Beantwoord

Uploaden afbeelding met tekst mislukt

  • 27 December 2021
  • 9 reacties
  • 51 Bekeken

Reputatie 3

Iemand enig idee waarom ik niets meer kan uploaden in de community ?

@Boris ?

icon

Beste antwoord door Waqqas 27 December 2021, 12:22

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 3

Deze dus wel . . .maar met meer text en een plaatje niet . . .. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @EricSatu 

In andere topics lukt het iedereen zonder problemen, tekst met een foto.

Wellicht bevat de tekst een link die als spam wordt gemarkeerd?

Reputatie 3

Text is clean voor zover ik weet. Geen links, laat ik de ‘@’ er maar eens uit halen . . .

Reputatie 3

Yepp, text is clean maar kan niet uploaden. Ik weet dat het werkt want ik heb dit eerder gedaan.

Zijn er bepaalde (Technische) woorden doe ik niet mag gebruiken ?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @EricSatu, graag help ik je net als Waqqas met het uitzoeken van dit issue!

Wat voor afbeelding wil je precies uploaden? Wat voor foutmelding krijg je te zien wanneer het mislukt is? 

Je kunt afbeeldingen technisch gezien op twee manieren uploaden: enerzijds door deze er los in te plakken alsof je de afbeelding copy/paste zeg maar. Anderzijds door dit symbool te gebruiken:

Bedoel je met uploaden van tekst dat je de tekst in een afbeelding plaatst? Er zijn limieten aan de hoeveelheid tekst die je tegelijk in een afbeelding als afbeeldingstekst kunt uploaden, het precieze aantal ken ik niet, maar op een gegeven moment vormt de upload dan inderdaad een obstakel.

Kun je eens een screenshot maken van hetgeen je wilt uploaden, alsjeblieft? Plaats die dan in een bericht hier, dan check ik wat er mis mee zou kunnen zijn. We gaan dit uitvogelen, no worries! 😁

Reputatie 7
Badge +6

@EricSatu Gebruik je tags bij het maken van een nieuw topic? Soms loopt het daar op vast. Zou je eens willen proberen om daar niets in te vullen?

Reputatie 7
Badge +16

@EricSatu Gebruik ook zeker de mooie tip van @TMTV! Tags werken niet altijd en niet altijd even goed. Het kan best gebeuren dat dit de crux in deze situatie blijkt, dan weten we meteen wat we kunnen uitsluiten en komen we steeds dichterbij de boosdoener. Houd ons op de hoogte, alsjeblieft. Thanks! 😊

Reputatie 3

Gents, @Jason @TMTV 

I managed by leaving any Tags away !!!

Thank you !

Reputatie 7
Badge +16

@EricSatu Helemaal super! Thanks voor je terugkoppeling, goed gefixt en uiteraard heel graag gedaan! 😁