Beantwoord

Verhuizing doorgeven lukt niet

  • 24 May 2023
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

De afgelopen dagen probeer ik onze verhuizing door te geven, maar de Tmobile website geeft steeds een fout melding nadat ik alle gegevens heb ingevoerd (zie foto). Het probleem is nu dat de verhuisdatum steeds een dagje later wordt (nu staat het al op 5 juni…) en wij dus straks zonder internet thuis zitten. Zou iemand ons hierbij kunnen helpen? Wij wilden en konden eerst voor 1 juni kiezen. 

 

icon

Beste antwoord door Mbrn 24 May 2023, 17:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Mbrn wat super om te horen dat je het T-Mobile Thuis abonnement wil meeverhuizen naar het nieuwe adres! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat inmiddels de verhuizing telefonisch is doorgegeven. Dit staat nu helemaal goed in ons systeem en je hoeft hier niks meer voor te doen! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, stel deze dan gerust. Wij helpen je met alle liefde verder! 😄

Hi @Mbrn wat super om te horen dat je het T-Mobile Thuis abonnement wil meeverhuizen naar het nieuwe adres! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat inmiddels de verhuizing telefonisch is doorgegeven. Dit staat nu helemaal goed in ons systeem en je hoeft hier niks meer voor te doen! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, stel deze dan gerust. Wij helpen je met alle liefde verder! 😄

Dankjewel Nora voor je bericht. Het klopt dat dit telefonisch is opgelost, maar ik zou eigenlijk heel graag eerder internet willen krijgen, wij gaan namelijk eerder verhuizen. Hebben jullie geen tijdelijke oplossing voor ons, zoals bijv. een modem, aangezien het systeem niet goed werkte de afgelopen dagen?? 

Reputatie 7
Badge +5

Goede vraag @Mbrn! Wij gaan aan de slag met de glasvezelaanleg en regelen dit echt zo snel mogelijk voor je. Dit proces kan ik echter niet versnellen. Ik zie wel dat je een mobiel abonnement van ons hebt. Ik stuur jou meteen een privébericht met een Unlimited Data voucher. Zo kan je onbeperkt van internet genieten en je toestel bijvoorbeeld instellen als hotspot voor andere apparaten. Zo help ik je alsnog in de tussentijd! 😄

Reageer