Beantwoord

Update Thuis

  • 24 May 2023
  • 4 reacties
  • 62 Bekeken

Na de update van Thuis is het een ramp. Moet ik opnieuw inloggen en zijn allerlei zenders (ook de openbare zenders NPO2 en 3) versleuteld waardoor ik steeds de pincode moet ingeven. Onacceptabel. Ik overweeg een andere provider!!!!

icon

Beste antwoord door Waqqas 24 May 2023, 18:35

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Herman van Rooijen 

In de instelling kan je het kijkprofiel wijzigen van ALL naar 18, dan zou dit probleem opgelost moeten zijn 👍

Reputatie 7
Badge +16

Druk op de menu-knop van je afstandsbediening . Ga naar de categorie 'THUIS' en klik dan links in het scherm op 'Wissel Profiel'.

Wissel profiel in T-Mobile Thuis

Kies het gewenste profiel en navigeer vervolgens naar de leeftijdsgrens met de pijltjestoetsen op je afstandsbediening. Je kunt kiezen uit de leeftijdsgrenzen: AL (Alle Leeftijden), 6, 9, 12, 16 en 18. Dit zijn de leeftijden gegeven door Kijkwijzer. Kies de gewenste leeftijdsgrens en druk daarna op “Bevestigen”.

Tip: Krijg je te vaak het Kinderslot in beeld? Wanneer je de leeftijd op 'AL' zet, kun je alleen programma's bekijken die geschikt zijn voor alle leeftijden. Wil je nooit het Kinderslot in beeld? Stel dan '18' in als leeftijd.

Kijkprofiel instellen | T-Mobile Thuis

Dank, het werkt!

Reputatie 7
Badge +16

Heel fijn, mooi dat je zo de leeftijdsrestrictie hebt kunnen aanpassen! Mocht het trouwens wenselijk zijn om het bij bepaalde kijkprofielen wel ingesteld te hebben, bijvoorbeeld wanneer je kinderen of neefjes/nichtjes over hebt, dan kun je een extra kijkprofiel instellen en die wel op AL zetten - handig toch?! 😄👍

Reageer