Beantwoord

Verhuizing met een eerdere datum

  • 27 March 2023
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

Reputatie 2

Goedemorgen, ik wilde zojuist een verhuizing doorgeven maar de eerstvolgende datum die ik kan kiezen is pas 5 mei. Ik ga op 15 april verhuizen, dus dat gat is wel erg groot. Kan dit op een manier versneld worden? Ik had de chat geprobeerd maar als ik dan aangeef een medewerker te willen spreken krijg ik een ‘Iedereen is bezet’ en niet een mogelijkheid om te wachten om in gesprek met iemand te komen.

Concrete vraag is dus of iemand mij kan helpen met de verhuizing van mijn huidige abonnement naar het nieuw adres op een eerder moment dan ‘het systeem’ mij nu als mogelijkheid geeft.

icon

Beste antwoord door Waqqas 27 March 2023, 12:03

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @PatrickWolf 

Is je huidige contract al maandelijks opzegbaar? Anders is het misschien een optie om je huidige contract vandaag stop te laten zetten met een maand opzegtermijn en een nieuwe contract afsluiten voor je nieuwe woning.

Reputatie 2

Hallo @PatrickWolf 

Is je huidige contract al maandelijks opzegbaar? Anders is het misschien een optie om je huidige contract vandaag stop te laten zetten met een maand opzegtermijn en een nieuwe contract afsluiten voor je nieuwe woning.

Ja, het contract is 1 juli 2021 ingegaan dus dat is wel mogelijk. Alleen is mijn abonnement een hele gunstige ten opzichte van nu dus dat voordeel wil ik niet graag verliezen.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @PatrickWolf 

Is je huidige contract al maandelijks opzegbaar? Anders is het misschien een optie om je huidige contract vandaag stop te laten zetten met een maand opzegtermijn en een nieuwe contract afsluiten voor je nieuwe woning.

Ja, het contract is 1 juli 2021 ingegaan dus dat is wel mogelijk. Alleen is mijn abonnement een hele gunstige ten opzichte van nu dus dat voordeel wil ik niet graag verliezen.

 

@PatrickWolf

Met een verhuizing ga je ook een nieuwe jaarcontract aan met de op dit moment geldende prijzen.

Dus als je nog op het oude prijsplan zit dan komt die te vervallen.

Alles over verhuizen

Reageer