vergoeding

  • 28 April 2023
  • 5 reacties
  • 62 Bekeken

“ Wanneer de problemen zijn opgelost, maak ik graag een vergoeding voor je in orde. Dat zal de periode betreffen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van Vast Bellen. We houden je op de hoogte via de lopende topics.“

 

  • Ik ben niet op de hoogte gehouden 
  • ik heb nog steeds 0 vergoeding ontvangen .

Betalen mag ik wel , maar service en afspraken nakomen , mag ik blijkbaar niet verwachten . Of : je zit te wachten op de bel - afspraak ,  er belt niemand terug en doodleuk krijg je bericht dat Tmobile heeft geprobeerd terug te bellen. 2 keer ben ik dan wel gebeld , zeg ik er eerlijk bij ,maar toen hield het weer op. 
[ diepe zucht ]  

Tommie van Odido 11 maanden geleden

Hi @franpple, bedankt voor het delen van je ervaring.

Dit is natuurlijk niet de manier hoe wij tewerk willen gaan. Graag kom ik alle beloftes van mijn collega's na. Is het inmiddels al wel verholpen? Zo ja, kan je mij de datum doorgeven vanaf het moment dat je dit ervaarde tot het moment dat het is opgelost. Dan kan ik de vergoeding voor je in orde maken. Dit kan ik namelijk niet zo snel terug vinden. Hoor het graag!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @franpple, bedankt voor het delen van je ervaring.

Dit is natuurlijk niet de manier hoe wij tewerk willen gaan. Graag kom ik alle beloftes van mijn collega's na. Is het inmiddels al wel verholpen? Zo ja, kan je mij de datum doorgeven vanaf het moment dat je dit ervaarde tot het moment dat het is opgelost. Dan kan ik de vergoeding voor je in orde maken. Dit kan ik namelijk niet zo snel terug vinden. Hoor het graag!

Ik kan geen datum terug vinden .

Al een poosje werkt Nummerweergave. 
Alle problemen en evt geboden oplossingen, zouden zijn opgeschreven .

Ik kan niet controleren of dat echt ook gebeurt natuurlijk. 

Het doorkiezen binnen een centrale van een bedrijf , werkt meestal . 
 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @franpple Ik heb het wat dieper voor je uitgezocht, maar ik kan niks terug vinden over nummerweergave. Wel zie ik dat er tickets zijn ingediend over problemen met een wisselgesprek en keuzemenu. Kan het zo zijn dat je dit bedoelt? In dit geval is de eerste melding op 9 november 2022. Nu zie ik in het ticket dat het probleem met wisselgesprekken is opgelost per 7 februari 2023, doordat de instelling in het modem voor wisselgesprekken was uitgeschakeld. Klopt het ook ongeveer dat op deze datum ook het probleem met het keuzemenu is opgelost? Ik zie dat onze technische dienst nog vraagt naar welk nummer je probeert te bellen, maar dit niet meer doorgegeven was. Ik hoor graag of dit ook opgelost is, zodat ik de vergoeding voor je in orde kan maken!

Dank je wel, Demi !

Ja, die data kunnen best kloppen 

en wat er op te lossen was , is opgelost inderdaad .

  • De terugkoppeling ontbreekt 
  • er is niet terug gebeld hierover op afgesproken tijdstip 
  • Wat rest is : de beloofde vergoeding . 

Nummerweergave was het eerste dat niet werkte , maar opgelost met een ander modem .

Mijn voorspelling dat ik wel tot kerstmis kon wachten , bleek nog positief . Dan praten we over kerstmis van 2022 . Een half jaar na ingang van mijn abonnement. Mijn dank voor het nazoeken en alvast voor het in orde maken van de vergoeding . 

Reputatie 7
Badge +8

@franpple Super om te horen dat alles is opgelost en dat de data klopt. Mijn excuses dat de communicatie niet was zoals het had moeten zijn. Maar maak je geen zorgen, ik heb nu in ieder geval gelijk de vergoeding hiervoor voor je in orde gemaakt en je ontvangt hier zo ook nog een bevestiging van per e-mail. Mocht je verder geen andere vragen hebben, dan nog een hele mooie dag toegewenst! 😁

Reageer