Beantwoord

"unlimited internet" coupon

  • 12 September 2022
  • 7 reacties
  • 519 Bekeken

Hallo T-mobile/community,

 

Sinds een week doet vaste internet via glasvezel het niet (dus ook TV niet etc). Ik heb gebeld en het is niet op-afstand te fixen: een monteur kan pas over 2 weken op z’n vroegst komen.

 

Ik heb vandaag opnieuw gebeld en als tegemoetkoming heb ik voor een week een Coupon gekregen voor “Unlimited internet” van T-mobile, zodat ik mijn telefoon als Hotspot kan gebruiken.

 

Echter heb ik Ben als provider, dat heb ik tegen de persoon van klantenservice verteld.


Gaat het nu automatisch goed, of kom ik straks met een rekening van 100+ euro van Ben uit?
Moet ik bijvoorbeeld niet registreren op het T-mobile netwerk met mijn simkaart (dat lijkt niet te werken in ieder geval)

 

Groet,

Guus

 

 

icon

Beste antwoord door Lisa 12 September 2022, 16:53

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Je moet de voucher per SMS aanmelden op het systeem. Je ontvangt dan een SMS terug dat het gelukt is. Daarna is je mobiele data echt unlimited en kost het niets.

Reputatie 7

Hi @durpinson, hartstikke slim dat je dit via deze weg wilt dubbelchecken! Ik kan je geruststellen: het klopt als een bus dat deze voucher geschikt is voor een Ben mobiel abonnement of Prepaid. Hiervoor hoef je geen extra handeling te verrichten. Zodra je de voucher hebt geactiveerd en je ziet dat deze werkt, dan gaat het helemaal goed en kun je de hotspot gebruiken. Op deze manier verbruik je niks van je eigen bundel. Weet jij zo voldoende? Laat het vooral weten als je nog meer vragen hebt, want de Community helpt met liefde. Geef je hier een seintje zodra je weer online bent? Dan ga ik heel graag aan de slag met een vergoeding! ❤

Hi @durpinson, hartstikke slim dat je dit via deze weg wilt dubbelchecken! Ik kan je geruststellen: het klopt als een bus dat deze voucher geschikt is voor een Ben mobiel abonnement of Prepaid. Hiervoor hoef je geen extra handeling te verrichten. Zodra je de voucher hebt geactiveerd en je ziet dat deze werkt, dan gaat het helemaal goed en kun je de hotspot gebruiken. Op deze manier verbruik je niks van je eigen bundel. Weet jij zo voldoende? Laat het vooral weten als je nog meer vragen hebt, want de Community helpt met liefde. Geef je hier een seintje zodra je weer online bent? Dan ga ik heel graag aan de slag met een vergoeding! ❤

 

Oke dank voor het snelle antwoord. Ja ik kreeg direct een auto-sms met bevestiging dat het geactiveerd is, maargoed er komt vervolgens nergens in beeld (via Ben danwel T-Mobile)  dat dit actief is, dus zodoende de bevestiging zoekende.

Ik zal het laten weten als het gefixt is.

 

Mvg,

Guus 

Je moet de voucher per SMS aanmelden op het systeem. Je ontvangt dan een SMS terug dat het gelukt is. Daarna is je mobiele data echt unlimited en kost het niets.

Hi,

Mijn Internet doet het nu ook al ruim een week niet. (Er is al een afspraak met een monteur gemaakt.) Ik kreeg ook vouchers voor unlimited data. Heb alleen geen T-mobile op mijn telefoon, maar omdat ik dual sim heb, raadde de klantenservice aan om een simkaart te kopen. Waar kan ik deze declareren? Want de T-mobile prepaid simkaart kost mij nog steeds 10,-, die ik ook kwijt kon zijn aan mijn huidige abonnement als ik geen unlimited data van T-mobile had gekregen.

Reputatie 7

Hi @Moniquevr, terechte opmerking van je! Je kunt het bonnetje van de sim-kaart mailen naar klantenservice@t-mobilethuis.nl. Als je hier vervolgens een seintje geeft, dan pak ik de e-mail erbij en kan ik dit bedrag voor je vergoeden. 

Hi @Moniquevr, terechte opmerking van je! Je kunt het bonnetje van de sim-kaart mailen naar klantenservice@t-mobilethuis.nl. Als je hier vervolgens een seintje geeft, dan pak ik de e-mail erbij en kan ik dit bedrag voor je vergoeden. 

Top! Ik heb de mail met het aankoopbewijs doorgestuurd. Bedankt!

Reputatie 7

Hi @Moniquevr, je bent een topper! Merci voor jouw super snelle reactie. Ik heb de kosten direct vergoed. Je kunt dit checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. We gaan er alles aan doen om jou zo snel mogelijk weer online te krijgen. 

Reageer