Beantwoord

uitstel van betaling met 0,00 euro

  • 18 November 2021
  • 5 reacties
  • 157 Bekeken

Ik heb een uitstel van betaling met een openstaand bedrag van 0,00 euro. Dit kan ik natuurlijk niet overmaken. Gaat dit verder nog problemen opleveren?

icon

Beste antwoord door Cristien 18 November 2021, 09:59

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @MariusDeGroen,

Goed dat je dit meldt en sorry voor de verwarring! Ik heb dit uitgebreid voor je nageplozen, alleen lukt het mij niet om de oorzaak hiervan te ontdekken. Aangezien ik hier ook nog niet eerder van heb gehoord durf ik ook niet te zeggen waar dit exact aan ligt.

Geen zorgen, wél kan ik je melden dat dit niet tot problemen zal leiden. Daarnaast ga ik dit doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling én zal ik jouw abonnement in de gaten houden om ervoor te zorgen dat je hier geen hinder van ervaart.

Overigens zal de normale incasso van de maandelijkse factuur gewoon doorlopen en deze zullen wij over een paar dagen van jouw rekening afschrijven. Jouw rekeningen en de specificaties vind je terug in jouw My T-Mobile Thuis account: Rekeningen.

Ik blijf een oogje in het zeil houden, dit komt goed!

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @MariusDeGroen Heb je uitstel van betaling aangevraagd en klopt het bedrag niet? Zie je dit op de website of in de app van T-Mobile?

Staat het in de mail wel goed. Ja je kan er problemen mee krijgen als je niet aan de voorwaarden kan voldoen.

Goedemorgen @MariusDeGroen Heb je uitstel van betaling aangevraagd en klopt het bedrag niet? Zie je dit op de website of in de app van T-Mobile?

Staat het in de mail wel goed. Ja je kan er problemen mee krijgen als je niet aan de voorwaarden kan voldoen.

Ik heb een bedrag van 0,00 euro open staan. Nee, dit bedrag klopt niet en het is onzin natuurlijk. Kan dit niet verwijderd worden?

Ik kan natuurlijk geen 0,00 euro overmaken, maar als t-mobile de administratie niet helemaal op orde heeft kan het theoretisch wel ervoor zorgen dat ik er problemen mee krijg. Graag wil ik dat dit verwijderd wordt.

 

 

Reputatie 7
Badge +14

@MariusDeGroen 

Dit is op de site te lezen

We begrijpen dat je soms niet de ruimte hebt om je factuur te betalen. Daarom bieden we de mogelijkheid voor betalen in termijnen, of om het bedrag later te betalen.
Je kunt bij ons uitstel aanvragen voor maximaal 10 kalenderdagen. Er gelden hiervoor wel een paar voorwaarden:

  • Je hebt een openstaand saldo van minimaal € 50,-
  • Je hebt al meer dan 3 T-Mobile facturen betaald
  • Je hebt in de afgelopen 3 maanden niet al eerder uitstel gekregen

De verdere voorwaarden kunnen onze medewerkers je uitleggen. Neem contact met ons op

Is jouw aansluiting geblokkeerd in verband met een betalingsachterstand? Dan wordt de blokkade pas verwijderd als alle betalingen bij ons binnen zijn.