Precies 3 weken geleden ging onze entome harddiskrecorder kapot. Gebeld en nieuwe kastjes gekregen. Aangesloten, alleen ned1,2,3 zichtbaar. Nogmaals gebeld en met pijn en moeite een vervanger modem voor de sterk verouderde draytek (bron klantenservice). Ruim een week later monteur langs geweest die de nieuwe modem en media converter aangesloten heeft echter nog steeds alleen bed 1,2,3 en een demping geconstateerd.
vandaag monteur van kpn (beheerder van glasvezelnetwerk) langs geweest die constateerde dat de demping werd veroorzaakt door de oude patchkabel, deze was niet met het modem vervangen, ondanks dat hij wel meegestuurd was. Probleem met alleenned 1,2,3 kwam omdat de nieuwe kastjes nog niet op het nieuwe platform aangesloten zitten. Weer gebeld, en 15 min later een rood lampje op de modem en geen tv en internet (en bellen) meer.
weer gebeld en weer een nieuw ticket, hoe krijg ik dit opgelost T-Mobile?
Beste antwoord door Lisa
Bekijk origineel