Beantwoord

Verbindingsproblemen Glasvezel niet bij jullie bekend

  • 17 August 2022
  • 11 reacties
  • 188 Bekeken

Reputatie 1

Vanavond viel net na 22.05 uur het (glasvezel) netwerk uit. 
Geen internet, TV of telefonie. 
Dit duurde tot ongeveer 22.40 uur.

Gelukkig heb ik nog tot eind van de maand Ziggo waardoor ik nog internet en TV had.

Is deze storing bij jullie bekend?

icon

Beste antwoord door Waqqas 17 August 2022, 23:18

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @peanuts4you 

Er is geen storing bekend op de community, heb je ook in je T-Mobile thuis account gekeken onder actuele storingen?

Misschien was er even een korte storing in het netwerk .

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @peanuts4you, een onderbreking van 35 minuten op één aansluiting zullen we niet benoemen in het algemene storingstopic. Meestal wanneer het een tijdelijke onderbreking betreft, bijvoorbeeld door een stroomstoring of fout in de wijkcentrale, wordt dit gemeld in jouw My T-Mobile Thuis omgeving! 😊

Reputatie 1

@Waqqas ja daar heb ik ook op gekeken. Daar was niks aangegeven.

Reputatie 1

@Jason wat kan de reden van de storing op één adres zijn?

Reputatie 7

Hi @peanuts4you, top dat je dit hier checkt! Een klantspecifiek euvel kan verschillende oorzaken hebben. Van een probleem thuis tot een defect modem. Mocht het nog eens voorkomen - wat ik uiteraard niet hoop - neem dan vooral deze stappen door:

Trek gerust aan de bel als je weer zoiets ervaart, we helpen je dan graag met het vinden van de oorzaak én oplossing! 💪

Reputatie 1

Hi @Lisa 

Dank voor de link met 4 stappen. Daar zal ik de volgende keer (hopelijk niet meer) rekening mee houden.

Het herstarten van de modem heb ik tot 2 maal toe uitgevoerd. Modem was daarna alle 2 keren via WiFi op IP adres bereikbaar. Na de 35 minuten had ik spontaan weer internet en niet lang daarna TV en telefonie. 
Hopelijk blijft het bij deze ene keer.

Reputatie 7

Hi @peanuts4you, helemaal super! Ik ben ontzettend blij dat jij inmiddels weer probleemvrij bent. Ervaar jij dit nog steeds? Weet dat je te allen tijde hier aan kunt kloppen en dan kijkt de Community graag met jou mee. 

Reputatie 1

En ik heb vandaag weer een internet storing. Modem 2 x gereset echter zonder resultaat. Storings web kaart op jullie website laat weer niks zien. Dit is de 2e keer al. 

Reputatie 7
Badge +14

Bij individuele verstoringen wordt geen melding op de website geplaatst.  Alleen bij grotere,  qua gebied of dienst, verstoringen komt er die mededeling. Individuele storingen kun je het beste even via de klantenservice melden. Dan kunnen ze gelijk wat basis trouble shooting met je doornemen en eventueel een ticket aanmaken of een monteur aansturen.

Reputatie 1

Dankjewel voor je reactie.

Ik neem contact op met klantenservice.

 

Reputatie 7

Hi @peanuts4you, heel goed dat je dit hier gelijk bent gaan aangeven! Ik wilde jou hier zojuist verder bij helpen, maar ik zie dat je gelukkig weer online bent. Ervaar jij dit ook zo? Excuses voor het ongemak! ☘