Beantwoord

tv opzeggen

  • 10 September 2022
  • 4 reacties
  • 1071 Bekeken

Mijn tv + internet abonnement loopt tot mei 2023. Ik wil tv opzeggen omdat ik overstap op NLZIET. Het is mij niet duidelijk of ik op dit moment tv kan opzeggen zonder extra kosten. Blijft mijn korting bijvoorbeeld gehandhaafd om mijn internet abonnement? Ik heb nu korting op mijn abonnement door mijn tmobile gsm abonnement. 

 

Blijft de prijs van mijn tmobile thuis internet abonnement hetzelfde als dat ik nu betaal?

icon

Beste antwoord door Ginny 11 September 2022, 10:22

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @ZA0088  Kijk even in je account want ik zie bij mij wel de optie  “TV opzeggen”  staan! Ik ben ook nog geen jaar lid!

Heb je op dit moment nog pakketkorting en zet je je TV abonnement uit, dan vervalt je korting. Ga naar de Abonnementen pagina om te controleren of je nog korting ontvangt. 
Er staat daar ook beschreven wat je moet terugsturen.

T-Mobile TV heeft een opzegtermijn van 30 dagen. Als je het abonnement nu uitzet, maak je vanaf maandag 10 oktober 2022 geen gebruik meer van T-Mobile TV.

Als je alles opzegt internet en TV moet je de resterende maanden wel betalen en vervalt de extra korting op je Mobile abonnement.

Als je wil weten wat je na opzegging gaat betalen wacht dan op de moderators, ze kunnen precies vertellen wat je dan aan korting kwijt bent en wat je gaat betalen!

Let er wel op dat NL-ziet niet al de zenders heeft.

Groetjes

 

 

Bedankt. Ik hoor graag van een mod wat ik ga betalen aan internet van tmobile thuis en mijn mobiele abonnement. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ZA0088 

In het nieuwe prijsplan voor 2022 lees ik dit :

Combineer je Internet met T-Mobile TV en/of Vast Bellen? Dan worden deze diensten aan de contractduur van het internetabonnement gekoppeld. Dit is alleen voor abonnementen die zijn afgesloten vanaf 24 januari 2022. Zodra die termijn is afgelopen, zijn alle diensten maandelijks opzegbaar. Dit betekent dat TV en Vast Bellen niet meer maandelijks opzegbaar zijn in het eerste jaar. Na het eerste jaar zijn alle diensten wél weer maandelijks opzegbaar.

Reputatie 6

Hoi @ZA0088, je internet + tv abonnement loopt nog tot mei 2023, dat betekent dat je ook voor je tv abonnement niet contractvrij bent. Als je je tv abonnement nu opzegt, zul je een afkoopsom ontvangen voor de resterende periode. Je moet dan rekening houden met € 12,50 per maand x de resterende abonnementsperiode. Pas na mei 2023 is de tv dienst maandelijks opzegbaar. Je hebt op dit moment bij je thuis abonnement geen pakketkorting, dat betekent dat je voor enkel het internetabonnement € 40 per maand zult gaan betalen. Het basis abonnement is € 45 en daar ontvang je € 5 klantvoordeel op.

Reageer