Beantwoord

verhuizing naar niet-TMobile gebied

  • 20 January 2022
  • 3 reacties
  • 127 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste ,

We gaan verhuizen naar een gebied waar T-moblie GEEN internet diensten levert.

Mijn huidige Tmobile Thuis loopt af in okt 2022. 

Ik zou uiteraard het abonnement willen continueren op het nieuwe adres , maar wat te doen in dit geval?

 

grt

Tony

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 20 January 2022, 21:00

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @tcg76 

Zie ook dit topic, als er geen DSL of glasvezel beschikbaar is op je nieuwe adres volgens de postcodecheck dan kun je het contract kosteloos laten opzeggen.

Je kunt kijken naar 4G voor thuis van T-Mobile of anders kan je eens kijken naar welke providers wel beschikbaar zijn op het nieuwe adres voor een vaste verbinding.

Hallo @tcg76 

Zie ook dit topic, als er geen DSL of glasvezel beschikbaar is op je nieuwe adres volgens de postcodecheck dan kun je het contract kosteloos laten opzeggen.

Je kunt kijken naar 4G voor thuis van T-Mobile of anders kan je eens kijken naar welke providers wel beschikbaar zijn op het nieuwe adres voor een vaste verbinding.

Bedankt voor je bericht,

Ik heb even gebeld met de afdeling opzeggen. De vriendelijke medewerkster had het meteen geregeld voor me. Ik kreeg daarna een standaard opzegbericht via mail waarin stond dat er eventuele resterende maanden wegens opzegging binnen het contracttermijn in rekening gebracht kunnen worden. Vervolgens met de klantenservice gebeld en uitgelegd, ze hebben mij keurig netjes een schriftelijke bevestiging gestuurd dat de opzegging zonder “ penalty” zal geschieden. 

Bedankt voor de goede service!! :thumbsup:

 

Topic kan wat mij betreft op slot.:relaxed:

 

Tony

 

Reputatie 7
Badge +8

@tcg76  Ik heb het even gedriedubbel checked voor de zekerheid en zo te zien staat het inderdaad helemaal goed en zal je geen afkoopsom krijgen! :grinning: