Beantwoord

Van geen opnames naar geen Internet


Precies 3 weken geleden ging onze entome harddiskrecorder kapot. Gebeld en nieuwe kastjes gekregen. Aangesloten, alleen ned1,2,3 zichtbaar. Nogmaals gebeld en met pijn en moeite een vervanger modem voor de sterk verouderde draytek (bron klantenservice). Ruim een week later monteur langs geweest die de nieuwe modem en media converter aangesloten heeft echter nog steeds alleen bed 1,2,3 en een demping geconstateerd.

vandaag monteur van kpn (beheerder van glasvezelnetwerk) langs geweest die constateerde dat de demping werd veroorzaakt door de oude patchkabel, deze was niet met het modem vervangen, ondanks dat hij wel meegestuurd was. Probleem met alleenned 1,2,3  kwam omdat de nieuwe kastjes nog niet op het nieuwe platform aangesloten zitten. Weer gebeld, en 15 min later een rood lampje op de modem en geen tv en internet (en bellen) meer.

weer gebeld en weer een nieuw ticket, hoe krijg ik dit opgelost T-Mobile?

icon

Beste antwoord door Lisa 15 June 2022, 08:15

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

14 reacties

Mijn complimenten trouwens voor de klantenservice die erg behulpzaam zijn, maar het lijkt erop alsof ze nooit direct kunnen schakelen met een technische dienst of iemand die gewoon de service op de lijn of instellingen kan controleren. Dus in 3 weken tijd volgt telkens een nieuw ticket in het systeem en is het volledig onduidelijk wanneer er feedback komt of iets opgevolgd wordt.

Helaas hier net zoveel hulp als aan de telefoon, tijd voor een nieuwe provider.

Reputatie 7

Hi @McGroen, heel erg bedankt dat je hier zo helder jouw verhaal deelt! Merci voor het mooie compliment over onze klantenservice. Allereerst excuses voor deze ervaring. Ik had heel erg gehoopt dat je direct weer probleemvrij zou zijn. Graag wil ik je laten weten dat wij hier op de Community een reactietijd van 24-48 uur rekenen. Jij gaat dus zeker via deze weg verder geholpen worden, geen zorgen.

Ik ben meteen met je mee gaan kijken, want ik wil je heel graag duidelijkheid geven zodat je weet waar je aan toe bent! Achter de schermen zie ik dat er nog hard gewerkt wordt aan jouw case, maar ik zie geen concrete status update terug. Zojuist heb ik dan ook aan de mouw getrokken van één van mijn collega's van de technische dienst. Zodra ik hier een terugkoppeling op krijg, dan laat ik je dit gelijk weten. Ik houd dit graag voor je in de smiezen, zodat je hier niet zelf achteraan hoeft. Dit moet zo snel mogelijk gefixt worden en daar zorg ik graag voor. Ik houd je op de hoogte! 😊

Bedankt Lisa, ik waardeer de hulp enorm!

@Lisa ik krijg net mail dat ik 21-6 nieuwe T-mobile tv krijg, dat wil zeggen dat ik nog 6 dagen zou moeten wachten zonder tv dienst?

en daarnaast zit ik nog steeds met het probleem dat ik geen internet heb.

Heb jij misschien beter nieuws? Ik snap gewoon niet dat iets wat goed werkt opeens niet meer werkten dat je als klant weinig anders kan dan de klantservice bellen die je niet kan helpen. Waarom is er geen technische dienst die je kan bellen die direct kan zijn welke spreekwoordelijke en werkelijke ruis er op de lijn zit?

Reputatie 7

Hi @McGroen, heel graag gedaan! Ik zie deze ochtend dat het onderzoek is afgerond en dat er een monteur voor jou is aangestuurd. Je hebt dan ook al een e-mail/sms ontvangen met daarin onze afspraaktool, klopt dat? Hopelijk is er snel een gaatje vrij in de agenda van Guidion (onze monteursservice), zodat je heel snel weer van goedwerkende diensten kunt genieten. 

Graag kom ik ook terug op jouw overige vragen. Omdat dit een tv-migratie is die door ons is ingepland, kan ik deze jammer genoeg niet voor je versnellen. Als dit kon, dan had ik dat heel graag gedaan. Ik hoop dat Guidion al snel langs kan komen (voor 21-06), zodat zij jouw tv weer werkend krijgen. Houd jij ons op de hoogte? Dan kan ik ook gelijk aan de slag met een vergoeding, zodra jouw verbinding weer up and running is. 

