  • Heb je geprobeerd de app, opnieuw te installeren?

Ik hoor graag van je terug!

Hoi Tommie,

 

Ik heb zelf een samsung galaxy A51 en de tablet is een galaxy tab A 7.

Ik heb de app al verschillende keren eraf gehaald en weer opnieuw geïnstalleerd,  maar krijg steeds dezelfde foutmelding. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Coertje, bedankt voor de informatie. Kan je mij alleen nog vertellen welke android versie er op beide apparaten geïnstalleerd is? Hoor graag van je terug.

Op de i-pad versie 12 en op de mobiel versie 13

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Coertje, bedankt voor je snelle reactie! Ik heb het doorgezet naar onze techneuten. Zodra er een update hierover is neem ik contact met je op. We wachten af!

Hallo,

ik heb helaas nog steeds geen reactie gekregen of het probleem verholpen is.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Coertje, je case is in een verkeerde map terecht gekomen. Excuses hiervoor.

 

De techneuten vroegen het volgende af:

Wat probeer je af te spelen? (Live tv, opnames, terugkijken, bepaalde content)

Welk netwerk gebruik je als dit zich voordoet? (T-Mobile netwerk of anders)  

 

Hoor graag van je terug!

live tv opnames en terugkijken

In Duitsland werkt dit niet, alleen als ik van het wifi netwerk af ga en dat is niet de bedoeling

 

Reputatie 7
Badge +9

@Coertje als ik het goed begrijp werkt het afspelen niet als je op het wifi netwerk zit. Is dit wifi netwerk van ons?

nee, het wifi netwerk uit Duitsland.

met de vorige app had ik hier geen probleem mee

Reputatie 7
Badge +9

@Coertje het lijkt aan het wifi netwerk te liggen. Mijn advies is om contact op te nemen met de desbetreffende internet provider. Wellicht kunnen zij dit voor je oplossen.

vreemd dat ik met de vorige app hier geen enkel probleem mee had

ik ben al in verschillende plaatsen in duitsland geweest en op elk wifi netwerk doet de app het niet

Reputatie 7
Badge +9

@Coertje ik heb een notitie gemaakt hiervan. Ik hoop dat onze techneuten hier een ander antwoord op hebben. 

Helaas nog steeds geen reactie gekregen

Reputatie 7
Badge +9

@Coertje ik heb het nogmaals aangekaart bij onze techneuten. Ze weten niet precies hoe dit mogelijk is. Weet je zeker dat je geen gebruik maakt van een VPN?

Ik gebruik geen VPN zo te zien

Hallo,

Ik krijg maar steeds geen antwoord.

Maar als ik het goed begrijp kan ik de GRATIS app niet gebruiken in het buitenland omdat ik geen VPN heb. Sinds die update van een tijd geleden is dit probleem gekomen, hiervoor had ik nooit ergens last van. VPN is ook een betaalde steamingsdienst, dus is de app niet meer GRATIS. Wel gratis tot 2GB, maar dat is erg weinig.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Coertje, nee. De app is te gebruiken in alle landen van de EU. Met VPN zou de app juist niet moeten werken. 

Ik heb van de techneuten te horen gekregen dat dit aan het netwerk in Duitsland ligt. Dit is buiten ons domein. Mijn advies is om met de desbetreffende service provider contact op te nemen. 

Maar waarom had ik voor de update hier dan geen last van????????

Reageer