Verkeerde datum opzegging

  • 30 October 2022
  • 5 reacties
  • 88 Bekeken

Goedemorgen,

Ik kreeg vandaag een mail dat de apparatuur nog niet retour is gekomen. Ik zie nu in de bevestiging van de opzegging dat de datum op 30-10-2022 staat terwijl er in de chat is aangegeven en ook akkoord op is gegeven door een collega dat het T mobile Thuis abonnement per 30-11-2022 opgezegd moet worden! (Dit kan ik via de chatgeschiedenis ook terug vinden) Kunnen jullie dit a.u.b. nog corrigeren?? Ik heb meerdere malen geprobeerd de klantenservice te bellen maar ik word er uit gegooid of er word aangegeven dat de wachttijd veel langer is dan normaal.

Ik hoor het graag van jullie.

Mvg Kevin


5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Kevin170782, jammer genoeg is dit proces niet omkeerbaar en kan ik je aansluiting niet opnieuw aanmelden zodat je weer online bent - het spijt me! 

Wellicht een brutale opmerking en zo is ‘ie niet bedoeld: op 7 oktober 2022 heb je de opzeggingsemail ontvangen waarin aangekondigd staat dat je op 30 oktober 2022 wilt stoppen met de verbinding. Ik kan me goed voorstellen dat je zeker niet altijd je inbox checkt en wil hier absoluut geen insinuaties mee maken, maar heb je deze e-mail niet voorbij zien komen? 

Voor wat betreft een gemaakte afspraak voor 30 november in plaats van 30 oktober: kun je hier een screenshot van sturen in dit topic, alsjeblieft? Eventuele persoonlijke info mag uiteraard zwartgemaakt worden!

Indien afgesproken is dat het 30 november 2022 zou zijn, zorg ik ervoor dat je een compensatie ontvangt voor één maand onrechtmatig verlies van diensten in de vorm van een compensatie voor dit laatste maandbedrag - dit bedrag zal dan op een eindfactuur verrekend worden.

Hoi Jason,

bedankt voor je reactie.

je opmerking is terecht. Ik had het natuurlijk kunnen zien in de mail, alleen heb ik daar over heen gelezen. Een 10 lezen voor een 11 gebeurd waarschijnlijk wel eens als je er van uit gaat dat je ook 30-11-2022 als einddatum krijgt zoals besproken ipv 30-10-2022. Als ik op 7 oktober op zeg met een opzegtermijn van een maand hoe kan dan überhaupt 30 oktober als einddatum worden gezet?

Zie hier de gemaakte afspraak in de chat.

ik hoor graag de uiteindelijke oplossing van je/jullie. Nu moet ik alles via de hotspot regelen qua internet en dat is niet optimaal. TV zenders kan ik nu dus ook niet meer kijken. 
gr. Kevin

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Kevin170782, bedankt voor het delen van het chatgesprek. Ik vind het opmerkelijk dat het systeem klaarblijkelijk gekozen heeft voor een andere maand dan de aangewezen maand, maar goed daar ga ik jou niet mee vervelen. Jammer genoeg, is het onmogelijk om de aansluiting nieuw leven in te blazen omdat deze reeds opgezegd is. Ik kan je wel, mits je een T-Mobile, Tele2 of Ben simkaart hebt, een aantal Unlimited Internet vouchers toesturen zodat je de maand nog kunt doorkomen. 

Ook ga ik de laatste maand voor je vergoeden zodat deze op een eindfactuur gezet wordt. Omdat je de laatste maand natuurlijk al betaald hebt, wordt er een nieuwe nota aangemaakt. Er valt technisch gezien dan niets meer te verrekenen, dit betekent dat de vergoeding op jouw rekening gestort wordt. Houd er alsjeblieft rekening mee dat dit doorgaans een aantal werkdagen nadat de factuur verschenen is, gebeurt.

Bedankt Jason.

De vouchers zijn niet nodig aangezien ik al unlimited data heb, toch bedankt.

Heb ondertussen al een mail met creditering ontvangen, dank daarvoor.

Gr. Kevin 

Reputatie 7
Badge +16

@Kevin170782 Heel graag gedaan! Blij te horen dat we het toch nog enigszins rechtgezet hebben, al is het in dit opzicht enkel financieel gezien. 

Veel plezier bij je nieuwe provider en mocht je ooit nog terugkeren, dan ben je altijd van harte welkom. Laat het weten aan de Community, dan begeleiden wij je door het opleverproces heen! 😄🙋‍♂️

Reageer