Wat betreft jouw tweede punt: alles wat bij ons doorkomt, zetten wij gelijk door naar onze technische dienst! Omdat zij te allen tijde druk bezig zijn met het succesvol afronden van onderzoeken, rekenen zij een verwerkingstijd van een paar dagen. De technische dienst zet in op een efficiënte werkwijze en daar hoort klantcontact niet bij. Wij zorgen er namelijk al voor dat alle juiste informatie naar de technische dienst wordt doorgezet en doordat het klantcontact via ons gaat, kunnen zij sneller een onderzoek afronden. Ik hoop dat ik het je zo een beetje heb kunnen verduidelijken.

Hoi @Lisa bedankt, inderdaad heb ik een afspraak kunnen maken, en kan de monteur morgen langs komen. Dit verhoogd de kans dat ik Vaderdag niet in de schuur hoef te slapen, heel positief ben ik nog niet, omdat de monteur vorige week ook langs gekomen is, en die niet de moeite nam om een nieuw meegeleverde patchkabel te monteren. Ook ging deze weg zonder dat alles werkte, wat me toch ook een vereiste is vanuit dienstverlenend aspect.

 

het tweede gedeelte van je berichtje zou ik toch graag eens bespreken met iemand van het hoofdkantoor die deze processen bedenkt en inticht, hier een valuestream map of makigami op los laten kan geen kwaad namelijk. Mijn ervaring afgelopen 4 weken is namelijk dat de klanten service. Iet op de hoogte is, en weinig anders kan dan beloven dat er iets gebeurd of wederom een ticket aanmaken. Hiermee de klant volledig in het duister houdend.

Reputatie 7

Super fijn dat de monteur morgen al langs kan komen @McGroen! Ik hoop dat de monteur van morgen jouw gevoel kan omdraaien in iets positiefs. Zou je ons hier op de hoogte willen houden van het bezoek? Ik hoor het graag.

Ik neem graag jouw feedback mee en koppel dit intern door. Hopelijk kan dit dan in de toekomst worden meegenomen, merci! 😊

Hoi @Lisa, het is zover! Vier weken en een dag!, na de melding van niet werkende producten is alles weer werkende.

Bedankt voor alle hulp

Graag hoor ik van jou hoe we deze periode vergoed gaan krijgen. De rekening van mei/ juni voor deze periode is net afgeschreven en dat is al een bijzonder verhaal op zich, omdat op 23 mei de harddisk recorder al uit het abonnement gehaald is en de rekening toch hoger is dan normaal. In een periode waarin ik geen product kon gebruiken.

bovendien wordt ik graag geïnformeerd welke informatie ik mag geloven als ik inlog bij mijn Tmobile. Er is sprake van €5 klantvoordeel op het internet abonnement wat in de rekening nergens zichtbaar is.

 

Reputatie 7

Wat een super mooi nieuws @McGroen! Heel fijn om te lezen. Ik wil je nogmaals enorm bedanken voor jouw engelengeduld. Zojuist heb ik dan ook direct de vergoeding in orde gemaakt. Dit kun je terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Ik heb twee vergoedingen aangemaakt. De ene is voor de periode dat je geen tv kon kijken en de andere is van de dagen dat je ook geen internet had en kon bellen. Omdat jij de afgelopen tijd heel geduld hebt afgewacht, wil ik je graag verblijden met een gratis tv-pakket naar keuze voor twee maanden. Als er een pakket is dat je aanspreekt, laat het mij dan weten. Vervolgens zorg ik dat dit bedrag op jouw rekening komt en kun jij op ieder gewenst moment dit pakket aanzetten en na deze tijd zelf weer uitzetten: De Premium zenderpakketten van T-Mobile | T-Mobile. Laat je weten of dit jou leuk lijkt? 😁

Daarnaast heb ik ook nog een ander kleinigheidje geregeld. Hint: houd de deurbel goed in de gaten. 

Hoi @Lisa , bedankt voor het regelen van de vergoeding.

ik maak graag gebruik van je aanbod voor een premium zenderpakket voor 2 maanden, het Film1 pakket spreekt me wel aan.

is het de bedoeling dat ik dit zelf aan en uit zet na 2 maanden of gaat dit automatisch?

 

bedankt voor alle snelle hulp!

Reputatie 7

Hi @McGroen, heel graag gedaan! Super leuk dat je hier gebruik van wilt maken. Ik heb de kosten van deze twee maanden zojuist voor je vergoed. Dit kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Je kunt dit inderdaad zelf aan- en uitzetten op ieder gewenst moment. Heel veel kijk-plezier en een heel mooi weekend! 

@Lisa bedankt voor alle hulp en compensatie, de verrassing die we gisteren nog bezorgd kregen wordt erg gewaardeerd,  dank je wel!

 

 

 

Reputatie 7

Heel leuk om te lezen @McGroen en heel graag gedaan! 😊 Maak er een top week van en weet dat je hier altijd met je vragen kunt blijven aankloppen.